Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
park rodenbach roeselare
Hallo,We zijn nog steeds op zoek naar een zaal die betaalbaar is en al onze avondgenodigden kan plaatsen. Daarom gaan we vanavond naar Park Rodenbach gaan kijken in Roeselare. Heeft iemand hier al feesten meegemaakt of ervaring met deze zaal?veel gro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-8-2009 8:07:03

Tessa
1ste pas bij Le Chapeau in Bree
Hallo,Gisteren mijn 1ste pas gehad bij Le Chapeau in Bree...Na de 'negatieve' commentaar gelezen te hebben van Le Chapeau in Antwerpen was ik wel een beetje 'zenuwachtig'...Maar...Het was super...Mijn kleed was nog mooier geworden :-)De vriendelijk v...
Andere Reacties: 2 13-8-2009 8:04:25

nathalie
DJ HARRY van Up to you
Hallo,Wij hebben onze dj via "Up to you". Dj Harry werd ons toegewezen. heeft iemand ervaring met Dj Harry?groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 12-8-2009 23:50:15

Cindy
Dj Marc
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met marc van keer - www.djmarc.be ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 12-8-2009 23:48:04

evelien
aangeven ringen
Hey bruidjes! Wij trouwen op 4september! Enkel voor het stadhuis, waar we het toch niet te stijf willen houden! Voor het geven van de ringen, hadden we graag gehad dat het 3jarig kindje van mijn vriends zus deze tot bij ons bracht. Ik had dit graag o...
Ceremonie Reacties: 3 12-8-2009 23:13:36

Lindsay
@tami schrik voor dat de mensen zullen zeggen!
Hoi meid,lief dat je me wilt waarschuwen over een huwelijk in de zomer. En inderdaad, daar heb ik ook al gedacht. Maar ik heb daar een oplossing voor. Met Kerstmis gaan we een kerstkaartje sturen waarop staat:Samen met onze wensen voor het nieuwe jaa...
Andere Reacties: 5 12-8-2009 22:11:45

karen
geen stijf feest!
Hallo allemaal!Eindelijk gaan wij ook in 2010 de stap zetten! We zouden graag een leuk feest geven, maar niet te traditioneel! Opgelet, ik ga graag naar een feest waar een lekker gegeten wordt, maar toch zou ik zelf liever het eten wat korter houde...
Andere Reacties: 3 12-8-2009 21:46:15

Keshia
Divina Sposa en andere
Hallo.Weet er iemand waar ze de merken divina sposa, miss kelly en dergelijke verkopen?Groetjes Keshia17/07/2010
Andere Reacties: 4 12-8-2009 21:32:27

Lieven
Drankje bij buitenkomen kerk
Graag zouden wij bij het buitenkomen aan de kerk onze gasten een glaasje Cava of koffie aanbieden. Moeten wij daar een vergunnig voor hebben of is het ok van Mr pastoor voldoende. Volgens de bar die we aangeschreven hebben (www.coffeebaronwheels.be) ...
Ceremonie Reacties: 5 12-8-2009 20:53:34

Cindy
beetje stressen!!
Nog 10 dagen en het is zover.Als ik erover nadenk begint het al serieus te kriebelen.Kheb juist gekeken naar het weer voor den 22ste en ziet er niet zo goe uit, hopelijk draait dat weer nog een beetje.Weet er toevallig iemand ook een binnenlocatie om...
Andere Reacties: 2 12-8-2009 20:10:31

evi
Modeshow Geeraardsbergen
hoi hoi, ik ben voor mijn kleed bij Modeshow in Geeraardsbergen geweest. Hele vriendelijke dame. Ik was ernom zenuwachtig en die mevrouw was echt supervriendelijk en ik voelde me echt op m'n gemak. Nog een heel groot pluspunt, ik heb mijn kleed bij h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-8-2009 18:31:30

vanessa
problemen
hallo,nu ons huwelijk dichter bij komt lijkt het of er steeds meer en meer problemen gaan opkomen.nu is er terug een probleem met de suite. mijn vriend zijn broer is nog vrijgezel en ja alleen in suite lopen is uiteraard ook maar raar. nu is dat in d...
Andere Reacties: 10 12-8-2009 18:14:10

Ibe
Kleedje gevonden
Hey mede-bruidjesik ben vandaag voor de zoveelste keer gaan kleedjes passen en heb eindelijk de knoop doorgehakt! Ik had er op den duur zoveel gepast dat ik het niet meer wist dus een paar weken laten bezinken en vandaag nog eens teruggegaan en 1 van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 12-8-2009 17:23:24

Lindsay
Schrik voor wat de mensen zullen zeggen!!
Hoi allemaal,wij trouwen volgend jaar in de zomer maar tot nu toe weten alleen mijn ouders het nog maar. De rest van de familie willen we het pas rond kerstmis vertellen. Maar ik zit met één ding in mijn maag.Wij zijn volop bezig met de bou...
Andere Reacties: 13 12-8-2009 17:12:03

annen mark
Hoe ziten met een hoepel?
Heel praktische vraag. mijn kleedje hangt hier thuis en heb het nog eens aangepast. Nu vraag ik me af, hoe kan je best zitten met een hoepelrok (ook aan de hoepelrok zit een sleepje) en hoe voorkom je ongelukken? Lukt me alleen om van opzij een stoel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-8-2009 17:00:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...