Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

de
huwelijksreis...help!!!
Wij trouwen op 26/09/09 en zouden graag 1weekje op huwelijksreis gaan vanaf 28 september...iemand suggesties?budget: ong. 2500€ 2personenbestemming: Europanood aan : rust, luxe, zon :), strand en kleinschalig hotel...We geraken er maar niet uit...
Huwelijksreis Reacties: 10 6-8-2009 11:43:05

de
huwelijksreis...help!!!
Wij trouwen op 26/09/09 en zouden graag 1weekje op huwelijksreis gaan vanaf 28 september...iemand suggesties?budget: ong. 2500€ 2personenbestemming: Europanood aan : rust, luxe, zon :), strand en kleinschalig hotel...We geraken er maar niet uit...
Huwelijksreis Reacties: 2 6-8-2009 11:41:22

de
huwelijksreis...help!!!
Huwelijksreis Reacties: 0 6-8-2009 11:40:46

Veerle
vraagje dagindeling
Ik heb eens een vraagje...Wij trouwen op 09/07/10; enkel voor de wet.We zouden elkaar "voor het eerst willen zien" aan het gemeentehuis en niet bij het ouderlijke huis.We zouden dan de dagmensen ontvangen op 1 locatie en ik zou mij dan same...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2009 11:14:49

Steffi
Video/Fotograaf
Hey iedereen, wij zijn op zoek naar een video en fotograaf. Wie kan er mij goede aanprijzen?
Andere Reacties: 5 6-8-2009 11:06:06

Tessa
Hoe rode loper versieren?
Hallo,We hebben onze rode loper al voorzien en wilde graag 2x2 boomjes plaatsen aan de kanten... Maar... dat is weer zo 'cliché' vind ik en ik zou graag iets anders willen om onze rode loper te versieren.Iemand ideetjes?Boompjes - Lintjes - Stri...
Andere Reacties: 4 6-8-2009 9:42:55

Ellen
live muziek
Heykes iedereen,Ik heb zonet een prijsofferte ontvangen voor live muziek tijdens de mis en/of receptie. Mijn vriend zijn reactie was: ok dat wordt een cdke (hij vond het nogal duur). Nu vraag ik mij af wat de gangbare prijzen hiervoor zijn? Ik heb er...
Muziek - Live Reacties: 16 6-8-2009 9:28:53

Ilse
morgen is het zover!
Morgen, 7-8-9, zullen wij trouwen! De hele week ben ik nog redelijk rustig geweest, maar vandaag ben ik wel gestrest..Aan alle bruidjes die op dezelfde dag trouwen wens ik een fantastische dag toe en een heel gelukkig leven met jullie toekomstige!!!
Andere Reacties: 8 6-8-2009 8:27:34

Liesbeth
gastenboek met gepersonaliseerde cover
Als gastenboek had ik graag een mooi boek laten maken met een cover in dezelfde stijl als de uitnodigingen. Hebben jullie dit al gezien? Waar zou ik dit kunnen laten drukken? Het moet dus een harde cover zijn, uit mooi materiaal (leder, linnen of iet...
Andere Reacties: 2 5-8-2009 21:48:56

Kelly
Visagiste regio Vilvoorde
Ik ben op zoek naar een visagiste voor mijn huwelijk volgend jaar in juni.Iemand hier goede ervaringen?Bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 5-8-2009 21:33:12

shana
Nieuw hier
Hey Iedereen,Ik ben Shana, Nieuw hier op het forum.Ik ben al enkele daagjes wat berichtjes hier aan het lezen, om inspiratie op te doen.Op 19 Februari 2010 stappen wij in het huwelijksbootje!!!Dat hebben we vorige week samen beslist.Nu ben ik zo al h...
Voorbereiding Reacties: 11 5-8-2009 21:02:24

Mariska
Houder voor thema tafels
Hey, ik ben op zoek naar een houder voor de tafelindeling aan te duiden en voor op de tafel te zetten. Heb al gezocht naar fotohouder en memohouder op google, maar niets gevonden. Iemand een idee? Spannend... 12 september 2009!
Ideeën Reacties: 10 5-8-2009 20:54:12

Sophie
menu grrrrrr
Lieve bruidjeswij twijfelen om de menu samen te stellen.Ik zou graag een koud voorgerecht, warm hoofdgerecht willen. Maar er komen opmerkingen binnen dat je best geen koude gerechten geeft in de winter.Over de soep bestaat er ook een discussie. Ik wi...
Andere Reacties: 9 5-8-2009 18:36:12

Fien
bloemen in kapsel
Hoi!Ik had graag echte bloemen in mijn kapsel verwerkt (wil absoluut geen valse bloemen!). Weet er iemand welke bloemen ik hiervoor zou kunnen gebruiken?Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 5-8-2009 17:59:38

kelly
8/08/09
hoi hoi medebruidjes en gommetjeszijn er onder jullie die ook 8/08/09 nog 3 keer slapen dus!!!!trouwen in het stadhuis van Brugge?????ben eens benieuwd.groetjes
Ceremonie Reacties: 5 5-8-2009 17:12:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...