Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
super feest achter de rug
Hallo,wij zijn op 1 augustus getrouwd en het was echt een super dag. Ik heb een paar tips voor koppels die nog op zoek zijn naar een dj, florist enz.Mijn vriend had mijn boeket en de corsages besteld bij Boeket der zinnen in Destelbergen. Mijn boeket...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-8-2009 22:11:35

Tina
Jurken bruidsmeisjes
Hallo,Ik ben stilaan aan het rondkijken voor kleedjes voor de 2 bruidsdames (16 en 18 jaar). Zou ze graag toch in een korte avondjurk zien, maar liefst nog vrij betaalbaar. Weet er iemand waarvoor ik hier terecht zou kunnen ? Alvast bedankt !TINA1.5....
Kledij - Suite Reacties: 8 17-8-2009 21:03:52

Evelien
Studio Pinocchio
Hallo bruidjes,heeft er iemand van jullie ervaring met studio pinocchio? Ook qua prijs?Mvg,Evelien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 17-8-2009 20:55:44

vanessa
idee manier tafelplaatsing
dag damesalles goed met de voorbereidingen, zit met vraag de tafelsschikking is gedaan maar wie heeft ideetjes hoe je de mansen kan duidelijk maken op leuke manier waar ze zittengr vanessa
Ideeën Reacties: 3 17-8-2009 20:05:21

liesbeth
vraagje tafelschiking
Beste bruidjes,Ons avondfeest gaat door in een gildezaal, dus wij gaan de zaal bijna volledig zelf aankleden. Nu ben ik vandaag gaan kijken achter tafellinnen (om te huren) en de prijs valt echt goed mee..is eigenlijk maar 50 euro duurder dan papiere...
Andere Reacties: 3 17-8-2009 19:38:16

Tine
'weggeven' van de bruid
Ik heb een lastig probleempje. Het cliché wil toch dat je als bruid wordt 'weggegeven' in de Kerk door je vader en de bruidegom door zijn moeder. Ik weet heel zeker dat mijn schoonmoeder daar al erg naar uitkijkt, omdat mijn vriend haar enige zo...
Andere Reacties: 10 17-8-2009 19:37:23

tamara
gastenlijst
Hallo allemaal,Hoe kan ik gasten wissen van mijn gastenlijst op wijtrouwen.com?? Ik kan allen maar toevoegen is dat normaal
Andere Reacties: 1 17-8-2009 19:35:49

tamara
vergunning of niet
Hallo allemaal,Als wij een trouwfeest geven in de tent. Heb je dan een vergunning nodig voor de muziek. En tot hoe laat mag er muziek gedraaid worden. Weet dat iemand?GRoetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-8-2009 19:28:08

Sara
Gescheiden ouders
Hallo mede bruidjes!Ik heb een beetje een dilemma omtrent mijn ouders.Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen niet goed met elkaar door één deur. Nou zullen ik en mijn aanstaande het wel prettig vinden als alle ouders aan de felicitatietafel ...
Andere Reacties: 3 17-8-2009 19:00:54

Danitsia
Zijn er koppels dat een trouwsite hebben?
Hey,Ik vroeg mij af of er nog koppels zijn die zo'n bruiloftsite hebben aangemaakt,zoja via welke site?En kzou graag eens een paar voorbeeldjes zien.Groetjes Danitsia 10/09/10
Andere Reacties: 11 17-8-2009 18:01:34

kitty
kinderen en huwelijksreis?
hoi wij zouden graag na onze trouw op huwelijksreis vertrekken maar hebben 2 kindjes dan van 2 jaar en 8 maand en 1tje van juist een jaar.zijn er nog mensen die hun kinderen gewoon meenemen want thuis laten is vr mij geen optie? grtjs 17/04/2010
Huwelijksreis Reacties: 5 17-8-2009 17:22:36

Debra
Karaoke ?
Heeft iemand ervaring met karaoke op een huwelijksfeest? Wij willen dat namelijk heel graag doen op ons feest. Wat denken jullie daarvan, en weet er iemand prijzen ?alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 17-8-2009 16:55:37

Katrien
Suite kledij heren Vl-Br
Dag iedereenEr moet iets van mijn hart :(Ik kreeg zonet telefoon van mijn mama.Mijn schoonouders hadden een winkel gevonden voor de kledij te huren van de mannelijke suite. Nu, mijn broer is daar zonet naartoe gegaan en bleek dat die kostuums er echt...
Kledij - Suite Reacties: 7 17-8-2009 16:34:22

Tine
tafelbenamingen
Hallo bruidjes,Voor onze tafelbenamingen hebben we gekozen voor plaatsen die we bezocht hebben op onze reis in juli in Duitsland.Zoals Oude stad, ossenwandeling , lindebloesem (naar een historische oude lindeboom). Nu is er eentje waar ik geen aantre...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2009 16:20:53

stephanie
bruidswinkel in de buurt van Genk
Kan er iemand mij wat adresjes geven van bruidswinkels id buurt van Genk?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-8-2009 15:54:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...