Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

TABITHA
TROUWJURK LINEA RAFAELLI 2009 TE KOOP
DAG BRUIDJES,IK HEB MIJN TROUWJURK VAN LINEA RAFFAELLI GEKOCHT IN HET BRUIDSHUIS TE MERKSEM IN JULI 2009. OP DE WEBSITE VAN LINEA RAFFAELLI KAN JE HEM BEKIJKEN BRIDAL WEAR SET 52. JE KAN DE HALTER OOK VOLLEDIG ACTER IN DE NEK KNOPEN EN DAN HANGT ER E...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-8-2009 20:52:49

Katrien
bedankingssetje
HoiWij zouden graag een bedankingsmandje met allerlei verwennerijen afgeven aan onze ouders en getuigen. We hebben al een Bongobon als hoofdcadeau(beetje afgezaagd maar ik weet dat ze er blij mee zullen zijn), een fles champagne en een bedankingsboek...
Andere Reacties: 1 18-8-2009 20:24:09

tania
kerk sint truiden
halloiedereenzijn er nog bruidejes of kennen jullie mensen die in sint truiden voor de kerk trouwen. nL kerk van sinte pieter?weten jullie hoeveel dit ongeveer gaat kosten. want ik zag bij de vorige berichtjes dat dit echt afhangt van gemeente tot ge...
Locaties - Viering Reacties: 1 18-8-2009 19:36:18

Astrid
traiteur west-vlaanderen
Hallo iedereen,Weet iemand een betaalbare traiteur in West-vlaanderen. We hebben ons oog laten vallen op het fabriekspand en zijn nu op zoek naar een traiteur die betaalbaar is omdat de zaal zo prachtig is.Wie kan mij helpen ???bedanktgroetjesAstrid
Andere Reacties: 7 18-8-2009 18:42:26

lindsey
Make - up
Dag bruidjes,ben op zoek nr een visagiste omgeving gent die aan huis komt. Tips?
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 18-8-2009 18:42:24

Sharon
nog 10 dagen te gaan en dj afgehaakt!
Hoi iedereen,wij trouwen op 28/08/2009 en onze dj heeft deze namiddag laten weten dat hij niet aanwezig kan zijn op ons huwelijk.Voor ons is dit dus een ramp! Wij zitten zonder DJ!Zijn er mensen die iemand kennen of iemand kunnen aanraden voor volgen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 22 18-8-2009 18:22:09

Katrien
liedje binnenkomen feestzaal en bruidstaart
Wij zijn nog opzoek naar een gepast nummer om de feestzaal binnen te komen en voor de bruidstaart te laten brengen?Wat kiezen jullie hiervoor?Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 18-8-2009 18:06:27

Gwendolyn
kousen of niet?
Ik trouw op 4 september, maar ben nog aan het twijfelen of ik kousen zou aandoen onder mijn kleed of niet.. wat doen de meesten hier?Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 18-8-2009 18:03:15

Imke
tip fotograaf
Hey bruidjes,Ik wil via deze weg nog eens onze fotograaf promoten. We hebben deze dame leren kennen via een van de aanbevelingen van deze site en hebben er geen moment spijt gehad. Ze heeft een hele dag (zo vroeg tot zo laat je wil) spontane foto's g...
Andere Reacties: 5 18-8-2009 17:48:25

Arianne
TE KOOP: witte paraplus
Wij zijn op 8 augustus getrouwd en dat was een heerlijk zonnige dag... Maar ik was op het ergste voorbereid en was dus de week voor de trouw nog 4 dezelfde paraplus gaan kopen zodat de suite een beetje bij elkaar zou passen. Ik heb ze niet nodig geha...
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2009 16:04:31

Truus
nieuwe collectie LR
HalloWeet iemand wanneer de nieuwe (lente of zomer) collectie van Linea Raffaeli uitkomt?We trouwen eind mei volgend jaar en ik begin wat ongeduldig te worden ;)Bedankt en veel plezier met jullie voorbereidingen.Truus
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-8-2009 15:21:24

nele
huwelijkstaart zoals koekjesfee
Hallo,Weten jullie andere bakkerijen waar ze huwelijkstaarten maken zoals de koekjesfee?DankjeNele
Ideeën Reacties: 4 18-8-2009 15:06:49

VERONIQUE
ROKEN...
HalloMorgenavond mogen we naar onze feestzaal gaan om ons feest te bespreken (03-10-09).Wij hebben enorm veel vrienden die roken en zouden niet graag hebben dat iedereen buiten staat (vooral gevaarlijk als het mooi weer is). Normaal gezien mag er nie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-8-2009 14:49:30

nele
verschil in prijs tussen taart en bruidstaart koekjesfee
hallo,waarom is er een prijsverchil van bijna 2 euro tussen een bruidstaart en een gewone taart bij de koekjesfee? Waarom kost een afspraak voor een bruidstaart 25 euro en voor een gewone niet.Heeft er iemand hier al ervaring mee?En een taart voor 12...
Ideeën Reacties: 4 18-8-2009 12:59:01

lesley
test bedankingen
Ondertussen zijn we al 59 dagen gehuwd!We zijn bezig met de bedankingskaartjes op te maken, wie kan mij helpen aan een mooie korte tekst?Bedankt!
Andere Reacties: 3 18-8-2009 12:58:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...