Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Brendy
Trouwringen
Bij mij is de grote dag 16 oktober dit jaar. Het zal ook wel met een dikke buik zijn want ga 30 weken zwanger zijn van mijn tweede kindje. Het gaat nog specialer zijn zo want mijn trouwkleed word ook speciaal op maat gemaakt voor een klein budget. Al...
Andere Reacties: 6 8-8-2009 8:46:23

Nadine
trouwkleed
Hallo,Zijn er hier nog bruidjes die in aarschot bij Harry hun kleed hebben gekocht?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-8-2009 0:04:22

jasmine
uur zelf kiezen
Wij trouwen volgend jaar op de grote markt.Wij zouden heel graag in de namiddag trouwen.Mag je in Antwerpen zelf het uur van het burgerlijk huwelijk kiezen of wordt die bepaald door de gemeente zelf?
Voorbereiding Reacties: 9 7-8-2009 22:18:00

Astrid
Ervaringen met Vijverhof
Hallo,Wij zijn vandaag onze eerste zaal gaan bezoeken : het vijverhof in wevelgem. Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal of kan iemand ons positieve en/of negatieve punten geven van deze zaal aub?bedanktgroetjesAstrid
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-8-2009 22:12:59

Kristelle
Trouwdatum
HalloMijn vriend en ik zouden graag eind juni, begin juli willen trouwen, maar kan het zijn dat je de datum op het gemeentehuis maar 6 maanden op voorhand mag vastleggen?Vind ik wel raar want je moet dan wel zien dat je kerk die zelfde dag nog vrij i...
Voorbereiding Reacties: 14 7-8-2009 21:30:14

Tina
@beynen - trouwjurk
Hallo,Ik lees in een van je reacties dat jouw kleed ook van Australie moet komen. Van welk merk is dat van jouw ? Dat van mij is ook 7 maanden wachten en van Australie ...Zou leuk zijn iemand te vinden die ook van dit merk heeft (jij bent dan de eers...
Andere Reacties: 0 7-8-2009 21:22:35

Carine
Zelf make-up doen
Hallo, ik trouw op 4 september en wil m'n make-up zelf doen. Reden : ik gebruik al jaren een minimum aan make-up en ben niet van plan om als een schilderij op m'n huwelijk te verschijnen. Ik word al nerveus als ik eraan denk dat er iemand die dag aan...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 7-8-2009 19:51:50

Kim
Forfaitaire drankprijs per persoon - brouwersprijzen
Hey iedereen,Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor onze trouw volgend jaar. We zijn echter al geschrokken van de bedragen die soms worden gevraagd en zijn nu aan het bekijken of we het in een feestzaal laten doorgaan of toch kiezen voor gewoon ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-8-2009 19:46:38

Lut
Voor wie graag een misboekje doorgestuurd krijgt...
Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd en wie nog een beetje inspiratie nodig heeft voor haar huwelijksmis... laat het mij weten en ik mail je ons misboekje door! Niet dat onze teksten zo bijzonder origineel waren, maar het kan mss helpen... Wij hadde...
Religie Reacties: 48 7-8-2009 19:03:16

Lut
Voor wie graag een misboekje doorgestuurd krijgt...
Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd en wie nog een beetje inspiratie nodig heeft voor haar huwelijksmis... laat het mij weten en ik mail je ons misboekje door! Niet dat onze teksten zo bijzonder origineel waren, maar het kan mss helpen... Wij hadde...
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 7-8-2009 19:02:17

Lut
Hof van Wayenborch: Een aanrader!
Hey!Wij zijn 4 weken geleden getrouwd in (de benedenzaal van) Hof van Wayenborch in Hove. Het was echt héél goed! En de prijs viel ook goed mee, als ik dat zo vergelijk met andere zalen, amaai!Ik had in de aanloop naar de trouw zowat het ge...
Andere Reacties: 4 7-8-2009 18:51:52

Lut
Champagne-kleurige schoenen maat 41,5 te koop
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-8-2009 18:41:06

Lut
Licht-champagnekleurige schoenen maat 41,5 te koop
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Andere Reacties: 0 7-8-2009 18:39:58

Lut
Le Chapeau: Niet aan te raden
Hey iedereen!Wij zijn intussen 4 weken getrouwd. De tijd vliegt gewoonweg met al dat genieten...Ik wou gewoon eventjes zeggen aan de bruiden die nog geen kleed gekocht hebben: ik raad jullie niet aan om het te kopen bij Le Chapeau in Antwerpen, waar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 7-8-2009 18:27:44

Ines
naaister cocktailjurken
Hallo,Ik ben op zoek naar een naaister die voor max 200€ jurkjes maakt ( zou voor een stuk of 6 jurkjes zijn)Kan iemand me helpen?
Andere Reacties: 9 7-8-2009 18:20:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...