Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Bruidsjurk betalen
Hey,Ik heb een vraagje ivm het betalen van mijn trouwjurk.Ik ben deze vorige week gaan bestellen bij Koonings in Nederland. Ik heb mijn voorschot al betaald, maar nu zag ik op het factuur staan dat het resterend bedrag binnen de 3 maanden na aankoopd...
Andere Reacties: 2 4-8-2009 5:28:47

Kathleen
Restaurant met zaaltje in Deinze
Wij zijn op zoek naar een goed restaurantje in de omgeving van Deinze waar eventueel een grote kamer of aparte hoek is om met een 20à25 personen ons trouwfeest te houden. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-8-2009 22:49:27

SOFIE
lied na eerste lezing
Ik had hier eerder een berichtje gepost voor een lied na het vergevingsmoment, maar moet toen niet goed gekeken hebben want ik moest nog op zoek naar een lied voor na de eerste lezing. :=( (tis van de zenuwen die stilaan beginnen te komen denk ik).Is...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 3-8-2009 22:45:36

Ann
kapsel en make-up
Hallo :)ik trouw op 2 oktober en ben op zoek naar een kapster die aan huis komt en tevens mijn make-up kan verzorgen.ik ben van geel dus graag tips vanuit de streek.alvast bedankt.groetjes Ann
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 3-8-2009 22:31:24

Ines
zelfstandige -meewerkende echtgenoot
Ik vraag me af welk stelsel wij best kiezen.scheiding van goederen zeggen ze bij zelfstandigen, maar wat met de meewerkende echtgenote?Door omstandigheden werk ik al tijd in de zaak van mijn verloofde (dit tegen een minimumloon, hoewel ik een univers...
Andere Reacties: 7 3-8-2009 21:55:51

Priska
Getuigen
Vraagje,mijn vriend en ik zouden heel graag onze beste vrienden nemen als getuigen maar die zijn nu juist broer en zus.Mijn toekomstige schoonmama zegt dat dat niet mag volgens de wet.Weet er iemand dit?
Andere Reacties: 5 3-8-2009 21:51:51

Dorien
Hoe betaling bij fede di oro
Hallo mede bruidjes en co...Ik ben echt wel weg van de ringen van Fede Di Oro.Ik vraag mezelf af hoe de betaling werkt... Geef je - wanneer je de ringen gekozen hebt - een voorschot en achteraf het resterende bedrag of betaal je alles wanneer je de r...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-8-2009 21:41:04

Ketty
gezocht: originele bruidsuiker
om aan de kerk uit te delen.ik ben nog op zoek naar ideetjes. Misschien kunnen jullie helpen.alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 3 3-8-2009 21:07:45

Inneke
Prijs make-up / kapsel ?
Dag mede-bruidjes! Kunnen jullie me vertellen hoeveel make-up en kapsel gemiddeld ongeveer kosten op een trouwdag?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 3-8-2009 20:47:00

Piepke
DJ De Waterhoek?
Wie is er onlangs getrouwd in de Waterhoek en heeft de huisdj genomen? Wat waren jullie ervaringen? Twijfel nog of we huisdje nemen of toch zelf iemand gaan zoeken...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 3-8-2009 20:37:11

Stephanie
notaris en gemeentehuis
Dag bruidjes!Kan er mij iemand vertellen hoeveel de notaris kost (opstellen van de trouwakte) en hoeveel ik ongeveer nog moet rekenen voor de burgerlijke trouw?Thanks!Stephanie
Juridisch Reacties: 13 3-8-2009 20:17:27

Ilse
slecht weer
Ze geven slecht weer voor nu vrijdag, onze trouwdag, veel onweer! Ik vind dit zoo spijtig, ik ben nu redelijk zenuwachtig en vindt het zo erg dat we regen hebben..
Andere Reacties: 9 3-8-2009 20:08:06

Ines
tips voor onthaal
We willen onze gasten speciaal ontvangen. Iemand enige tips? De gasten worden bij aankomst ook al meteen gefotografeerd, misschien hier iets rond doen?
Andere Reacties: 4 3-8-2009 19:55:39

Chantal
Goede Ceremoniemeester regio Oost-Vlaanderen
Hey,Wij zoeken een goede & ZEKER EN VAST niet te stijve ceremoniemeester. Iemand waar je helemaal op je gemak bij bent en een goed gevoel bij hebt. We wouden Steven Chys nemen maar die had al 2 huwelijken op onze datum :-( wat we heel jammer vind...
Ceremonie Reacties: 9 3-8-2009 19:27:20

stijn
Betaalbare feestzalen limburg
Hoi iedereen,wij zijn nog op zoek naar een betaalbare feestzaal in het limburgse, liefst niet te ver van Hasselt af, Iemand tips?Bedankt
Andere Reacties: 8 3-8-2009 19:19:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...