Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maya
Hoe vertel je je schoonouders dat je niet voor de KERK trouwt?
NOG 5 WEKEN en ik stap in het huwelijksbootje. Mijn ventje en ik zijn reeds 8 jaar samen en hebben 2 zoontjes. We hebben gekozen voor een viering op locatie met Rent a Priest. Heb gisteren de viering doorgelezen en kreeg er tranen van in mijn ogen. M...
Ceremonie Reacties: 7 14-8-2009 9:05:43

Katrien
50 days to go
Hey iedereenDe afgelopen 50 dagen zijn gevlogen. Nog 50 te gaan. Het is toch zalig he die voorbereidingstijd.Gisteren zijn we gaan zien naar onze feestzaal om nog enkele praktische zaken af te handelen zoals menu, drank, opstelling dj, opstelling liv...
Andere Reacties: 3 14-8-2009 8:58:35

nele
kostprijs pianist
hey iedereen,Wat is de kostprijs van een pianist ongeveer voor tijdens de viering?Hebben jullie daarvan een idee?GroetjesNele
Muziek - Live Reacties: 3 14-8-2009 8:23:21

Cindy
live band alternatieve viering
Hoi iedereen,Wij zijn intussen weer wakker geschoten wat de organisatie van onze huwelijksdag betreft...12 juni 2010, nog een kleine 10 maanden dus. Momenteel zijn wij op zoek naar een groepje of band die onze viering live zou opluisteren. We dacht...
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 13-8-2009 23:26:31

Daisy
huwelijkskaars
wij zijn nog op zoek naar een mooie huwelijkskaars.Weet iemand waar in de omgeving van Herentals we dit kunnen vinden?
Andere Reacties: 3 13-8-2009 22:53:37

eveline
ideetjes aan de kerk
Hier zijn we nog eens. Graag zouden wij de mensen bedanken die de kerkdienst komen bijwonen. Heeft er iemand een ideetje hoe we dit kunnen aanpakken. Wij zouden graag iets anders doen dan drank aanbieden.Bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2009 22:28:22

eveline
domein Rodenbach
Dag allemaalVolgend jaar trouwen wij. Wij hebben een optie genomen bij domein Rodenbach (niet de fabriek). Heeft iemand hiermee al ervaring (eten, service, zaalinrichting, ...)Bedankt voor jullie reactie!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-8-2009 22:23:39

Lindsey
Nog 1 keer slapen !
Liefste bruidjes,Voor onze is het bijna zover .. Morgen stappen we in ons huwelijksbootje!!!We willen jullie even bedanken voor het voorbije jaar!! Alle hulp die we gekregen hebben en steun!Bedankt voor alles!Groetjes,Zenuwachtig koppeltje :-)Verslag...
Andere Reacties: 10 13-8-2009 21:56:35

Valerie
Dj in West-Vlaanderen?
Hallo iedereenWij trouwen volgend jaar op 10 april. We zijn op zoek naar een geschikte DJ die ons publiek op een gepaste manier kan entertainen.Ik ben Belg en mijn vriend is Italiaan. We zouden dus op zoek zijn naar een DJ die zich perfect kan lancer...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 13-8-2009 21:27:15

Vanessa
binnenlocatie omgeving Gerradsbergen-Zottegem
Weet er iemand een binnenlocaite zijn in de omgeving van Geraardsbergen of Zottegem?Ik hoop uiteraard dat het goed weer zal zijn maar je weet maar nooit,hé. :-)Grtjes,5/9/2009
Andere Reacties: 0 13-8-2009 20:15:26

Lut
Licht-champagnekleurige schoenen maat 40,5 te koop
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 13-8-2009 20:01:57

tamara
problemen schoonouders
er moet me wat van men hartheeft er nog iemand zo veel problemen met zijn schoonoudersmijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en ze hebben elks ook al nieuwe kinderen die ook niet overeen komen de ene vind de andere een trut en ga zo maar doornu moet...
Andere Reacties: 9 13-8-2009 18:03:23

Ellen
bruidskindjes
Hoi, Mijn vriend en ik stappen volgend jaar in het huwelijksbootje. Op 05-05-2010 zijn we 10 jaar samen en doen we onze burgerlijke trouw, op 3 juli 2010 ons kerkelijk huwelijk met feest.De kindjes van mn broer zullen voor lopen dan, 6 en 4 jaar oud....
Kledij - Suite Reacties: 3 13-8-2009 17:20:58

Liesbet
openingsdans met hoepel of zonder
Hallo , ik heb een kleedje met een kleine hoepel eronder, meer bepaald een A lijn.Nu doe ik een speciale openingsdans , je kan het een beetje vergelijken met de tango.Nu zit ik te denken, voor te dansen en voor de openingsdans, zal het gemakkelijker ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2009 15:28:41

Lieve
Binnenlocatie
HoiWij gaan trouwen op 17 oktober in Westerlo. Ik had graag enkele binnenlocaties geweten rond de regio van Westerlo.kunnen jullie mij helpen?groetjeslieve
Locaties - Fotografie Reacties: 4 13-8-2009 15:20:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...