Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elke
bedankjes
ik heb hele leuke, betaalbare bedankjes gevonden.het is zo n organza (met geborduurde trouwringen op) zakje gevuld met bruidsuiker.wordt zoiets per persoon gegeven of per koppel?het is helemaal niet zo duur dus het gaat per persoon, maar wordt dat ge...
Andere Reacties: 5 10-8-2009 22:20:25

margot
huwelijksuitnodigingen
Dag bruidjes,Ik trouw volgend jaar op 7 augustus. Een zaal heb ik al maar nu begint de rest...Ik zoek originele uitnodigingen. Heeft iemand leuke ideeën?Groetjes
Andere Reacties: 10 10-8-2009 21:58:50

Nathalie
Feestzaal: Scala-Martinushoeve-Hof van Nazareth
Over een jaartje trouwen wij en twijfelen nog over de locatie.Heeft er iemand ervaring met 1 van de 3 zalen: Scala (Beveren), Martinushoeve (Zandvliet) of Hof van Nazareth (Lier)?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-8-2009 21:35:43

Sarah
bedankingskaartje
halloalles is bij ons voorbij.maar nu hebben we nog een vraag ivm de bedankingskaartje.Weet er iemand een goeie website om deze te maken?alvast bedankt!groetjes
Andere Reacties: 2 10-8-2009 19:30:11

Lies
Trouwkleed
hey hey,Ik trouw volgend jaar in mei. Ik vraag me nu af wanneer moet ik beginnen kijken?Ik heb al gelezen dat er zijn die na mij trouwen en al hun kleed gekozen hebben... Liefst zou ik wel iets uit de collectie 2010 hebben.Lies15-05-2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 10-8-2009 18:59:49

Evi
tsjari-breda schoenenwinkel
Hey co-bruidjes,Ik ben zaterdag langs geweest bij de schoenenwinkel Tsjari in Breda. En ik moet zeggen: ze waren er super vriendelijk, ze hebben me heel goed geholpen, heel veel tips gegeven. Echt een aanrader! Ik heb mijn bruidschoentjes alvast gevo...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-8-2009 17:39:12

VERONIQUE
FOTO Locatie
Hallo bruidjes in spé,Wij trouwen op 3 oktober en zijn op zoek naar een binnenlocatie om foto's te nemen. Liefst in de omgeving van Pittem of Ardooie.Een buitenlocatie hebben we al, maar we willen toch rekening houden met eventueel regen.. Alvas...
Fotografie Reacties: 3 10-8-2009 17:26:27

Sara
Iemand ervaring met Anuna (Hasselt)?
Hallo!Ik ben vandaag voor het eerst jurken gaan passen en heb bij Anuna een prachtige jurk gevonden. Heeft iemand ervaring met deze bruidswinkel?Worden de retouches goed uitgevoerd en rekenen zij hier niet te veel voor aan? (Ik kreeg namelijk niet ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-8-2009 17:16:27

tine
DJ omgeving brugge gezocht+fotograaf
hallo iedereen,ik zoek nog een dj voor ons trouwfeest, we willen geen hoempapa toestanden, graag jazz tijdens receptie en eten en franse chansons tijdens het dansfeestVerder ben ik ook nog op zoek naar een goede fotograaf, de foto's van Pieter Van Im...
Andere Reacties: 11 10-8-2009 14:37:36

Sarah
verslag trouw 070809
Hallo bruidjesOp vrijdag 07.08.09 zijn we in het huwelijksbootje gestapt.En hiervan een verslag.Alles begon s morgens toen ik ons huis verliet om naar mijn mama te gaan om me klaar te .Daar werd mijn haar gedaan door Kelly Lenhardt,gezien mijn krulle...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 10-8-2009 14:28:43

Nathalie
Cadeutjes voor de kindjes
Heeft er iemand toevallig een ideetje voor de cadeautjes voor de kindjes aan de kerk te geven ?
Andere Reacties: 4 10-8-2009 14:28:08

Sandra
Liedje om kerk binnen te komen
Hallo, Wij trouwen op 17/10 en zijn nog hopeloos op zoek naar een leuk liedje om de kerk binnen te komen. De andere liedjes hebben we zonder veel te moeten nadenken gevonden... maar eentje om binnen te komen blijkt een ramp :-(((( sniff sniff...Suges...
Muziek - Ceremonie Reacties: 17 10-8-2009 13:22:09

Daisy
@ Arianne
hey Arianne,eerst en vooral gefeliciteerd met jullie huwelijk.ik ben eens komen piepen aan de Baseliek en effen in de mis gebleven.als je zin hebt om te mailen , misschien kan ik een paar dingen aan u vragen.groetjes Daisy25/09/2009lievendaisytroost@...
Andere Reacties: 0 10-8-2009 13:16:12

Daisy
bellenblaasje met lollie
hallo iedereen,met nog 46 dagen op de teller zijn we bezig aan de snoepjes en kadootjes voor de kindjes.wij hebben dus bellenblaasjes gemaakt met een eigen etiket aan.nu hebben we nog lollies laten bedrukken.ik dacht om de lollies in een cellofaan za...
Andere Reacties: 2 10-8-2009 13:13:54

Els
locatie omgeving Wetteren-Gent
Hallo toekomstige bruidjes!Ik trouw op 29 mei 2010 en ben nu volop op zoek naar een toffe buitenlocatie in de omgeving van Wetteren-Gent. Uiteraard neemt iedereen zijn foto's liefst buiten, maar in België weet je met het weer nooit en daarom zoe...
Fotografie Reacties: 1 10-8-2009 13:11:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...