Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Cadeau ouders
Hey!Geven jullie een cadeau aan jullie ouders en waaraan hadden jullie gedacht?Melissa(19/09/09)
Andere Reacties: 4 12-8-2009 12:00:51

Nele
te koop: haarspeldjes (curli's)
Curli's voor in het haar te koop, zelf aangekocht voor huwelijk in juni dus 1x gedragen. Het zijn witte bloemetjes met blaadjes van stof, enkele fijne veertjes en een Swarovskisteentje als hartje. Nieuwprijs 57 euro voor 6 stuks, nu te koop voor 30,-...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-8-2009 11:43:09

Vicky
Tip om huwelijksfeest af te sluiten
Hei iedereen,Vorige vrijdag, op 07/08/09, zijn we getrouwd. Het was een prachtige dag, schitterend weer en alles is perfect verlopen. Voor de bruidjes die nog op trouwen staan, een goede raad die zeer vaak vermeld wordt, geniet er met volle teugen ...
Ideeën Reacties: 4 12-8-2009 11:07:05

Ruth
help! vervoer!
Help! kunnen jullie mij helpen? we zijn vorige zondag samen met de ceremoniemeester (van parys uit pittem) naar een busje weest kijken van 14 à 15 personen. Kostprijs 450€ voor 4 uren incl. km & chauffeur. Wij in de wolken, maar we war...
Ceremonie Reacties: 5 12-8-2009 8:49:59

Sandra
Wandelstok bruidsjongen
Ik ben hopeloos op zoek naar een wandelstok voor de bruidsjongens...Kan er mij iemand helpen???Alvast bedankt voor jullie reactie
Kledij - Suite Reacties: 1 12-8-2009 8:35:30

Carolien
Welke bedankjes?
Hallo medebruidjes. Ik ben nog op zoek naar originele bedankjes. Hebben jullie websites of tips? Ik heb eens een website gezien met kleine plantjes, weet iemand welke ik bedoel?Ik zoek ook nog lampionnen die je kan oplaten, weet iemand waar ik dat ka...
Andere Reacties: 7 11-8-2009 22:08:08

SOFIE
muziek tijdens misviering
hallo,Het begint nu toch te dringen om mijn muziek voor de viering te bepalen. Hieronder vind je mijn muziekkeuze:* intrede: muziek uit de film Lord of the Rings* eerste lezing: Stand by me van Ben E King (uit de gelijknamige film)* ondertekening hu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 11-8-2009 21:50:53

Kim
Optimale dagindeling bij trouw enkel voor de wet?
Hey iedereen, wij zijn volop met onze trouw bezig en nu moeten we bij de gemeente zeggen hoe laat we komen. Alle uren vanaf 10.00u tot 15.00u zijn nog mogelijk om vast te leggen. Ik heb alleen geen idee wat het beste zou zijn. Hoelang moet je vb. tel...
Ideeën Reacties: 7 11-8-2009 21:30:02

tine
Thema voor huwelijk
hallo, wie heeft ervaring met of leuke ideeën voor een thema-bruiloft?groetjesTine
Andere Reacties: 6 11-8-2009 21:18:51

Katrien
taken ceremoniemeester
HoiWij hebben geen ceremoniemeester voor ons huwelijk want wij trouwen enkel voor de wet en vonden dit een overbodige kost.We zullen onze getuigen en schoonzus die dag vragen om op een en ander te letten.Bv. cadeautjes ontvangen, toezien op de muziek...
Ceremonie Reacties: 5 11-8-2009 21:01:13

Elien
Vijverhof & Huis van Wontergem
Hallo allemaal,Wij trouwen op vrijdag 27/08/2010.We bezochten vele feestzalen en enkele konden we onmiddellijk van ons lijstje halen (te klein, te duur, niet zo'n mooie omgeving,...).Nu twijfelen we nog tussen het Vijverhof en Huis van Wontergem (zaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 11-8-2009 20:59:07

Wendy
Jarice in Welle
Heeft er iemand ervaring met Jarice in Welle? Kan je gewoon naar hen bellen om een afspraak te maken om daar ter plaatse enkele bruidsjurken te kiezen en te passen? En wat is de gemiddelde prijs van een bruidsjurk bij Jarice?Wendy29/05/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-8-2009 20:58:05

Ibe
volgorde suite met gescheiden ouders en nieuwe partners
Iemand enig idee hoe men de suite laat verlopen als de ouders gescheiden zijn?Mijn ouders zijn gescheiden en hebben beiden een nieuwe partner. De nieuwe partners hebben ook elk 2 kinderen (mijn stiefbroers- en zussen). Zijn ouders zijn nog samen, h...
Ceremonie Reacties: 7 11-8-2009 20:55:19

Mandy
Betaalbare drukker
Weet er iemand een betaalbare drukker regio Oost-Vlaanderen ???Dankjewel !!!
Uitnodigingen Reacties: 3 11-8-2009 20:49:38

Sara
Kostprijs drukken misboekjes??
Hoi,hoeveel moeten jullie betalen voor jullie misboekjes te laten drukken?Ik was naar de drukker geweest, ik wou een boekje in A5 formaat, met een iets hardere kaft (kaft in kleur, rest zwart-wit). Ik had een offerte gevraagd voor 55 boekjes, en het ...
Ceremonie Reacties: 8 11-8-2009 20:36:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...