Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

A
Wordt de jurk altijd besteld?
Hallo, wij trouwen in februari 2010 en ik heb een jurk gekozen uit de collectie van 2009. Die was mijn maat en moet amper vermaakt worden. Ik had de indruk dat ze de jurk uit de winkel voor mij hebben weggehangen, maar mijn vriendin denkt dat ze alti...
Andere Reacties: 5 7-8-2009 12:35:04

Sabrina
Regen!!
Toeme toch...Een jaar aftellen naar onze grote dag en dan regent het pijpenstelen, de hele voormiddag lang :-(De fotoshoot is gecanceld...We zitten nu met ons viertjes (mijn aanstaande, mijn zoon, m'n dochtertje en ik) in onze living te wachten tot d...
Andere Reacties: 10 7-8-2009 12:12:33

nele
kapper en visagiste hoe kiezen
Hey iedereen,een stomme vraag mss maar hoe hebben jullie jullie kapper gekozen en voor de make up. Ik laat mijn haar altijd doen bij kreatos maar daar zullen ze niet echt voor de trouw iets doen dus ik weet het niet goed. Mijn dagelijkse make up doe ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 7-8-2009 11:25:11

Kelly
Hairstyles Zichem
Hey medebruidjes,Heeft er iemand ervaring met bruidskapper Hairstyles uit Zichem?Groeten Kelly
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 7-8-2009 10:57:19

Dorien
Huwelijksreis Aruba
Hoi allemaal !De laatste dagen zijn we een beetje aan het rond kijken wat de opties zijn voor onze huwelijksreis. Gisteren raadde mij iemand Aruba aan. Ik vind het er allemaal wel heel mooi uitzien... Heeft er iemand van jullie ervaring met Aruba?Alv...
Huwelijksreis Reacties: 5 7-8-2009 8:38:49

karen
solden trouwjurken
hoi iedereenTot wanneer duurt de solden van de trouwjurken?Is dit ook nog deze maand (augustus) en september het geval? Want ik ben in juli niet kunnen gaan?Ik trouw in maart 2010, dus dat zou wel ideaal zijn... ;-)Welke winkel raden jullie me zeker ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-8-2009 8:20:32

Evy
binnenlocatie foto's
hallo, wij trouwen 22/08/09 en zouden toch voor de veiligheid een binnenlocatie willen hebben voor de foto's.Zou ergens tussen meise en steenhuffel moeten zijn.Diepensteyn heeft wel al toegezegd dat we paar foto's mogen komen trekken.
Andere Reacties: 2 7-8-2009 8:02:32

Lindsey
nog 7 dagen
Hey aanstaande bruidjes,We hebben hier nog 7 dagen op de teller en begin vandaag toch echt wel superzenuwachtig te worden !!!We moeten vandaag naar de feestzaal, m'n kleedje afhalen ( EINDELIJK ), de priester opbellen ...... enz enz m'n vlindertjes i...
Andere Reacties: 6 7-8-2009 7:51:16

angie
vraagje
hallo ik ben op zoek naar een dj dat heel da avond wil draaien voor ons maar dat ook buget vriendelijk is vriendelijke groetjes
Andere Reacties: 6 6-8-2009 23:30:28

Ineke
Rembo Styling
Wie trouwt er allemaal in een jurk van Rembo Styling?Ineke 15-05-2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-8-2009 21:35:56

Mariska
Satijnen handtasjes
Hallo, weet iemand waar ik goedkope satijnen handtasjes kan vinden? Ik had graag voor mij een wit of ecru gehad en voor mijn bruidsmeisjes een bordeaux. Maar die prijs loopt al snel op natuurlijk! Iemand raad? Groetjes xx
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-8-2009 21:08:18

tania
live muziek gezocht te sint truiden
hallowij zijn op zoek naar live muziek voor in onze kerk te sint truiden.kennen jullie enkele zangers?liefst niet duur want mn ventje wilt liever een cd.dat is goedkoper;)maar als ik iemand vond die niet duur was,kreeg ik mn goesting:)dus please weet...
Andere Reacties: 1 6-8-2009 21:01:23

Wendy
Locatie gezocht in regio Wuustwezel-Brasschaat-Brecht-Zoersel-Malle
Hoi iedereen,wij gaan volgend jaar tussen mei en september trouwen, maar ik vind het enorm moeilijk om geschikte feestzalen te vinden die geen stukken van mens kosten.We zoeken een locatie waar je ook een ceremonie kan doen (liefst in een mooie tuin)...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-8-2009 20:33:10

veronique
dj 19-09-2009
Hallo,Wij gaan trouwen op 19-09-2009 en zijn nog op zoek naar een dj. Ons trouwfeest gaat door in een grieks restaurant met een 50 tal personen. Er is wel plaats voorzien om te dansen. We hadden graag muziek gehad vanaf 22u tot 2u of langer. Kan iema...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 6-8-2009 20:22:16

Karmen
Kapster Regio Leuven
Dag bruidjes!Ik ben op zoek naar een kapster, liefst aan huis, in regio Leuven. Reclame vind ik genoeg, maar ik had graag geweten, wie jullie als bruidjes zelf aanraden! Goede ervaringen zijn meer dan welkom!Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 6-8-2009 20:15:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...