Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gitte
Fabriek en graffiti
Beste,Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een vervallen fabriek/industriële plaats waar we binnen mogen om foto's te trekken. Ook foto's voor een graffiti muur staan op ons verlanglijstje. Weet er iemand van jullie iets zijn in de regio Mol-Meer...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 3-8-2009 12:53:48

Marian
Gasten alleen uitnodigen voor dessert
Op 8 mei 2010 is onze grote dag. Omdat wij geen receptie doen, zijn wij van plan om vrienden en collega's pas vanaf het dessertenbuffet uit te nodigen op het avondfeest (vanaf 21h15). Zijn er nog trouwers die dit doen? Ik ben bang dat de zaal tijdens...
Andere Reacties: 8 3-8-2009 12:22:09

Vicky
Trouwjurk sleep weg met lintjes
Hei iedereen,In de rok van mijn trouwjurk zijn er lintjes voorzien, zodat ik 's avonds tijdens het feest de sleep kan inkorten. Toen ik mijn trouwjurk ging halen, ben ik echter vergeten te vragen hoe je dit doet? Weet iemand van jullie hoe je dit d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-8-2009 11:41:18

Liesbet
BRUIDBOEKET WEGGOOIEN EN KOUSEBAND WEGGOOIEN
Hallo medebruidjes, wie van jullie gooit ook zijn bruidboeket weg in de avondfeest? En wordt dit gedaan tussen het hoofdgerecht en het desserbuffet of na de openingsdans en vermenigvuldigingsdans?Wij zouden graag ons bruidboeket weggooien aan alle vr...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 3-8-2009 11:39:13

Astrid
zaal +/-215 personen gezocht
Hey,Wij trouwen volgend jaar in augustus. We zitten met een avondfeest van iets meer dan 200 personen en zijn op zoek naar een betaalbare zaal of een zaal waar je een traiteur kan nemen. Weet iemand iets in de buurt van Roeselare aub?bedanktgroetjesA...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-8-2009 11:26:15

ulrich
kleed shoppen
hey, medebruiden.hebben jullie winkels van bruidskleding waar jullie heel tevreden van zijn? Wat mag ik verwachten als ik eens een afspraak maak?
Andere Reacties: 15 3-8-2009 10:40:13

An
Domein carlton
Heeft iemand recent ervaringen met Domein Carlton te Marke?vb sfeer? Bediening in orde?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-8-2009 10:35:28

Els
fotolocatie Grimbergen
Dag iedereen!Met nog 26 dagen te gaan, begint het voor ons serieus in te korten. Momenteel zijn we nog op zoek naar een leuke binnenlocatie in Grimbergen. Ook wat betreft de buitenlocatie zijn we er nog niet helemaal uit. Iemand een idee? Alvast heel...
Fotografie Reacties: 1 3-8-2009 10:14:14

Katrien
2de pas
Hoi iedereen!Een moment waar ik al een tijdje weer naar uitkeek... mijn kleed nog eens passen.Normaal zou ik het pas gaan passen bij het testen van mijn kapsel zodat ik het totaalplaatje zou kunnen zien, maar ik begon erg te twijfelen en het hangt to...
Andere Reacties: 0 3-8-2009 9:49:14

Nadine
make-up als ook kapper
Hey,Kan er mij iemand helpen ik ben namelijk op zoek naar iemand die bruidsmake-up als ook bruidskapsels kan aan brengen. ik trouw op 31 oktober en wil er die dag dan ook uitstekend uitzien net zoals vele andere bruidjes.Mvg Nadine
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 3-8-2009 1:30:05

Nadine
bruidskapper als make-up
Kan er mij iemand helpen ik ben namelijk op zoek naar iemand die aan huis komt voor bruidskapsel als ook voor make-up? ik ben van Kessel-lo (leuven) trouwdag is 31 oktober 2009£Mvg Nadine
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-8-2009 1:25:27

Nadine
bruidskapper als make-up
Kan er mij iemand helpen ben op zoek naar een kapper net als iemand voor de make-up op mijn trouwdag 31 oktober?Mvg Nadine
Andere Reacties: 0 3-8-2009 1:22:21

Tina
hoeveel drank?
HeyWij trouwen op 21 augustus,dus het zijn de laatste weekjes. Alles is geregeld, alleen moet ik nog weten hoeveel drank ik moet aankopen, wij hebben een zaal, maar de drank doen we zelf. We hebben vanaf 16u receptie en bbq voor 60 personen, en nadie...
Voorbereiding Reacties: 12 2-8-2009 22:43:51

Ellen
Bruiloft op DVD
Heeft er iemand van jullie ervaring met de mensen van Bruiloft op DVD (Oostakker)?
Video Reacties: 2 2-8-2009 22:11:14

Veerle
08/08/2009
Hey mede bruidjes in spé!Voor wie is het ook nog maar 6 nachtjes te gaan? Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Wij organiseren alles zelf thuis voor 250 personen, en er komt zoveel bij kijken!Ik hoop maar dat we gewoon de dag zelf tot het ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2009 21:48:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...