Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tania
filmen
hallowe trouwen op 19 juli (wet geetbets kerk: sint truiden) en zouden graag deze mooie dag willen vastleggen op dvd.weet er iemand die dat budgetvriendelijke doet.het mag ook iemand zijn die dat voor zijn hobby doet.rond hoeveel liggen de prijzen e...
Andere Reacties: 3 21-8-2009 15:43:04

Katrien
@patricia: videograaf
wij trouwen 27 februari in Laakdal (bij Geel)Groetjes!
Andere Reacties: 1 21-8-2009 15:41:43

Lisbeth
op zoek naar originele uitnodigingen
hoi allemaal, ik weet dat het nog lang is maar wil graag dat alles perfect is. Daarom zijn wij dus nu al op zoek naar leuke uitnodigingen voor ons huwelijk, liefst bij een drukkerij en geen site, want heb niet zoveel vertrouwen in het on line bestell...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-8-2009 15:34:06

annen mark
jurk - baleine, maat 42
Hallo iedereen,Ik maak me ernstige zorgen over mijn kleed en meer bepaald of de baleinen tijdens de dag zelf niet gaan plooien. Ikzelf heb maat 42 dus ook geen gestroomlijnd lichaam. Ik heb schrik dat als ik gezeten heb, de baleinen scheef gaan staan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-8-2009 14:50:42

kathleen
trouwjurk te koop
Ik verkoop mijn trouwkleed van linea rafaelli van de collectie van 2009. Ik heb in juni de trouw van mijn dromen gehad en hoop dat ik iemand net zo gelukkig kan maken als ik was.Vind het zonde om zoeen mooi kleed in de kast te laten hangen. Het is ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-8-2009 14:25:24

Linsay
bruidswagen en ceremoniewagen
halloik zoek nog goedkopere ceremoniewagens en bruidswagen,heb eens rond gehoord en kost wel veel eh..allemaal mini-coopers zou wel leuk zijn!
Voorbereiding Reacties: 5 21-8-2009 14:13:07

Linsay
Huwelijk in tuin..
Hallo, Wij trouwen 11/09/2010.graag zouden we trouwen in de tuin bij m'n ouders ..heeft iemand hier ervaring mee ? hoe pak je dit aan ? que muziek,boekjes..regelt rent a priest dit allemaal? groetjes
Religie Reacties: 4 21-8-2009 14:10:54

Elke
Nog 15 dagen !!!
Het aftellen kan nu echt beginnen!Eergisteren super nieuws gekregen van Peugeot.We hadden begin van't jaar meegedaan aan een wedstrijd waar je een peugeot 308 kon winnen voor je trouwdag. Nu belden ze woensdag dat we deze gewonnen hebben en dus een g...
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2009 13:22:15

silke
@ daisy die trouwt op 25/09/2009
Hoi Daisyin een ander bericht had jij gemeld dat je een videograaf gevonden hebt die filmt van 10u tot 1u voor 400 €. Mag ik de gegevens hebben van die persoon aub? ik zoek ook nog steeds een betaalbare videograaf. mijn email is silkedewanckele...
Andere Reacties: 8 21-8-2009 12:44:57

Kimberly
Gezocht: Fotolocatie regio Kasterlee/Geel
Hoi!Wij trouwen in januari '10 en aangezien het dan vroeg donker is (en we slecht weer riskeren), zoeken we een mooie binnenlocatie in de omgeving van Kasterlee (daar is de feestzaal).We zullen pas rond 16u die dag foto's kunnen laten nemen, dus qua ...
Fotografie Reacties: 2 21-8-2009 12:42:10

Kimberly
Gezocht: Kapster/Visagiste aan huis regio Ham/Beringen
Hoi!Ik zoek nog een kapster & visageste die aan huis komt, regio Ham/Beringen!Alvast bedankt!Kimberly
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 21-8-2009 12:40:47

yjhgjgh
Feestzaal Viteux
Hallo allemaal,Heeft iemand ervaring met feestzaal Viteux in De Pinte? Op het forum vind ik er namelijk geen referentie naar.Bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-8-2009 11:31:06

annen mark
Huwelijkscontract of niet
Ik ben enorm aan het twijfelen voor een huwelijkscontract (scheiding van goederen ) of wettelijk stelsel. Ik ben wel zelfstandige in bijberoep, maar met geen risico (ik heb geen vaste kosten of leveranciers). Mochten we uit elkaar gaan (wat niet de b...
Andere Reacties: 12 21-8-2009 11:00:21

Erika
aankondiging dat we gaan trouwen aan ouders en zussen
Wij zijn net verloofd en willen dit op een originele manier vertellen aan onze ouders en zussen. Ik speel met het idee om een tchirt te laten bedrukken die we dan ons dochtertje van 1 jaar zouden aandoen. Op die tchirt zouden we in een ludiek tekst...
Ideeën Reacties: 2 21-8-2009 10:18:57

Gwendolyn
Contact fotograaf?
Hey iedereenHoelang voor jullie trouw spreken jullie nog eens af met jullie fotograaf? wij trouwen 4 september, maar hebben niet meer echt iets gehoord van de onze..Groetjes
Fotografie Reacties: 4 21-8-2009 9:51:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...