Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
fotolocatie overpelt en in de buurt
Dag medebruidjes,Ik trouw op 4 september in overpelt en ben nog op zoek naar een leuke locatie voor onze foto's. Kan iemand ons helpen??Nele
Fotografie Reacties: 4 2-8-2009 21:03:11

Chantal
Steven Chys Ceremoniemeester
Hey,Heeft iemand ervaring met deze ceremoniemeester? Ik wil iemand die me op het gemak stelt & zeker niet een te stijf iemand want daar kom ik nog zenuwachtiger van :-p!Chantal17/07/2010
Ceremonie Reacties: 3 2-8-2009 20:02:28

Chantal
Kerkelijk Huwelijk & Burgerlijk Huwelijk
Hey,Wat doen jullie bruidjes & - gommetjes het meest? Alles op de dag zelf doen of Burgerlijk Huwelijk apart & Kerkelijk Huwelijk apart? Ik weet het even niemeer... Heb zo'n gevoel dat het mss wat te druk zou worden als je het alle 2 op dezel...
Religie Reacties: 14 2-8-2009 19:34:08

Nathalie
Materiaal voor het aankleden van zaaltje
Wie is reeds getrouwd en wil hun versiering aan een prijsje wegdoen? Wij zoeken enkele dingen om een simpel zaaltje te versieren tot iets leuks...Indien jullie iets hebben, ik woon in Muizen (bij Mechelen), gelieve mij dan iets te laten weten.Alvast ...
Andere Reacties: 3 2-8-2009 18:59:40

Anja
Fotograaf Tremelo
Hallo,Wij zijn op zoek naar een fotograaf. Heeft er iemand van jullie ervaring met Dirk Vertommen uit Tremelo? Of waar in de buurt van Haacht zijn er nog goede fotografen.Anja
Fotografie Reacties: 5 2-8-2009 18:18:31

Ines
locatie kortrijk foto's
Hallo,Wij zijn op zoek naar een foto locatie kortrijk. Liefst binnen want we trouwen in april en dan heb je nog niet echt goed weer.Thx!
Andere Reacties: 1 2-8-2009 18:14:10

Kathleen
oldtimer / ford mustang, porsche of corvette
Ik ben op zoek naar bedrijven/ personen die oldtimers verhuren als ceremoniewagen maar waar het bruidskoppel zelf mag rijden! Mijn verloofde zou namelijk heel graag zelf naar de kerk rijden. Ik heb het internet al een beetje afgespeurd en je komt dez...
Andere Reacties: 0 2-8-2009 17:44:16

Karmen
Nog 300 dagen :)
Het is vandaag nog exact 300 dagen wachten op onze trouwdag, 29 mei 2010!Hebben jullie andere bruidjes voor die periode al veel kunnen vastleggen?Wij zaal, DJ, fotograaf & sinds kort ook mijn kleed, maar daar blijft het voorlopig bij.Ook al een b...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2009 17:33:02

Debra
Save the Date kaart (voorbeelden) ?
Hallo bruidjes in spéIk wil graag een 'save the date' kaartje versturen naar mijn genodigden. Heeft iemand daar een voorbeeldje van?alvast bedanktDebra
Andere Reacties: 1 2-8-2009 17:19:32

Ines
fotograaf
Hallo,Ik heb een fotograaf gevonden die echt aan mijn wensen voldoet... Nu vraagt die persoon 3500€ ( wel hele dag tot avondfeest en album en 2 grote foto's en dvd inclusief...)Mijn vraag is of dit een normale prijs is, aangezien wij dit op het...
Andere Reacties: 29 2-8-2009 17:14:42

Carolina
Wat hadden we gisteren een geweldige trouw en een geweldig feest in Den Eyck in Kasterlee.
Onze dag zit erop. Geweldig, we hangen nu wat in de zetel na te genieten. Gastenboek lezen enz. Van 's morgens tot 's nachts is alles perfect verlopen. Ik had 4 VW busjes gezocht om ons te vervoeren. Ook geweldig leuk. Eerst naar Wechel voor de...
Andere Reacties: 2 2-8-2009 15:27:11

Kim
wij zijn getrouwd!
Hey iedereen!Na een jaar voorbereiden zijn wij op 18 juli 2009 getrouwd :DHet was echt een prachtige dag! In de voormiddag viel het weer een beetje tegen, maar zodra we de kerk uitkwamen scheen het zonnetje en is het de rest van de dag goed gebleven....
Andere Reacties: 1 2-8-2009 14:11:41

Vanessa
Videograaf
Ik heb daarjuist minder goed nieuws ontvangen. Er zou een vriendin filmen op ons huwelijk maar ze heeft daarjuist afgebeld met het excuus dat ze moet verhuizen die dag en daarom kan ze niet filmen en komen ze niet naar het feest.We zijn enorm teleurg...
Andere Reacties: 0 2-8-2009 14:08:18

Sarah
zaal te zottegem
kent er iemand een goedkope feestzaal zonder catering in de buurt van Zottegem?alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 2-8-2009 14:04:06

vanessa
droomtrouwkleed maat 38-40 te koop in ivoor
dag dames, ik verkoop men trouwjurk, ivoor met bustier en sleep (laten maken)op de sleep zijn parels en rozen verwerktde hoepelrok en handschoenen zijn in prijs inbegrepenheel veel succes gehadvoor fotos mail meprijs bespreekbaar (liefst rond 300-350...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-8-2009 12:31:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...