Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


jaspers
wie kan ons helpen?!
Hallo iedereen,Voor ons huwelijk op 1 mei 2004 zijn we nog op zoek naar originele, ontroerende teksten en gedichten voor in het misboekje. Wie kan ons daaraan helpen? Bij wie mogen we even in het misboekje gluren?Heel hartelijk bedankt alvast!!Hannek...
Ideeën Reacties: 4 29-10-2003 22:02:47

cindy
aan zohra : livemuziek
Hey Zohra,Ik had je 15 oktober een bericht gestuurd i.v.m. livemuziek. Je ging me 's anderendaags de info mailen. Maar tot op heden heb ik geen info ontvangen.Ik zou het echt appreciëren als je me de gevraagde info doormailt.Alvast bedankt !!Gro...
Ideeën Reacties: 3 21-10-2003 20:51:14

cindy
info jagré voor marjan !!
Hey Marjan,Ik heb al 2 modeshows gezien van Jagré en telkens zag ik mijn droomkleed. Meerdere personen hier op de forum hebben bevestigd dat je bij Jagré de goedkopere bruidskledij vindt.Zaterdag 25 en zondag 26 oktober is het opendeurdag b...
Ideeën Reacties: 0 16-10-2003 14:35:39

sjaco
trouwkaarten zelf maken
wij gaan 27-08-2004 trouwen en omdat alles zo duur is, willen wij zelf ons trouwkaarten en bedankjes maken. Wie heeft er nog mooie en leuke ideen voor mijn
Ideeën Reacties: 3 15-10-2003 21:08:52

Sandra
wie trouwt nog rond 03/04/2004?
hoi, wij trouwen op 03/04/2004, en ik zou graag eens weten wie ook rond deze periode trouwt! hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Ideeën Reacties: 7 15-10-2003 16:37:53

catherine
geschenkjes
wie kan me vertellen waar ik lege beugelflesjes kan vinden, om likeur in te doen. vroeger vond je ze nog makkelijk, maar nu blijkbaar niet meer. ik weet dat ze gevuld bestaan, dan kosten ze ong €2,80 per stuk en dit vinden wij redelijk veel. ma...
Ideeën Reacties: 3 15-10-2003 15:59:26

cindy
aan zohra i.v.m. livemuziek
Hey Zohra,Wij trouwen 24 juli 2004 en we zijn al een hele tijd op zoek naar een hééél goeie zangeres/zanger/groep.We houden enorm van soul music. De liedjes dat we graag zouden willen horen is "Endless love" Mariah Carey&...
Ideeën Reacties: 1 15-10-2003 13:18:29

Marjan
Openingsdans
Wij zijn nog op zoek naar een nummer voor onze openingsdans. Het is zo... we hebben natuurlijk wel liedjes die een speciale betekenis hebben voor ons. Maar die zijn qua tekst niet volledig toepasselijk. Welk nummer nemen jullie voor de openingsdans ?...
Ideeën Reacties: 14 15-10-2003 9:20:17

an
Breugeliaanse ideetjes?
Dag, Wij zouden een Breugeliaans feest willen houden. Iemand ideetjes voor avondfeest (versiering), bedankjes, e.d.Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 1 13-10-2003 19:51:57

An
Ervaringen met Fortune cookies?
Wij hadden via www.geluk.com gezien dat je er Wedding fortune cookies kan bestellen. Ons lijkt dat wel leuk, maar ik vind het wat eng dat het enkel via internet gaat. Heeft iemand deze wedding cookies al besteld? Viel dat mee/tegen? Of weet er iemand...
Ideeën Reacties: 2 5-10-2003 13:47:57

Leslie
bedankjes
Kan er iemand ons helpen op ideekes komen voor de bedankjes? We hebben al verschillende ideetjes maar dan vinden we weer nix om erin te doen. BVb zo'n mooi linnen zakje met kaartje aan maar wat steek je er zoal in behalve snoep!! Wat hebben jullie al...
Ideeën Reacties: 2 28-9-2003 11:38:46

Leslie
trouwbeurs bouwcentrum antwerpen
Weet er iemand misschien of de trouwbeurs de moeite is om te gaan rondkijken? Kan je daar ideetjes halen misschien? Is het niet allemaal wat aan de dure kant? het is binnen 2 weken al, maar we hebben er nog nooit iets over gehoord. Jullie?
Ideeën Reacties: 4 20-9-2003 23:59:15

Tieneke
live muziek
Voor ons huwelijk op 20/8/04 zijn we op zoek naar een live zanger die het ceremonieel gedeelte wat kan opfleuren. Op internet vid je wel enkele ideeën maar jammer genoeg niets over de kostprijs. Heeft iemand tips of suggesties?
Ideeën Reacties: 3 18-9-2003 21:39:47

linsy
uittredelied-luisterlied
heeft iemand tips ivm het uittredelied of een luisterlied voor in de dienst?
Ideeën Reacties: 2 12-9-2003 20:49:40

kristien
originele feestlokatie
Hoi,Wij zijn op zoek naar een toffe, originele lokatie voor onze trouw. De feestformule zal vnl. bepaald worden door de lokatie. We hebben al eens gezocht naar abdijen, kloosters, kastelen, ... maar ook oude fabrieksterreinen of andere ideeën zi...
Ideeën Reacties: 6 2-9-2003 11:50:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...