Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Saar
Cadeau bruidegom
Dag bruidjes,wat geven jullie aan je toekomstige als cadeautje? Ik wil iets origineels, blijvends, liefdevol, maar toch niet té duur...Graag jullie tips!!Alvast bedankt!Groetjes,Saar(25/08/06)www.saarenfrank.be
Ideeën Reacties: 7 1-8-2006 14:30:44

ellen
babbelbox
Hallo, wij zouden graag een "babbelbox" hebben voor ons trouwfeest. Heeft iemand een idee waar je zoiets kan huren?
Ideeën Reacties: 7 30-7-2006 12:29:19

Vicky
Geschenk lezers mis
HalloIk zou graag onze lezers in de mis ook speciaal bedanken, maar weet niet hoe. Geven jullie iets aan hen? En zo ja, wat?GroetjesVicky09.09.06
Ideeën Reacties: 1 26-7-2006 12:20:30

Ilse
speech
hallo mede-bruidjesWat vertellen jullie zoal in jullie speech.Nog 10 dagen te gaan en dan is het zover voor ons.hopelijk is het weer dan ook nog wat goed.groetjesIlse04.08.2006
Ideeën Reacties: 4 25-7-2006 12:44:54

Lieve
Bedankjes
Hey,mijn zus kreeg na de bevalling van een vriendin een bedrukt houten doosje met daarin stukjes nougat. Dat is iets wat ik wel leuk zou vinden als bedankje voor ons huwelijk. Alleen heb ik al een stuk of tien winkels voor doopsuiker opgebeld en nerg...
Ideeën Reacties: 3 25-7-2006 10:21:30

Sophie
Originele bedanking ouders?
Hallo iedereenMijn vriend en ik zitten wat met onze handen in het haar.Zo goed als alles is geregeld voor onze grote dag, op een paar details na. Zoals het volgende: Hoe kunnen we onze ouders op een originele manier bedanken voor alles wat ze voor on...
Ideeën Reacties: 5 23-7-2006 17:14:01

pascale
hoeveel een menu kost?
hallo weet er iemand hoeveel ongeveer eeen menu kost voor een avondfeest?om beter te zeggen in de kleine prins in Geluwe.groeten van Pascale
Ideeën Reacties: 12 19-7-2006 12:57:56

Heidi
cadeau voor de naaste familie
Hey allemaal,Mijn vriend en ik trouwen op 26 augustus 2006. Graag willen we in de mis bloemen aan onze ouders geven en op het avondfeest een klein aandenken aan alle aanwezigen. Deze cadeautjes hebben we al. Nu wilden we ook graag cadeautjes geven, w...
Ideeën Reacties: 6 17-7-2006 12:37:38

patricia
kinderkoor
ik zou graag de kinderen van mijn dochter haar klasje 2 liedjes willen komen laten zingen zijn 9 jaar , wat denken jullie ? ideetjes welk liedjes zijn welkom,zeker eentje van fr bauer erbij groetjes
Ideeën Reacties: 1 16-7-2006 16:35:26

Bianca
gastenboek
HalloWe trouwen in september en we zijn nog op zoek naar een leuk idee om op avondfeest onze bruiloftsgasten te laten tekenen. Wie heeft hier een leuk idee voor?
Ideeën Reacties: 6 13-7-2006 15:48:39

Marisa
fotoreportage aan zee of in west-vlaanderen
Hallo allemaal. Ik heb net het fantastische nieuws gehad van mijn baas dat mogen vliegen in zijn privé helikopter. Ik had gedacht die te gebruiken voor onze fotoreportage.Ons feest gaat door in manoir stuivenberg te Jabbeke, dus we zetten daar d...
Ideeën Reacties: 3 13-7-2006 10:07:30

sandra
ballonnen oplaten
hallo iedereen,wij zouden graag bij het buitenkomen aan de kerk ballonnen laten opvliegen. Maar organisatorisch zien we het nog niet echt .....hoeveel ballonnen zou ik best voorzien? hoe organiseren we dit het best? en mag dit zomaar? (vliegtuigen)al...
Ideeën Reacties: 6 12-7-2006 19:08:52

veronique
idee voor bedanking ouders
wij trouwen op 19 augustus 2006 en heb nog 1 probleem. graag had ik enkele voorbeelden van teksten om de ouders te bedanken, niet om ze letterlijk te gebruiken maar om een idee op te doen, wie kan mij helpen? bestaat er een of andere website daarover...
Ideeën Reacties: 3 12-7-2006 9:11:51

Inge
huwelijkskaars
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een moderne huwelijkskaars. Op de website van Jokakaarsen zag ik er eentje die ik erg mooi vond. Roeselare is jammer genoeg een eindje rijden... Kennen jullie winkels in Limburg ofzo die ook moderne kaarsen verkopen...
Ideeën Reacties: 6 9-7-2006 19:47:06

Valerie
verrassing voor bruid en bruidegom op hun feest
Wie kan me helpen?Nog 3 weken en dan huwen onze vrienden. Met de 'bende' willen we iets leuks door voor hen. Heeft iemand al eens iets leuks meegemaakt op een huwelijk (of eigenlijk huwelijk. Iets waar het volk ook bij betrokken is misschien? We will...
Ideeën Reacties: 5 6-7-2006 20:36:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...