Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
wie nog op 03/12/2010
dag dames,wie trouwt er nog op 03/12/2010?wel nog veraf maar da komt omdat we binnen 2maand kindje verwachten en willen dat ze het ook kan meemakenben beetje ongerust over het weer in decwat hebben jullie al allemaal voorbereidgroetjes vanessatje03/1...
Andere Reacties: 2 10-8-2009 12:11:35

vanessa
mooi trouwkleed te koop
dag dames, ik verkoop men trouwjurk, ivoor met bustier en sleep (laten maken)op de sleep zijn parels en rozen verwerktde hoepelrok en handschoenen zijn in prijs inbegrepenheel veel succes gehadvoor fotos mail meprijs bespreekbaar (liefst rond 300-350...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-8-2009 12:09:28

stephanie
vervoer naar kerk
Kan iemand me goedkoop vervoer aanraden om ons naar de kerk te brengen? Of ideëen?
Ceremonie Reacties: 5 10-8-2009 11:53:06

olivier
Student Fotografie Zoekt Trouwkoppel
Beste, Ik ben student fotografie en ben op zoek naar een tof trouwkoppel om voor hen hun fotoreportage te verzorgen op hun trouwdag, ik had graag mijn diensten kosteloos aangeboden op voorwaarde dat ik de foto's mag gebruiken op mijn website en portf...
Fotografie Reacties: 25 10-8-2009 11:46:44

karin
DRINGEND GEZOCHT......
Hallo toekomstige bruidjes... Nog 30 dagen te gaan,maar ben nu wel heel erg dringend op zoek naar iemand die zowel make-up als bruidskapsel aan huis kan komen doen,ben van de regio Beersel tegen lot...Stress...graag ook make-up die zeer lang blijft z...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 10-8-2009 11:45:30

stephanie
kerkje regio Genk-Hasselt
Weet er iemand een mooi kerkje zijn in de regio Genk-Hasselt (dus Diepenbeek, Kermt, ... enzo ook)? Er zou parkeermogelijkheid moeten zijn en een niet te groot klassiek kerkje.
Locaties - Viering Reacties: 3 10-8-2009 11:13:43

isabelle
bruidskinderen
hallo,Ik heb me vandaag net geregistreerd.We trouwen op 19 februari.Ik vind het zeer moeilijk om kledij voor bruidskinderen te vinden. Op sites (die meestal hollands zijn) vind ik enkel zomerkledij en die collectie blijft ook gedurende de winter. Iem...
Andere Reacties: 11 10-8-2009 10:05:12

Els
@ bruidjes 17/07/2010
Hey medebruidjes van 17/07/2010!Welke ceremoniemeester nemen jullie? Kwestie dat ik weet dat ik die niet meer moet contacteren... Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester voor die dag...Bedankt!Els ook 17/07/2010
Ceremonie Reacties: 5 10-8-2009 9:59:28

Anne
Vervoer gezocht...
Hallo! Wij zijn op zoek naar vervoer... Een bus of oldtimers of mercedes suitewagens... we geraken er niet echt uit. Kan iemand tips geven???(we hebben een redelijk grote suite te vervoeren)Kent iemand een firma in de buurt van Zuid-West-Vlaanderen?W...
Ceremonie Reacties: 7 10-8-2009 9:34:07

Gwen
Vrijgezellenavond vriendin
Hallo iedereen,Meestal kom ik op het forum voor mezelf maar nu is het voor het organiseren van een vrijgezellenavond voor mijn vriendin. Kan iemand mij helpen met een paar ideetjes???? We hadden al gedacht om naar Eindhoven te gaan maar we weten het ...
Andere Reacties: 6 10-8-2009 9:25:54

Tessa
Wat doen jullie met je jurk na de retouches?
Hallo,Woensdag moet ik voor mijn eerste pas en en daar zullen wel wat retouches aan gebeuren...Onze trouw is op 10.10.2009 en normaal zou ik op 05.10 mijn jurk dan gaan afhalen, maar dat vind ik nu wel een beetje te krap...Ik zou graag de retouches l...
Andere Reacties: 9 10-8-2009 9:15:44

patrick
Schoenen
Dag iedereen,Ik en mijn ventje zijn op zoek naar schoenen die bij ons kostuum zouden moete passe, beige en Zilver-grijs.Liest schoenen in puntvorm.Weet iemand goeie winkels waar je een waaier aan keuze hebt voor schoenen maar geen winkels zoals brant...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 10-8-2009 9:12:02

nele
vuurstokjes
hey iedereen,Ben op zoek naar van die vuurstokjes maar waar vind je dat? Stom e maar heb er geen idee van.GroetjesNele
Ideeën Reacties: 8 10-8-2009 8:50:39

tami
Tafelschikking @ Ellen, Leen, Vanessa, Ellis en Karmen
Beste dames,sorry voor mijn late reactie maar ik dacht niet dat op dat berichtje nog zoveel vraag zou komen. Ben een paar dagen blijven checken toen ik zag dat er nogal wat reactie op kwam maar heb er daarna niet meer aan gedacht, tot nu dus... Inmi...
Ceremonie Reacties: 1 9-8-2009 23:47:20

wendy
feestzaal : cultuurhuis
heeft er iemand ervaring met het cyltuurhuis ine kleine vorosn montenaken ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-8-2009 23:24:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...