Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
24/07/2010
Zijn er nog bruidjes die op zaterdag 24 juli 2010 trouwen? Misschien is het dan wel leuk om te weten wat jullie al geregeld hebben en wat jullie nog moeten doen.
Andere Reacties: 3 14-8-2009 15:32:58

Tine
After party pakket
Hey,Wij zijn van plan om een after party pakket mee te geven aan onze gasten als aandenken aan ons feest.Ik dacht eraan om er de volgende zaken in te steken: flesje water, pijnstiller tegen de hoofdpijn :-), kauwgom, zakdoekjes en een bedankkaartje.I...
Ideeën Reacties: 9 14-8-2009 14:59:36

Kirsten
ceremoniewagen regio Brussel
Hallo bruidjes,kunnen jullie mij helpen met mijn zoektocht naar een mooie convertible ceremoniewagen uit regio Brussel? Het enige bedrijf dat ik op het eerste zicht vind is AAAC Limousine: heeft iemand hier ervaring mee? Bedankt!
Andere Reacties: 0 14-8-2009 14:14:49

Ellen
Zaal huren
Hoi, heeft iemand ervaring met 't Sparrenhof in Eeklo??Wij zouden graag gewoon een zaal huren en een grote bbq geven voor onze trouw op 3 juli 2010.X Ellen
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-8-2009 13:47:14

elke
dj limburg
weet er iemand een goede dj voor de omgeving bilzen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 14-8-2009 13:07:48

Lindsay
Verlovingsring van Swarovski (kwaliteit)?
Beste bruidjes,tijdens een weekendje weg in Brugge kwamen we een Swarovskiwinkel tegen. Daar heb ik mijn droomverlovingsring gezien. Maar nu is mijn vraag: wat is de kwaliteit van swarovski eigenlijk? Is het duurzaam genoeg om als verlovingsring te d...
Voorbereiding Reacties: 11 14-8-2009 12:29:05

karin
Eretafel!!!!!!
Hallo iedereen...Zit met een probleem,mijn ouders zijn gescheiden,papa komt dus niet,mama wel...Nu is het de broer van mijn ma die me weggeeft, daar mijn pa er niet is! Mama heeft wel een partner,wie komt nu waar te zitten aan de eretafel naast mij,m...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-8-2009 11:59:18

Heleen
buitenbruiloft
ik ben op zoek naar leuke ideeën voor de aankleding van een grote tuin. We trouwen onder een overkapping, maar met mooi weer is de hele tuin natuurlijk beschikbaar. +/- 300 m2. Feest duur van 13.00 tot 1.00 dus de hele dag.
Locatie Reacties: 3 14-8-2009 11:46:35

Ans
"Just Married" spullen
Hey, weet er iemand waar je van die just married spullen kan kopen? (Handdoek, slippers, bikini,strandlaken...)Probleem is dat het niet via internet kan zijn want we vertrekken volgende week al. Mijne man ging dat allemaal regelen had hij gezegd en h...
Andere Reacties: 1 14-8-2009 11:35:36

Heleen
knielange trouwjurk
Volgend jaar juli is onze bruiloft. Ik zoek hiervoor een knielange trouwjurk (Audrey Hepburn stijl). Ik ben tot nu toe alleen van Jesus Peiro jurken tegengeomen en deze komen incl. bolero op meer dan 2500 euro. Hebben jullie nog tips?
Andere Reacties: 10 14-8-2009 11:31:12

Joke
Trouwjurk huren?
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een goedkoop alternatief voor bruidskledij. Heeft er iemand reeds ervaring met het huren van bruidskledij of weet er iemand goedkope outlets zijn?Vele groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-8-2009 11:06:14

Joke
Zaal Valkenbulcke Merendree
Dag Allemaal,heeft iemand reeds ervaring met de trouwzaal van Valkenbulcke (merendree). Wij zouden graag onze trouw daar laten doorgaan. Zowel positieve als negatieve reacties zeer welkom!Vele groetjesJoke
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-8-2009 10:55:31

Nathalie
Budget
Hallo iedereen!September 2010 trouwen wij. Heeft iemand een idee over het budget? En wat houdt dit dan allemaal in? Wat zijn zoal de dingen waar we rekening mee moeten houden?
Andere Reacties: 20 14-8-2009 10:37:11

Anne
wagens/bussen???
hallo allemaal,is er iemand die ons kan helpen? wij zoeken vervoer in de regio van Kortrijk... oldtimers ofwel een busje of meerdere kleine busjes... ik heb het gevoel dat er weinig keuze is in de regio.. of vergis ik mij? heeft iemand tips of refere...
Ceremonie Reacties: 4 14-8-2009 10:32:15

Ellen
Drank
Hoi,wij trouwen op 3 juli 2010 en huren gewoon een zaal met traiteur.We willen er vooral een leuk en gezellig feest van maken, waar iedereen plezier heeft en dat binnen ons budget past. Nu zijn we naarstig op zoek naar een brouwer, maar ik heb geen i...
Voorbereiding Reacties: 3 14-8-2009 9:43:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...