Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Nog iemand die trouwt op 12-09-2009?
Hoi,Wat moeten jullie allemaal nog doen?GroetjesKim
Andere Reacties: 7 5-8-2009 11:12:57

Veerle
feestzaal Scala
Heeft er iemandvan jullie trouwertjeservaring met feestzaal Scala?Heb er zowel positieve als negatieve dingen van gehoord, dus ik weet het nie zo goed niet meer....Als er nog iemand andere ideetjes heeft voor een feestzaal in het waasland?xxx Veerle
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 5-8-2009 10:59:03

anne
het weerbericht voor zaterdag...ziet er niet goed uit
Hey medebruidjes,zaterdag 08-08 is het zo ver voor ons. Dan gaan we eindelijk trouwen. Ik heb er keiveel zin in, ben eigenlijk ook niet gestressd of zo.(wat me verbaasd want normaal ben ik een echte stresskip:-) Het enige dat me wel wat zorgen baart ...
Andere Reacties: 5 5-8-2009 10:32:41

Tineke
tiara met het getal 30
Hallo allemaal,even helemaal iets anders dan bruiloften...ik ben op zoek naar een tiara/kroontje in karton of plastiek met het getal 30 op. Aangezien veel van jullie op allerlei gadget sites zitten voor jullie huwelijk zijn jullie dat misschien ergen...
Andere Reacties: 1 5-8-2009 10:06:38

kimberly
kapster aan huis: limburg
Weet er iemand een goede kapster die aan huis komt. In de regio limburg (hasselt)bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-8-2009 9:56:16

Kim
De mensen die je het minst van verwacht zeggen af!
Hoi,Er moet mij iets van het hart! Wij zijn momenteel druk aan het afwachten wie komt en niet komt met nog 38 dagen op de tellen, maar amai vandaag ben ik toch echt geschrokken!Iemand waar ik al jaren beste vrienden mee was komt niet.Ik geef toe de l...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2009 9:49:00

Steffi
ervaring t&b producties
Hey bruidjes in spe :-)Heeft er iemand van jullie al ervaring gehad met tb producties? We zoeken een video en fotograaf van dezelfde winkel/productie.Heeft er iemand voorbeelden van deze mensen van een huwelijksalbum?Alvast bedankt voor jullie reacti...
Video Reacties: 5 5-8-2009 8:48:29

elke
bedankjes
bedankjes aan de gasten geven op de trouw is dat de gewoonte of kan ik daarbuiten? en heeft iemand een idee voor mooie niet dure bedankjes.
Andere Reacties: 16 5-8-2009 1:39:17

Ibe
Lijstje winkels Benjamin Roberts
Aangezien ik helemaal weg ben van de jurken van Benjamin Roberts heb ik even de verdeler voor Europa gemaild voor de winkels in België, misschien handig voor andere bruidjes... STANDING CLOTHES FRAMERIES INOUI BRAINE DALLEUD LILIAN CLAES HERENTA...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-8-2009 20:46:09

sam
trouwfeest in ter torre.
Wie geeft er zijn trouwfeest in ter torre in waregem gedaan.Hoe was het daar?Goed of niet zo bijzonder?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-8-2009 20:28:08

Sophie
kado voor ouders?
Hey,Wat geven jullie aan jullie ouders om hen te 'bedanken'?Ik dacht aan een fotoboek via internet. En op de dag zelf een gepersonaliseerd kaartje ook via internet.Is dat een goed idee of hebben jullie andere ideeen groetjessophie
Andere Reacties: 11 4-8-2009 17:49:49

Sophie
kado voor ouders?
Andere Reacties: 0 4-8-2009 17:47:37

Inneke
Kost burgerlijke trouw Leuven?
Zijn er leuvenaars die weten hoeveel een burgerlijke trouw op een zaterdag in Leuven kost? Ik zag hier in een andere post staan dat ze in sommige gemeentes 15 euro vragen (enkel trouwboekje) en in andere dan weer 250 euro en ben eens benieuwd wat het...
Andere Reacties: 6 4-8-2009 17:46:02

Keshia
Te mager
Hallo mede bruidjes.Ik zit met een probleem ivm met een jurk. Bij ons in de familie is iedereen in zen jonge jaren heel mager. Met als gevolg dat ik voor broeken enz in de kindermaten moet kijken. Nu begin ik al te panikeren voor men bruidsjurk. Wat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-8-2009 16:47:41

Valérie
slecht weer 08-08-09
Hey ioedereen,nog bruidjes die het weerbericht op de voet volgen voor zaterdag??? ziet er echt niet goed uit he. op de site van het KMI staat alleen een zwarte wolk met regen :-(zou het echt niet grappig vinden als het de hele dag regent!
Andere Reacties: 12 4-8-2009 14:37:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...