Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joke
binnenlocatie essen-kalmthout-stabroek-hoogstraten
Er rekening mee houdend dat het ook eind aug kan regenen in ons belgenlandje hadden wij "kasteel ravenhof" voorzien als binnenlocatie. Alleen is de muziekschool die daarin gevestigd is natuurlijk wel gesloten in juli-aug. Iemand een idee?? ...
Fotografie Reacties: 0 4-8-2009 14:01:28

Chantal
Ceremoniemeester
Ik heb ondervonden dat meer & meer mensen zonder ceremoniemeester beginnen werken... Die laten dan iemand van de familie het wat in de goede banen leiden of laten het gewoon een losse sfeer hebben & nemen gewoon niemand. We zijn er totaal nog...
Ceremonie Reacties: 13 4-8-2009 13:21:29

Caroline
fotoalbum
Hey,wij zijn op zoek naar een fotoalbum voor onze trouwfoto's. Liefst niet te klassiek met van die kreukende papiertjes. Kent er iemand leuke adreskes in Antwerpen ?Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 2 4-8-2009 13:15:17

Vanessa
etiket wijnfles
Heeft er iemand soms een voorbeeld van een gepersonaliseerde wijnfklas? Mijn emailadres is neirinckxdubois@skynet.begrtjes
Andere Reacties: 5 4-8-2009 13:06:34

Ines
hoe vroeg beginnenmet organisatie?
Hallo. Ik trouw op 10 april 2010 en heb al zaal vastgelegd en de kerk.Ik ben nu volop begonnen met zoeken naar DJ-videograaf-fotograaf.Ik zie dat er mensen zijn die veel later dan mij trouwen maar wel al veel meer geregeld hebben. Ben ik dan nog op t...
Andere Reacties: 17 4-8-2009 12:54:14

Ruth
tafelschikking
Hallo,ik zou graag iets speciaal willen doen voor de tafelschikking. Heeft iemand voorstellen of geslaagde ideeën?Alle info is welkom!
Ideeën Reacties: 5 4-8-2009 12:48:59

Ruth
bedankingen
hoi, heeft iemand van jullie leuke ideeën voor bedankingen? of websites waar ik terecht kan?We trouwen in mei maar wil alles op tijd geregeld krijgen..
Ideeën Reacties: 3 4-8-2009 12:47:47

Marlies
wensboom
hallo iedereen,in onze viering zouden wij graag de mensen een wens laten opschrijven, die ze dan aan een boom mogen hangen. deze boom zal dan in onze tuin komen te staan. nu weet ik niet goed waarmee we de mensen het beste zouden laten schrijven. ik ...
Ceremonie Reacties: 3 4-8-2009 12:07:32

Alexandra
DJ - Kasteel Sanderling
Hoi allemaal,Wij trouwen volgend jaar en geven ons feest in Kasteel Sanderling in De Pinte. Wij zijn nog op zoek naar een DJ en ik vroeg me af of er mensen zijn die daar de afgelopen 2 jaar getrouwd zijn die de huisDJ die zij aanraden ingehuurd hebbe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 4-8-2009 11:50:48

jessica
stortingen komen binnen...een echte teleurstelling
Pfff, Ik moet echt ff mijn hart luchten. De stortingen op onze huwelijksrekening beginnen binnen te komen en het valt gewoon ronduit tegen. We hebben een avondfeest met diner dat begint om 18.30 uur, alles erop en eraan. Ons huwelijk kost ongeveer 15...
Andere Reacties: 45 4-8-2009 11:33:54

caroline
de grote stove
Ons trouwfeest vind volgend jaar plaats in de grote stove. Graag hadden wij mensen willen laten aansluiten ofwel na het dessertbuffet ofwel met het dessertbuffet ofwel enkel met de ijsstaart. Dit wordt in onze vriendinkring altijd gedaan (we zijn er ...
Locatie Reacties: 2 4-8-2009 11:29:02

daisy
bellen blazen
ik werk in een kinderopvang, ik heb er dan ook voor gezorgd dat de kerkdienst gedaan is na schooltijd zodat mijn collegas met de kinderen tot aan de kerk kunnen komen ( is vlakbij)ze zouden dan allemaal bellenblazen. maar nu schijnt het dat het echt ...
Ideeën Reacties: 7 4-8-2009 11:17:19

Vincent
Vrijgezellenavond
Ik organiseer een vrijgezellenavond voor mijn beste vriend. Ik zag leuke T-shirts om te bestellen. Heeft iemand ervaring met het kopen van T-shirts bij www.vrijgezellenavond.net ?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 4-8-2009 8:45:24

Evy
feest
wij hadden gedacht van eventueel per tafel of per 10 personen een papiertje te leggen waar de mensen hun top 10 kunnen opschrijven van de liedjes die ze graag zouden horen.Zoek nu nog een leuke manier om die papiertjes te presenteren. leuke voorbeeld...
Andere Reacties: 2 4-8-2009 8:37:11

Ellen
De goede herder
Hello medebruidjes (en gommetjes)Ik heb al heel veel goede dingen gehoord van "de goede herder" maar ik vroeg me af hoe die mensen concreet werken? Wie van jullie heeft al met hen samengewerkt? Zitten zij alleen in Dendermonde? Als ik naar ...
Ceremonie Reacties: 4 4-8-2009 7:10:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...