Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kitty
droomkleed gevonden!!
hoi wou het zo graag meedelen dat ik mijn droomkleed heb gevonden!!was bij moderna geweest en waren daar echt zo vriendelijk en lieten me echt op mijn gemak passen enzo!!ben zoooo blij
Andere Reacties: 9 5-8-2009 16:26:58

christine
suitekleed pas 4 dagen voor het huwelijk klaar !
Als moeder van de bruid was ik er vroeg bij om mijn suitekleed te bestellen, min 4 maanden vooraf. Mijn dochter trouwt op 15 augustus en mijn kleed is nog steeds niet klaar! "Geen probleem het zal klaar zijn", zeggen ze mij constant,ja, maa...
Kledij - Suite Reacties: 8 5-8-2009 15:56:20

Anne
eerste bezoek zaal
We hebben nog geen feestzaal gekozen maar een dezer zullen we er wel eens eentje bezoeken... Ik vroeg me af waar je best op let daarbij, naast uiteraard de sfeer van de zaal, de ontvangst van de eigenaar? Mag je meteen offertes verwachten? Tips?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-8-2009 15:48:24

Griet
annulatieverzekering
hallo allemaal ik heb een vraagje ivm een annulatieverzekering. in vele huwelijksboeken en magazines staat geschreven dat je een annulatieverzekering moet afsluiten voor als er kort voor het huwelijk iets ernstig gebeurt waardoor het huwelijk niet ka...
Andere Reacties: 4 5-8-2009 15:07:58

Evi
kapster en make-up
hoi bruidjes, Ik zag op een van de vorige berichtjes dat sommige hun kapper en make-up al een jaar op voorhand vastleggen! Is dit echt nodig? Of kan dit nog even wachten? Wij trouwen 15 mei volgend jaar. Kent er iemand een kapster en visagiste rond r...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 5-8-2009 15:04:58

Evi
suitekleed te koop
Hallo iedereen,ik verkoop mijn suitekleed, een blauw-grijs kleed met bijpassende sjaal. Maat 38-40. Ik ben 1m84 groot (ruime lengte)Ooit gekocht bij Moderna in Schepdaal. nieuwprijs (450 euro), te koop aan 200 euro(foto's: email lovely1802@hotmail.co...
Andere Reacties: 0 5-8-2009 14:58:39

Sofie
praktische regeling vervoer
Hey bruidjesIk heb eens een praktische vraag over het vervoer. ik veronderstel dat iedereen vervoer bestelt tot aan de feestzaal en niet meer om 's nachts naar huis te rijden? Hoe regelen jullie dit dan voor jullie zelf en de suite: de auto's aan de ...
Andere Reacties: 7 5-8-2009 14:50:54

Ellen
Trouwkleed kopen op Ebay
hallo bruidjes heeft er iemand ervaring met het kopen van haar jurk op Ebay Amerika?er staan daar echt héél mooie kleedjes op maar twijfel om er eentje te bestellen...groetjes
Andere Reacties: 10 5-8-2009 14:46:50

ils
gastenboek
hallowaar hebben jullie jullie gastenboek gehaald? ik ben bij ava geweest, maar dat vond ik niet echt iets, dus nu ben ik op zoek.en heeft iemand ook een leuk tekstje om vooraan in het gastenboek te zetten?bedankt!
Andere Reacties: 6 5-8-2009 14:34:47

stephanie
Thema's
Ik las dat er verschillende zijn met een thema voor hun trouwdag... Is dit een nieuwe hype ofzo? :)Had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan...Kiezen jullie voor een thema? En zo ja, waar komt het dan allemaal in terug?Bedankt!
Andere Reacties: 6 5-8-2009 13:48:06

stephanie
Vragen pastoor
Hoi! Welke vragen stelt de pastoor zoal?Ik heb al gehoord van de meer klassiekere vragen zoals waarom trouwen, hoe zie het verder, waarvoor voor de kerk, enkele goede en slechte punten van elkaar geven,...Werd er bij iemand iets anders gevraagd? Mss...
Andere Reacties: 3 5-8-2009 13:46:50

Ines
bruidjes 10 april verenig u :)
Hallo,Ikzelf trouw op 10 april en samen met een ander koppel dat op dezelfde datum trouwt zou het fijn te weten wie dan nog trouwt. We kunnen elkaar misschien op de hoogte houden van onze vorderingen en ideeen en stress enz... Of wie weet kan je wel ...
Andere Reacties: 2 5-8-2009 13:24:49

Ruth
muziek tijdens kerkdienst
Hoi iedereen,kunnen jullie me helpen? ik ben op zoek naar muziek voor tijdens de mis. het liefst live muziek (max. 2pers), niet te duur en niet te ver van bij ons ( Aalter).Alles is welkom!mercikes
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 5-8-2009 12:50:21

Fie
sofie / cadeau aan partner
Dag lieve bruidjes,Bij ons staan er nog 17 dagen op de teller. Spannend!Zit nog met een klein vraagje...Zijn er bruidjes die een cadeau(tje) hebben voorzien voor hun toekomstige man? En wat geven jullie dan?
Ideeën Reacties: 5 5-8-2009 12:32:29

Anne
zaal regio kortrijk?
Hallo! Kent iemand een stijlvolle zaal in de regio Kortrijk? We zoeken een zaal met correcte bediening, goede service voor en tijdens. Ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 5-8-2009 11:41:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...