Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Fede di oro
Hoi,Enkele dagen terug poste ik een berichtje ivm fede di oro.Gisteren werden onze ringen geleverd. Ze hebben het uur verzet zodat dit voor ons beter paste en we beiden aanwezig konden zijn, wat we perfecte service vonden.We kozen zelf samengestelde ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2009 9:41:28

Erika
tips voor dj's regio waasland?
Wij gaan trouwen in september 2010 en zijn nog op zoek naar een dj die ons een prachtige avond kan bezorgen. We hebben een familie die niet zo makkelijk enthousiast te krijgen is voor de dansvloer dus het moet echt wel een goede dj zijn. Maar daar ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 20 20-8-2009 9:10:28

Katrien
Vrijgezellenfeest
Hey mede-bruidjes in spe!Ik ben suuuper nieusgierig! Morgen is het zover, mijn vrijgezellenfeest!Mijn beste vriendinnen hebben er echt gigantisch veel tijd in gestoken, want ze komen mij vrijdagavond (morgen dus) oppikken en zondagavond eindigt het!I...
Voorbereiding Reacties: 2 20-8-2009 9:00:54

Erika
wet/kerk: Wat regelen? Wanneer? Hoe? Waar?
Hallo,Wij zouden stillaan onze datum willen vastpinnen op basis van de beschikbaarheid van de feestzaal. Maar dan moeten we ook snel gaan informeren om ons kerkelijk en wettelijk huwelijk vast te leggen. Wat moeten we daar allemaal voor doen?En hoe...
Ceremonie Reacties: 8 20-8-2009 9:00:44

Katrien
Kostplaatje bloemen
Hey iedereen!Wij zijn gisteren naar onze bloemist gegaan om te horen voor prijzen, maar zijn vrouw lag blijkbaar in het ziekenhuis waardoor we later eens moeten terugkeren.Nu vroeg ik me eigenlijk af hoeveel een "normaal" bedrag was voor bl...
Bruidsboeket Reacties: 8 20-8-2009 8:58:31

nele
is dit een goed idee als dagplanning?
Hallo,Wij trouwen volgend jaar op 17 juli 2010.Maar nu vroeg ik me af hoe ik het beste mijn dagplanning opstel.Om 12.00 is de wettelijke trouw. Erna wil ik met de dichte familie lunchen daarna de fotos en in de feestzaal is onze alternatieve viering ...
Andere Reacties: 3 20-8-2009 8:41:52

dominique
kasteeltje in noorderwijk
Hoi bruidjes,We hebben gehoord dat er in Noorderwijk een mooi kasteel is om foto's te nemen. Is er iemand van jullie die hier al geweest is? We zijn er gisteren eens langs gereden maar aangezien er borden staan met 'privaat terrein' zijn we niet verd...
Fotografie Reacties: 2 20-8-2009 8:23:04

Hoi Yee
voorbereiding dag zelf
Hey, kan er iemand mij vertellen hoe lang je de dag zelf nodig heb om u klaar te maken...? ( kwestie da we weten van welk uur we de fotograaf kan laten komen )We trouwen 's middag om 12u voor de wet.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2009 8:18:26

linda
bedankt cadeau mannelijke getuigen
Hallo allemaal!Binnen een goede week is het voor mij zover, trouwen! Nu heb ik echter nog 1 groot probleem, ik weet echt geen cadeau te geven aan mijn toekomstige zijn getuigen? Voor de dames hebben we een kaars met bedankt op, maar vond dat voor een...
Andere Reacties: 2 20-8-2009 1:07:46

karen
ervaring klooster
Hallo,Heeft iemand van jullie ervaring met het sint jansklooster in Zelem.We zijn er vandaag geweest en het zag me er leuk uit.
Andere Reacties: 3 19-8-2009 23:22:44

Veerle
jagré
Hallo medebruidjes,ik zou graag willen weten of er iemand ervaring heeft met bruidshuis Jagré in Antwerpen.Of er mij iemand een goed adres kan geven voor mijn trouwjurk.Ik ben van Beveren-waas maar heb geen auto.....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-8-2009 23:06:25

Jessica
Rent a priest
Hoi hoiIk twijfel of ik nog wel een traditionele mis wil. Ik geloof maar niet in Jezus en het evangelie. Daarom leek het me leuk om er een persoonlijke viering van te maken. Ik heb alleen wat schrik dat ik me nog meer geregel op mijn nek haal. ,-)...
Religie Reacties: 6 19-8-2009 22:37:47

ine
Hof ten as - Ervaring
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met de feestzaal Hof ten As in melsbroek? Thanksine
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-8-2009 20:24:14

Kristelle
Hoe begin je eraan
HalloWe zouden volgend jaar ergens rond de lente-zomer trouwen, maar hoe begin je eraan? Hoe kies je een datum?Kijk je eerst naar de zaal om een datum vast te leggen?Niet zo gemakkelijk blijkt nu :)
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2009 19:14:30

Dorien
Tip! Huwelijksbeurs Karteria Diest!
Hallo medebruidjes en bruidegommen!Een tip voor alle toekomstige bruidsparen!27 september is er de huwelijksbeurs die je niet mag missen! In Karteria Diest Kluisbergstraat 21 3290 Diest Van 10 tot 19 uur Je vindt er een ruim en kwalitatief aanbod van...
Ideeën Reacties: 5 19-8-2009 18:02:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...