Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Leen
tips voor kadootje ouders.
hallo iedereen,ik trouw deze zomer ook en ik zoek al een hele tijd naar een leuk kadoo voor mijn ouders en schoonouders te geven op 't feest. Mijn schoonzus had de vrouwen een boeket gegeven en de mannen een snoep/drank mand.Dit vind ik niet zo goed ...
Ideeën Reacties: 7 13-9-2005 19:19:50

Sylvie
Viering in open lucht
Beste allemaal,Onze huwelijksviering, van 1 juli 2006, is gepland in de tuin van onze feestzaal. We hopen met deze datum natuurlijk om een mooie zonnige dag. Maar aangezien niets zeker is zijn we nog op zoek naar iets om onder te staan. Liever gee...
Ideeën Reacties: 2 7-9-2005 17:43:57

davine
Gastenboek
Ik ben bezig met tekstjes aan het zoeken vor men gasten boek . Maar ik heb eigenlijk een probleem met het boek .Waar vind je zo iets. Ik wou eerst werken met losse bladen om dat ik dan de teksten met de computer er kon opzetten daar ik geen mooi hand...
Ideeën Reacties: 16 6-9-2005 16:52:16

Melisa
misviering en uitnodigingen
Hallo, ik zou héél graag ideeën en voorbeelden van huwelijksvieringen en uitnodigingen hebben die je zelf kan maken ,hopelijk snel en veel reacties, groetjes,Melletje
Ideeën Reacties: 3 31-8-2005 0:45:21

mirella
IDEE VOOR VRIJGEZELLENAVOND/WEEKEND
Mijn vreind en ikzelf wonen al een tijdje samen en willen onze vrijgezellenafscheid samen vieren.We zouden dit met 15-20 personen willen vieren en er eventueel een weekend van willen maken.We trouwen 3/12/2005 dus putje winter, een buitenactiviteit i...
Ideeën Reacties: 5 29-8-2005 13:55:34

plopperdeplop
versieren van huis van bruid en bruidegom
wie help er met iedeeën voor het versieren van een huis van bruid en bruidegom trouw is voorzien op 2 september graag HUUUUUUUUUUUULPthx all. a men who's like jokes
Ideeën Reacties: 5 24-8-2005 20:03:32

kirsten
heliumballonnen in 15 kleuren
Hey allemaal, binnen 23 dagen is het zover...onze dag! Maar ik had graag 15 verschillende kleuren ballonnen gehad om aan de tafels vast te maken, zodat we de mensen een kaartje kunnen geven met hun kleur en zo de tafelschikking vlot verloopt.Maar waa...
Ideeën Reacties: 5 24-8-2005 7:57:05

Nathalie
WELK BOEK IS HET INTERESSANTSTE? HEEFT IEMAND DIE 2DE HANDS TE KOOP MISSCHIEN?
Ik heb hier gelezen dat er 2 interessante boeken zijn dat kunnen helpen bij de voorbereidingen. Nl. : "Wij gaan trouwen" en "trouwen voor dummies".Welk van de 2 is het beste. Ik heb juist gebeld naar standaard boekhandel en geen e...
Ideeën Reacties: 2 22-8-2005 17:21:54

Tilly
trouw
hallo iedereen;iemand enig idee waar we in limburg zouden terechtkunnen voor het huren van een trouwauto??? (kever-porsche-oldtimer-classicbus)of websites ivm trouwautos. groetjes
Ideeën Reacties: 3 17-8-2005 18:48:53

Nathalie
ORIGINEEL AANZOEK???
Ik zou graag mijn vriend op een originele / romantische manier ten huwelijk vragen. Het initiatief moet niet altijd van de man komen he...Hebben jullie ideetjes of laat me weten hoe jullie gevraagd geweest zijn? Vuur alles maar af...
Ideeën Reacties: 18 16-8-2005 22:22:39

Brenda
ringen
Mijn toekomstige werkt in de bouw en daar mogen en kunnen ze geen trouw ringen dragen .Geeft er messchien iemand een idee als aternatief of wat ik na de touw met die ring kan doen .Ik vind het jammer moest ik hem gewoon in de kast leggen.Ik had er we...
Ideeën Reacties: 6 10-8-2005 16:56:41

Isabelle
Tafel namen
We trouwen volgende maand en zijn nog op zoek naar originale tafelbenamingen.Bij trouwfeesten van vrienden kwamen we volgen dingen al tegen:- locaties van reisen (landen, steden)- filmtitels- liedjes- filmsterren uit jaren 50Wij zoeken nu iets anders...
Ideeën Reacties: 12 10-8-2005 11:35:34

annelies
cadeau voor kinderen
Hoi iedereen,Op zaterdag 22 oktober treden mijn toekomstige en ik in het huwelijksbootje. Ik las hier op het forum dat er na de misviering wel eens vaker een cadeautje wordt uitgedeeld aan de kinderen. Ik vond dat een geweldig idee.Omdat ik zelf in h...
Ideeën Reacties: 2 6-8-2005 14:05:55

Nele
snoepjes voor de kindjes
Hallo,Wij trouwen binnenkort... op 26.08.05. Heeft er iemand ideeën voor de snoepjes voor de kindjes aan de kerk?groetjesNele
Ideeën Reacties: 5 3-8-2005 19:57:06

Eveline
Ijskar
Hallo iedereen, om de tijd een beetje te vullen tussen de kerk en de feestzaal zouden we willen een ouderwetse ijskar zetten aan de kerk waar de kindjes en gasten dan op onze kosten om een ijsje kunnen en nog een beetje kunnen napraten. Weet iemand ...
Ideeën Reacties: 5 3-8-2005 8:51:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...