Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsey
Foto's van onze dag
Hoi bruidjes,Iets sneller dan verwacht! Enkele foto's van onze dag!http://www.facebook.com/album.php?aid=30426&id=1013829981&l=f3b372677bGroetjes, Lindsey & Bjorn!
Andere Reacties: 6 15-8-2009 19:11:33

KARIN
kost drukker
Ik ben al eens gaan bladeren in die dikke boeken met voorbeelden van uitnodigingen, maar nu was mijn vraag of die prijs van €2 zoiets enkel voor de kaart is of dat de drukwerken daar al bij geteld zijn; zo niet wat kosten die drukwerken dan?Dan...
Andere Reacties: 5 15-8-2009 19:10:56

karen
contactgegevens oberact?
Hoi hoi iedereenWij zouden graag iemand of 2 personen laten komen om zo een oberact te laten doen voor een paar uur, maar heeft iemand hier contactgegevens van?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 15-8-2009 18:25:42

marie claire
help ? wil iets leuk doen voor mijn grote zus op haar dag!!!
Hallo, wie kan mij wat tips geven? Mijn zus trouwt op 28/08/09 en ik had graag iets leuks gedaan op het feest zelf. Ik wou eerst een fotocollage maken over het bruidspaar maar aangezien haar schoonfamilie dit al gaat doen valt dit voor mij al in het ...
Ideeën Reacties: 2 15-8-2009 18:21:41

Sophie
ringkussens
heeft iemand ervaring met de site ringkussentjes.com?groetjesSophie
Andere Reacties: 0 15-8-2009 18:01:10

tinneke
naar voor brengen van de ringen
Ons bruidskindje gaat op ons huwelijk net 2 jaar zijn, en we willen de ringen door hem laten brengen, alleen weten we niet goed hoe.eerst dachten we aan een treintje wat hij achter zich aan kon trekken maar na veel winkels te bezoeken hebben we niet ...
Ceremonie Reacties: 5 15-8-2009 16:59:52

Lindsey
Verslagje van ons huwelijk: 14 augustus 2009
Hoi bruidjes,Hier een verslagje van ons huwelijk, gisteren 14 augustus 2009 !!!!Als we eraan denken krijgen we kippenvel ...M'n ventje was ontroerd als hij me zag zo met m'n kleedje ... Daarna met de witte Corvette naar Maldegem, StoomcentrumDit voor...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 15-8-2009 14:59:59

ilse
kindjes
Wij hebben al twee kindjes en ik vraag me af waar ik hen moet laten als s'avonds iedereen zich aan het amuseren is op ons feest? Iemand goede en leuke ideeen?
Andere Reacties: 10 15-8-2009 14:29:27

An
Zonder suite... hoe in de kerk?
Mijn ouders zijn gescheiden. Dit ligt heel gevoelig en daarom hebben we beslist om geen suite te doen. De oplossing van de pastoor was: ik en mijn vriend gaan samen de kerk binnen. de familie zit dan al vooraan. Hoe doen jullie dit? Ik vind het dan s...
Andere Reacties: 3 15-8-2009 13:41:48

Ines
kasteel van saffelaere
IS er al iemand die een feest heeft laten doorgaan in het kasteel v saffelaere? Wat waren jullie ervaringen?
Andere Reacties: 5 15-8-2009 13:29:26

Esmeralda
restaurant kempen
Weet er iemand een kindvriendelijk restaurant met heel lekker eten in de kempen om in intieme familiekring (15 volwassenen en 3 kindjes) onze trouw te vieren?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-8-2009 11:59:46

Els
feestzalen
Hoi toekomstige medebruidjes,Hebben jullie positieve/negatieve ervaring met volgende feestzalen;-Ter Torre in Waregem-De Hooiopper in Elsegem-Salons Mantovani in Oudenaarde-Vijverhof in Wevelgem-Saksenboom in Meilegem-Stonebridgebanket/eethuisje in E...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-8-2009 11:50:06

caroline
Wok Fusion uit Mechelen
iemand die Wok Fusion kent uit Mechelen? Ik ben op zoek naar leuke ideeen voor mn huwelijksfeest en kwam op hen site terecht en het lijkt me wel origineel. Of iemand nog andere ideetjes?Thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-8-2009 11:31:39

Danitsia
Zijn er nog bruidjes die willen afvallen voor hun grote dag?Wat doen jullie?Sporten ,lijnen...
Hey,Ik vroeg me af of er hier nog bruidjes zijn die graag nog willen afvallen voor hun trouw,zoja wat doen jullie?Ikzelf wil graag 5 kg kwijt ,Ik ga in oktober starten met infraligne.Kheb er vertrouwen in want kheb nog 1 jaar de tijd.Groetjes Danitsi...
Andere Reacties: 15 15-8-2009 10:18:01

eveline
feestzaal Cortina
HalloHeeft er al iemand ervaring met feestzaal Cortina in Wevelgem?groetjesEveline
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-8-2009 9:47:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...