Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann-Sophie
Feestzaal gaan bekijken
Hoi hoi,Zaterdag gaan we voor de eerste keer een aantal feestzalen gaan bekijken. Waar moet je daarbij zoal op letten? En welke voorbereidingen doen jullie vooraf?Ik heb al een voorlopige gastenlijst opgesteld, dus ik weet ongeveer hoeveel personen e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-8-2009 14:07:14

Katrien
mini juplier-tafelindeling
Hallo,Voor de tafelverdeling kiezen mijn vriend en ik "dingen over de bouw", aangezien we zelf een huis zijn aan het bouwen. We willen dit graag in potjes (zoals lege potjes van filmdrolletjes)steken. VB stukje isolatie in potje en op de ta...
Andere Reacties: 1 20-8-2009 13:30:32

Ellen
Studio Happy Music
Heykes,Ik heb al heel veel positieve commentaar gelezen over deze discobar. Ze werken met verschillende DJ's. Zijn er mensen met negatieve ervaringen? (Ik denk het niet maar you never know ;-))Voor de mensen die reeds getrouwd zijn en Studio Happy Mu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-8-2009 13:28:59

Katrien
videograaf
Hallo,Mijn vriend en ik twijfelen nog of we onze mooie dag op film gaan laten vastleggen. Eigenlijk willen we dit wel ,maar we willen er niet echt veel geld aan geven. Nu heb ik een vriend die dat wel wat kan, maar ik heb ook graag dat hij gewoon in ...
Andere Reacties: 10 20-8-2009 13:26:28

marie claire
foto's regio halle-zoersel/westmalle
Hallo, kan iemand ons een tip geven voor een mooie toffe locatie voor onze foto's wij trouwen volgende week vrijdag dus het begint de dringen :-)omgeving halle-zoerselAlvast bedankt voor de moeite!Marie Claire
Locaties - Fotografie Reacties: 2 20-8-2009 12:50:41

Nathalie
Fotograag regio Antwerpen
Dag iedereen!Heeft er iemand adressen van niet al te dure fotografen regio Antwerpen? Ook leuke binnen-en buitenlokaties voor de reportage zijn welkom!Groetjes
Fotografie Reacties: 16 20-8-2009 12:25:48

Sabrina
Barbeque Verpoorten
Hoi, Heeft er iemand ervaring met Kwaliteitsslager Verpoorten in Koersel/Paal? Wij zouden hem graag de BBQ laten verzorgen op ons huwelijksfeest?Groetjes Sabrina
Andere Reacties: 2 20-8-2009 11:48:08

ariadne
ervaring met decoratie Ziri (Merksem)
Beste bruidjes,Voor de aankleding van onze zaal, ben ik er nog steeds niet uit.Ik heb een aantrekkelijke offerte gekregen van ziri (www.ziri.be), een firma uit Merksem die dergelijke decoratie doet, maar ik vraag me af of er iemand dit bedrijf kent o...
Locatie Reacties: 5 20-8-2009 11:40:32

Heidi
Foto's huwelijk 04/07
Hey bruidjes, wie wil kan enkele foto's bekijken van onze dag. Ik heb eindelijk wat foto's knn bemachtigen. Ik ga geen uitgebreid verslag hier neerpennen. Kort en bondig: het was een prachtige tropische dag, zoals alle bruidjes wel zeggen, een sprook...
Fotografie Reacties: 7 20-8-2009 11:21:18

Alexandra
DJ Watts Productions
Hoi allemaal,Ik heb de vraag hier al eens gesteld, maar heeft iemand van jullie ervaring met deze DJ? Ze werken samen met onze zaal en zouden over 3 DJ's beschikken die daar draaien (DJ Phil Watts, ene Steve aka DJ Destin en de 3e ben ik vergeten) en...
Andere Reacties: 0 20-8-2009 10:58:50

Jessica
Gezocht; kapel omgeving Hasselt
HoiIk zoek een kapel in de omgeving van Hasselt. Ik ben aan het overwegen om te trouwen met rent a priest en ik zou graag in een kapel trouwen.GroetjesJessica
Religie Reacties: 3 20-8-2009 10:52:36

Laurence
babbelbox
Hallo,wij trouwen op 26/09 en zijn nog op zoek naar een babbelbox.Tips?
Andere Reacties: 1 20-8-2009 10:47:20

evi
fotolokatie regio sint-niklaaas/waasmunster/gent
Hallo, Wij trouwen op 10/10/2009 en wij zoeken nog naar een geschikte fotolokatie zowel binen als buiten;,Onze fotografe is nathalie van Meirezonne.Alle tipjes zijn welkom.Bedankt Hendrik en Evi
Fotografie Reacties: 1 20-8-2009 10:41:00

Joke
Goede fotograaf (scherpe prijzen) regio Gent gezocht
Dag allemaal,onze trouw is voorzien voor 14 mei 2010 en we zijn dringend op zoek naar een goede fotograaf regio Gent. Zowel positieve als negatieve commentaar welkom!GroetjesJoke
Fotografie Reacties: 14 20-8-2009 9:50:23

Joke
Goede fotografie tegen scherpe prijs gezocht regio Gent
Dag allemaal,onze trouw is voorzien voor 14 mei 2010 en we zijn dringend op zoek naar een goede fotograaf regio Gent. Zowel positieve als negatieve commentaar welkom!GroetjesJoke
Andere Reacties: 9 20-8-2009 9:48:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...