Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stijn
Betaalbare feestzalen limburg
Hoi iedereen,wij zijn nog op zoek naar een betaalbare feestzaal in het limburgse, liefst niet te ver van Hasselt af, Iemand tips?Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-8-2009 19:19:10

Kelly
Dj Quadro?
Volgend jaar gaan we trouwen. We zijn op zoek naar een dj. Heeft iemand ervaring met dj Quadro? Reacties zijn welkom
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 3-8-2009 18:38:24

Heidi
fotograaf gezocht
hallo allemaal!wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf. wij wonen in Deurne bij Antwerpen. wij zijn de eerste in onze vriendenkring die trouwen, dus hebben we geen referenties... wie kan er ons helpen? we trouwen eind april. groetjes van Heidi
Fotografie Reacties: 21 3-8-2009 18:01:23

Ankatrien
Bedankingen wijnflesjes
Hallo!Zijn er nog bruidjes die kleine wijnflesjes meegeven aan de genodigden? Waar gaan jullie deze halen? Wij hebben tot nog toe enkel Makro gedaan, 1,20€. Is het misschien ergens goedkoper? Ik wou hier ook graag een foto op, hoe doen jullie d...
Andere Reacties: 3 3-8-2009 17:53:03

Ketty
trouwkapper gezocht!!!!!!
hallo,weet er iemand een goede kapper zijn voor bruidskapsels, die eventueel ook naar huis komt. Regio Gent, lochristi. Trouwdatum is 26 september 2009.Merci.
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-8-2009 17:38:20

stephanie
Kerk vastleggen, hoe?
Hoi iedereen,Morgen telefoneer ik de parochie om een dag en uur vast te leggen. Wat is dan het volgende? Moet je daar ook in ondertrouw? Wat houdt dit dan tegenwoordig in?GroetjesStephanie
Andere Reacties: 2 3-8-2009 16:04:55

beynen
tweede pas; perfect
Hallo,nu heb ik mijn trouwkleed zaterdag nog eens aangehad en ben er nog steeds weg van... Hopelijk zijn alle andere bruiden ook tevreden met hun kleed kzou zeggen laat t feest al maar beginnen.kijk er elke dag meer & meer naar uit, alles ligt hi...
Andere Reacties: 1 3-8-2009 16:02:12

Kim
tip videograaf
hallo allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een goeie videograaf voor ons huwelijk volgend jaar op 21 augustus. Wie heeft reeds goeie ervaringen en kan ons iemand aanraden? Groetjes,Kim
Video Reacties: 7 3-8-2009 15:59:57

Katrien
intredelied
Hey allemaal,ALs ik het zo lees op dit forum nemen de meesten maar één intredelied...is dit omdat jullie met jullie ventje binnenkomen? Of wat laten jullie horen als de suite en jullie ventje binnenkomt (of niets?)Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 6 3-8-2009 15:39:13

Nele
cadeau bruidegom
Ik zou mijn ventje graag willen verrassen met een cadeau op onze huwelijksdag. Ik heb nog maar enkele dagen tijd, was dit volledig uit mijn hoofd gegaan. Hebben jullie tips?groetjesNele 08/08/2009
Andere Reacties: 5 3-8-2009 15:03:42

audrey
DRINGEND Feestzaal 26/09/09 Palais De Plume VRIJ
Hallo iedereen,vandaag slecht nieuws! Ons huwelijk op 26/09/09 kan niet doorgaan. Mijn schoonvader is in het ziekenhuis opgenomen met prostaatkanker.Wij willen een mooi feest hebben, en hebben dus besloten om het huwelijk uit te stellen. Wat een ramp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 3-8-2009 14:22:48

Inge
Sint -Jansberg klooster Zelem
Wij trouwen in juni 2010 en zijn een "ei" aan het leggen over de feestzaal! Heeft iemand ervaring met het Sint-Jansberg klooster te Zelem(Halen)?we werden verliefd op de kapel maar weten niets van het eten of organisatie/service/ bediening....
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-8-2009 14:06:15

Hoi Yee
feestzaal zonder catering
Wij gaan op 12/06/2010 trouwen. We zoeken een gezellige feestzaal met interieur zonder catering voor 100 à 150 personen in de regio Vlaams-Brabant of Antwerpen. Kunnen jullie ons helpen aub??? Tijd begint een beetje te korten... :(Merci!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-8-2009 13:27:47

annelies
getuigen
Hallo, MIjn vriend zou graag zijn broer vragen als getuige, maar had dit graag op een originele manier gedaan? Ikzelf vraag mijn mama aan de hand van een cadeau met foto's van haar en ik. Iemand een idee? Of vinden jullie het overdreven om dit op een...
Andere Reacties: 4 3-8-2009 13:08:06

Sophie
ervaring met foto meirezonne
wie heeft er ervaring met foto meirezonne?Groetjes
Andere Reacties: 2 3-8-2009 13:00:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...