Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
Ik doe mijn feestkleding weg
Ik heb nog verschillende feestkleedjes liggen, die mij niet meer passen.Prijzen varieren tussen 25€ en 120€ per stuk/ensemble.Je kan mij contacteren op vanessa.bruyndoncx@advalvas.behttp://picasaweb.google.be/wannytje01/Feestkleding#
Kledij - Suite Reacties: 4 2-8-2009 12:05:15

Ine
Linea raffaelli
Hallo allemaal!Wie heeft er net als mij gekozen voor set 54 van Linea raffaelli?Wij trouwen volgend jaar in de zomer, maar met het weer weet je nooit. Voorzien jullie een sjaal of stola? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-8-2009 10:41:34

Vicky
Prijs kerk
Hey bruidjes,Ik zou graag voor de kerk trouwen ,maar eerder omdat mijn papa me dan echt kan weggeven...Nu zeggen veel mensen dat trouwen voor de kerk veel centen kost? Is dit zo en zo ja hoeveel ongeveer?Alvast bedanktVicky05/06/2010
Religie Reacties: 14 2-8-2009 9:02:20

janny
buikdanseres
hello,mijn vriendin wordt 50 op de dag dat we trouwen en ik had haar tijdens ons feest willen verrassen met een optreden van een buikdanseres.Wie kent iemand? het is voor 4 september a.s.thanks
Andere Reacties: 4 2-8-2009 1:07:06

an.R.
Dj sweeby of poll van ghent zelf???
Door een annulatie kregen we een mailtje van poll van ghent dat hij ook vrij is op onze huwelijksdatum...wij hadden dj sweeby van zijn team al gekozen.Hebben jullie ervaring met hen of één van hen want nu weet ik niet meer wie kiezen???groe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 1-8-2009 21:34:04

Cindy
enveloppendoos
Hallo medebruidjes! Ik ben zo superenthousiast over mijn enveloppendoos, dat ik dit eventjes met jullie wil delen! In totaal hebben we er met mijn ouders en zus 2 dagen aan gewerkt, maar ik ben enorm blij met het originele resultaat. Vooral de gezell...
Andere Reacties: 6 1-8-2009 20:49:38

liesbeth
nieuwe site
Kom allemaal gerust eens kijken op ons paginatje: liesbethenkristof.bruiloftsite.nlEn laat iets achter in het gastenboek. xxxxLiesbeth 7/05/2010
Andere Reacties: 3 1-8-2009 19:48:40

KARIN
muziek kerk, betekenis tekst liedje
Hallo,Kan iemand mij zeggen waar ik de uitleg van liedjes-teksten kan vinden, ik ben niet zo thuis op internet.En ik wil vooral liedjes met een leuke betekenis gebruiken, Dank jeGrtjs Karin22052010
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 1-8-2009 18:05:34

SOFIE
muziek - vergevingsmoment
hallo,Ik heb zogoed als alle muziek, enkel nog een lied voor na het vergevingsmoment. Is er iemand die een mooi liedje kent (liefst filmmuziek, gezien alle andere muziek filmmuziek is ;-))grtz
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 1-8-2009 16:09:31

kitty
muziek mis
hoiik wou beginnen aan de muziek vr huwelijksmis te zoeken maar vind dit echt niet simpel.zoek nog in-en uitredelied maar wil echt iets origineels.als intredelied iets moois instrumentaal en als uittredelied iets leuks en plezant.iemand leuke ideeen?...
Andere Reacties: 5 1-8-2009 14:44:52

tami
@ Sofie - markt Anderlecht zaterdag zondag
Beste Sofie,je reageerde op een berichtje van iemand op zoek naar een pak voor een bruidsjonker. Mag ik zo vrij zijn je te vragen welke markt dat is in Anderlecht (want er zijn er meerdere). Is dat aan de "triangle d'or", waar alle textielg...
Kledij - Suite Reacties: 1 1-8-2009 14:35:51

Katrien
jammer, andere kerk
Pff, moet me ff van het hart...van de week kwam de pastoor bij ons langs om te zeggen dan we een ander ekerk moeten kiezen omdat de dag na onze trouw een TV mis is en de TV mensen op onze dag alles moeten klaarzetten!...en wij hadden dat al veel lang...
Andere Reacties: 5 1-8-2009 11:53:47

Katrien
sjaal
Ik trouw eind februari en zoek nog iets voor de warmte. Nu vond ik een site met mooie sjaals (www.rijkenberg.net)Ik heb een wit kleed....zouden jullie ook een witte sjaal nemen of zou ik een kleur nemen (wit is mooier, maar kleur mss achteraf nog te ...
Andere Reacties: 3 1-8-2009 11:49:04

Katrien
kaarsen
Hallo,Voor de inkleding van de zaal gaat mijn schoonmoeder loemstukjes maken. Nu zoek ink nog voor in het midden van de bloemstukjes gele kaarsen, geen felgeel, maar "zonnebloemgeel" (we gebruiken ook zonnebloemen. Weten jullie waar we deze...
Andere Reacties: 5 1-8-2009 11:46:22

Kelly
Geschenken voor bruidskindjes
Hoi Bruidjes,Wou is weten wat jullie als geschenkje hebben voor de bruidskindjes?Ik vind zo'n beer wel leuk, maar daar zijn ze niet echt veel mee denk ik?Onze bruidskindjes zijn 1.5j - 2.5j - 7j - 9jGroetjes
Andere Reacties: 3 1-8-2009 11:09:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...