Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laura
receptie
Hallo bruidjes,Zijn er onder jullie die de familie naar de receptie én het avondfeest vragen?Ik ben niet zo bekend met dit concept en vandaar de vraag. Ik vroeg me ook af wat ze dan doen tijdens het uurtje waar er normaalgezien een pauze is tuss...
Ceremonie Reacties: 11 13-8-2009 15:12:41

t
welke DJ ?
hoi, wij trouwen volgend jaar en bij het vastleggen van de zaal hebben we een lijstje meegekregen van dj's.Ons feest gaat door in Olen dus ze zullen wel van uit de buurt zijn neem ik aan.Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een van de volgend...
Andere Reacties: 5 13-8-2009 14:46:00

cindy
dj
hallo,wij zijn op zoek naar een goede dj voor ons huwelijksfeest,de dicobar zelf moet van de zaal gebruikt worden.dus als je iemand weet regio vlaams brabant hoor ik het graag!thanks groetjes cindy
Andere Reacties: 3 13-8-2009 14:26:49

daphné
teksten
hallo ik trouw 26 sept en we zijn nog op zoek naar leuke voorlees teksten maar ik vind geen kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 2 13-8-2009 14:22:07

Maya
Fotolocatie bij regenweer te Antwerpen???
Beste bruidjes,Wij trouwen op 18 september en zijn nog op zoek naar een mooie fotolocatie voor onze grote dag te Antwerpen stad en omgeving. Stel dat het regent...waar vind ik dan mooie romantische locaties? Alle sugesties zijn welkom!!! Bedankt!!
Fotografie Reacties: 5 13-8-2009 14:04:44

cindy
fotolocatie
hoi bruidjes,wij trouwen op 28/08/10 en zijn volop bezig met de voorbereidingen.de zaal is ok,schuttersveste in rillaar,ceremoniemeester ook,we hebben zelfs al onze openingsdans,alleen vraag ik me af of er iemand een mooie locatie weet om foto's te m...
Andere Reacties: 3 13-8-2009 13:59:15

Shari
ceremoniewagens omgeving waasland
Hey, ik ben volop bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk en ben nu op zoek naar ceremoniewagens in de omgeving van het waasland.Kunnen jullie mij website of firma's aanbevelen? En wat was jullie ervaring.Was er een ceremoniemeester beschikbaar...
Ceremonie Reacties: 4 13-8-2009 13:51:45

Gwen
@vero
Hoi,Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie huwelijk, nu ik heb al een paar keer naar jullie uitnodigingen en bedankjes gekeken en ik vind deze echt prachtig dat ik graag van jou zou willen weten vanwaar deze komen?Ik hoop dat het niet te veel...
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2009 13:40:15

Hoi Yee
bruidsjurk
Ben vorig week al bruidsjurken gaan passen bij Liliane Claes in Herentals en in Bruidsparadijs in Merksem. Heeft er nog iemand ervaring met deze winkels?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2009 12:53:17

Elena
Kledij - trouwjurk
Bruidjes,Ik ga volgend jaar trouwen en ben dus op zoek naar een jurk.Heeft iemand van jullie ervaring met bruidsmode 'Mijn droomjapon' in Nederland?Elena,19/06/2010
Andere Reacties: 0 13-8-2009 12:48:29

Evita
Locatie huwelijksreportage
Hoi,We zijn nog op zoek naar mooie locaties voor onze huwelijksreportage in de omgeving Aalst - Lebbeke - Dendermonde.Alle voorstellen zijn welkom!Groetjes,Evita
Locaties - Fotografie Reacties: 3 13-8-2009 12:40:40

Evita
Live muziek voor huwelijksmis
Hoi,Wij gaan volgend jaar trouwen op 12/06/2010 en we zijn op zoek naar iemand die live zou kunnen komen zingen in onze huwelijksmis. Liefst een vrouwelijke artieste. Kunnen jullie iemand aanraden die betaalbaar is?Alvast bedankt!GroetjesEvita
Muziek - Live Reacties: 18 13-8-2009 12:39:25

Hoi Yee
hof van beatrijs of hof ter velden
Heeft er iemand ervaring met Hof van Beatrijs in Lier of Hof ter Velden in Dendermonde. Wij zijn nog tussen deze 2 aan het twijfelen...Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-8-2009 12:39:07

bart
linea raffaelli
Dag bruidjes,Ben vorige week een kleedje gaan passen van Linea bij linx in Leuven. was heel aangename ervaring! Veel hulp, niets was teveel,... Hebben er nog mensen ervaring met winkels waar Linea wordt verkocht en wat was jullie mening daarbij? Ben ...
Andere Reacties: 2 13-8-2009 12:16:44

nele
liedje voor overleden ouders
Hey,een tijdje geleden had ik een item gepost met de vraag wat te doen met alcoholistische vader. Nu hij is vorige maand overleden aan de gevolgen van zijn verslaving. Nu mijn moeder is daaraan ook gestorven. En de problemen die ik door het verleden ...
Ideeën Reacties: 5 13-8-2009 12:09:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...