Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


De Vleeschouwer
eigen baby van 3 maanden als bruidsmeisje....
Hallo, wij trouwen op 4 juni 2005. Rond eind februari wordt ons dochtertje geboren en we hadden haar er graag bijgehad tijdens de kerkelijke viering. Heeft iemand tips en ideeën hierover. Er zal alvast een vriendin van ons voor haar zorgen maar ...
Ideeën Reacties: 5 28-1-2005 8:45:07

Mieke
Getuigen
Halloookes!!Door omstandigheden hebben mijn toekomstig ventje en ik elk 3 getuigen. Mijn beste vriendin int gemeenthuis en zus en opa in de kerk. Voor mijn vriend: zijn zus en opa in de kerk en zijn beste kameraad int gemeenthuis. Blijkbaar word dit ...
Ideeën Reacties: 6 22-1-2005 15:54:06

Sophie
bedanken van de ouders
HoiMijn vriend en ik willen graag onze ouders bedanken tijdens de huwelijksmis. We zijn daarom nog op zoek naar een origineel, niet-melig muzieknummer. Het liedje van Vader Ambraham spreekt ons niet aan maar alle andere ideeën zijn van harte w...
Ideeën Reacties: 2 20-1-2005 14:02:56

karen
Huwelijksnacht
Hallo! Heeft iemand van jullie een ideetje om de meest romantische huwelijksnacht door te brengen in de buurt van Gent of Gentbrugge? Wij trouwen in feestzaal Braemhof te Gentbrugge (een aanrader!)...en willen daarna ergens leuk overnachten...bedankt...
Ideeën Reacties: 1 19-1-2005 9:46:36

anke
gastenboek
Hoi, wij trouwen in juni en zijn nog op zoek naar een orgineel 'gastenboek' waar de gasten iets op kunnen zetten op het feest 's avonds en iets wat voor ons een leuke herinnering is.Bedankt!Anke
Ideeën Reacties: 5 18-1-2005 22:54:42

Mieke
OPROEP: trouwvervoer
Lieve mensen allemaal, Voor ons vervoer zijn wij op zoek naar Audi's A4 vanaf bouwjaar 2001. De kleur heeft geen enkel belang. Ons huwelijk zou doorgaan in Kortessem. Misschien als er hier mensen van de regio zijn of mensen kennen uit deze regio met ...
Ideeën Reacties: 1 15-1-2005 21:43:29

tony
artiesten
www.imitators.be0475 86 52 21Wij maken voor uw dag, een mooie prijs. Alles kan.
Ideeën Reacties: 0 12-1-2005 16:52:09

tony
artiesten
www.imitators.be0475 86 52 21Wij maken voor uw dag, een mooie prijs. Alles kan.
Ideeën Reacties: 0 12-1-2005 16:51:50

tony
limousineverhuur
www.gjpantheralimoservice.bezonder twijfel de goedkoopste...0475 86 52 21
Ideeën Reacties: 0 12-1-2005 16:47:54

Sylvie
prijs voor rent a priest
Beste allemaal,Wij willen een originele invulling voor onze huwelijksviering. Nu waren we gaan grasduinen op de site van rent a priest. Voor we met deze mensen contact willen opnemen, vroegen wij ons af wat hun vieringen kosten.Alvast bedankt...Syl...
Ideeën Reacties: 2 11-1-2005 20:16:01

sofie
teksten voor de viering
Hoi iedereen! Wij trouwen 25 juni 2005. Ook wij zijn op zoek naar leuke ideeën en teksten en liedjes om te gebruiken in onze huwelijksmis. Alles is echt welkom!! Wie heeft ook een leuk idee om de ouders en de getuigen te bedanken in de misvierin...
Ideeën Reacties: 2 11-1-2005 13:36:21

Ann
Ideetje gevraagd voor het naar voor brengen van de ringen
Hoi,Heeft er iemand een leuk, origineel idee om de bruidskinderen de ringen mee te laten brengen in de kerk?Alvast bedankt voor jullie reacties.Ann
Ideeën Reacties: 4 11-1-2005 0:03:44

karin
bedank teksten
Heeft iemand een tekst voor op een bedank kaartje te zetten wij willen deze avond van onze trouw de kaartje afgeven
Ideeën Reacties: 2 9-1-2005 22:42:52

Mieke
Kadootje getuigen & bruidskinderen
Hoi!Heeft er iemand een ideetje van wat we de getuigen en de bruidskinderen kado kunnen doen? En ik zoek ook nog iets voor wat we de bruidskinderen kunnen laten vasthouden in de kerk en waar we mss de trouwringen aan vast kunnen doen? Het is een brui...
Ideeën Reacties: 5 9-1-2005 9:50:12

liesbet
verschillende zalen voor diner en dansavond
Hoi,Ons trouwfeest gaat door op een locatie die bestaan uit verschillende zalen. Er is een aparte zaal (kelder) voorzien voor het dansgedeelte. Het probleem is nu..hoe mobiliseer je op een originele, vlotte manier 170 mensen van de diner-zaal naar de...
Ideeën Reacties: 5 6-1-2005 9:04:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...