Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Connie
vrijgezellenavond
HAlloErgens in september zal ik een vrijgezellenavond 'krijgen'. Mijn zusje zal dit in elkaar steken, maar weet totaal niet wat te doen, want ik heb mijn richtlijnen gegeven ... Iedereen weet dat ik niet graag die domme spelletjes doe, ik ga ook niet...
Ideeën Reacties: 8 2-8-2005 22:11:30

Nathalie
tekstje gastenboek
Hey, heeft er iemand van jullie nog een leuk tekstje voor in het gastenboek te schrijven of houden jullie het allemaal heel eenvoudig?Alvast bedanktgroetjesNathalie 05-08-2005
Ideeën Reacties: 2 1-8-2005 20:28:41

Sylvie
Waar kunnen we een prieel huren (w-vl)
Hallo bruidjes en bruidegommen,Voor onze huwelijkviering zijn we nog op zoek naar een plaats waar een prieel (of iets dergelijks) kunnen huren (omgeving west - vlaanderen). De viering gaat door in de tuin van onze feestzaal en we willen er zeker iet...
Ideeën Reacties: 5 1-8-2005 19:50:08

Valerie
speciale manieren om geld te geven...
Hallo,Nog 2 weken en trouwt een goede vriendin van me. Ze moet natuurlijk niet denken dat ik haar centjes maar in een envelopje zal afgeven. Heeft iemand nog leuke ideetjes? Ik heb al gehoord van een telefoonboek vol met briefjes verstopt, maar dit l...
Ideeën Reacties: 10 30-7-2005 17:58:43

Sylvie
Vervoer: VW busjes en een VW Kever
Beste allemaal,Intussen is het nog minder dan een jaar voor mijn keppe en ik in het huwelijk treden. Ik had graag geweten waar ik VW busjes (zo'n 4 - 5) en een VW kever kan huren.Groetjes Syl*
Ideeën Reacties: 3 29-7-2005 15:34:25

Sophie
kerkversiering
Hoi iedereenWij trouwen op 14 oktober en wij zijn nog op zoek naar leuke kerkversieringen. Heeft er iemand toffe ideeën die misschien ook nog passen bij de herfst? Dank je.GroetjesFie
Ideeën Reacties: 6 26-7-2005 23:05:58

davine
Snoepjes kindjes aan de kerk
Kan er me iemand mij vertellen hoeveel snoepjes dat je nodig hebt om aan de kerk uitte delen aan de kindjes. Na lang zoeken heb ik eindelijk iets gevonden dat ik leuk vind omte geven maar ik geen idee hoeveel ik er nu moet aankopen.
Ideeën Reacties: 3 24-7-2005 14:13:46

davine
Misboekje
Ik ben al vollop berzig met de voorbereidinen van men trouw.Nu ben ik bezig met men misboekje maar hoeveel boekjes heb je eigenlijk nodig .ik heb daar totaal geen idee van.Als er iemand iedeeën geeft voor de kaft van het boekje zijn zo ook welko...
Ideeën Reacties: 6 24-7-2005 14:09:39

Anja
geschenk ouders?
HeyBij ons is het de gewoonte om op het avondfeest een geschenk ter bedanking aan de ouders en de schoonouders te bezorgen. Heeft er iemand wat ideeën want we weten niet goed want te geven. We dachten aan een mooie foto in een kader maar dan k...
Ideeën Reacties: 10 20-7-2005 9:45:56

Tine
Gastenboek
Hoi allemaal,Ik wou gewoon even zeggen dat ik gisteren ons gastenboek heb afgewerkt, ik heb het helemaal zelf gemaakt. En wij vinden het prachtig !De buitenkant is aubergine handgeschept papier (op karton natuurlijk), met in het midden een metalen pl...
Ideeën Reacties: 1 19-7-2005 8:55:50

Sabine
animatie tijdens het feest
hallo,wat gebeurt er allemaal tijdens het feest, als er niet gegeten wordt en voor het dansen, voorzien jullie een animatie, toespraak,... En voor diegenen die al een trouwfeest achter de rug hebben (als trouwers of genodigden): wordt er ook van alle...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2005 17:18:23

Katrien
wijn voor avondfeest
Hoi iedereen,Bij onze feestzaal hebben we 3 keuzes ivm de drank: ofwel per consumptie, ofwel drankenforfait zonder de wijn, ofwel drankenforfait met de wijn. De 2 laatste formules verschillen met €3 per persoon. Wat is jullie ervaring of wat li...
Ideeën Reacties: 6 17-7-2005 14:14:29

Liesbeth
samenbundelen misboekje
Dag iedereen,Wij zoeken nog een leuke en originele manier om ons misboekje samen te bundelen. Niet gewoon met nietjes. Iemand toffe ideetjes?Groetjes,Liesbeth.(nog 30 dagen)
Ideeën Reacties: 8 13-7-2005 18:41:24

Vicky
Tip: boek over trouwen
Hallo allemaalWij hebben onlangs een boek aangekocht: 'trouwen voor dummies'. Echt heel interessant met veel praktische info erin. Ook veel tips over hoe je geld kan besparen en toch een mooie bruiloft kan hebben. Voor iedereen die juist begint me...
Ideeën Reacties: 0 13-7-2005 16:37:55

Katrien
Bruidskindjes??
Hallo iedereen,Ik vroeg mij eigenlijk gewoon af: hebben jullie bruidskindjes om de ringen en bloemetjes vast te houden? Want, ik heb de indruk dat je dat tegenwoordig niet veel meer ziet, kleine bruidskindjes... Of is dat maar een gedacht?groetjesKat...
Ideeën Reacties: 24 5-7-2005 20:11:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...