Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KATHY
kasteeltje heiberg
 ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met het kasteeltje   Heiberg is een gerestaureerd kasteeltje gelegen in een prachtig groen kader te Kessel-Lo (Leuven).
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-6-2010 11:40:12

Joke
vrijgezellen deel 1 gehad :-)
Hoi bruidjes, gisteren geheel onverwacht mijn eerste deel van de vrijgezellenavond gehad. Wij hadden op school een schoolfeest en we zouden 's avonds met mijn aanstaande en enkele goede collega's nog iets gaan eten in't stad. Toen we op het punt st...
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2010 10:45:36

Stéphanie
Gelnagels
Hoi bruidjes in spe,   Ik ben al meer dan een maand heel gelukkig getrouwd.  Ik heb een schitterende dag gehad met mooi weer alle familieleden die overeen kwamen.  Ik ben ook bezig met een praktijk op te starten als schoonheidsspec...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 5-6-2010 22:51:57

lesley
rode loper
ik zou graag een rode loper hebben om aan mijn voordeur te leggen maar aangezien het echt maar een klein stukje moet zijn ( max. 1 à 2 m) vind ik het een beetje duur om ene te huren. heeft er daarom iemand nog een stuk rode loper te koop? het i...
Ceremonie Reacties: 2 5-6-2010 22:40:29

natacha
bijna zover!!
hoi hoi allemaal.... binnen 5 dagen is het zover!! amai het gaat plots zo vlug...te vlug! De laatste maand ging traag (volgens mij) maar nu amai het vliegt! Dindsdag min laatse pas en kleedje mee naar huis! maar moet eigenlijk wel nog redelijk vee...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2010 21:39:14

cindy
programma om een misboekje te maken
hallo, Binnen 2 weken moet ons misboekje klaar zijn,we weten wat er moet inkomen maar weten niet goe hoe er aan te beginnen... we zijn niet zo'n computerfreaks...weet er soms iemand een handig programma hiervoor?? alvast bedankt cindy
Religie Reacties: 3 5-6-2010 21:16:22

kitty
Dik in orde bij Fede di oro
Vandaag bij Fede di oro geweest. We wilden eerst zilver maar aangezien ik mijn juwelen voor niks uitdoe leek goud me toch een betere optie. Dankzij Elke op het forum wisten we dat Fede di oro ook oud-goud erin verwerkt of de waarde ervan aftrekt. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 5-6-2010 21:09:14

Jeleen
Naamkaartjes..
Hej mede-bruidjes,   Hoe gaan jullie tewerk met de tafelschikking? De namen afroepen vind ik persoonlijk beetje klassiek, dus wij hadden gedacht aan de tafels voorzien van twix, leo... En de mensen bij aankomst zou één geven ( die...
Ideeën Reacties: 3 5-6-2010 21:06:42

myrtje
dj gezocht
ben nog opzoek naar een dj voor 2/10/2010 omgeving wuustwezel zijn er hier mensen die mij een dj kunnen aanbevelen thanx
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 5-6-2010 16:20:28

eline
Kledij bruidskindjes
Hallo   Volgend jaar zal ons zoontje 1,5j zijn als we trouwen. Uiteraard wordt hij ons bruidskindje. Mijn partner zijn broer en zus hebben elk ook een ukkepuk van ietsje ouder.   Nu vroeg de mama van mijn vriend of de 2 andere kindjes d...
Kledij - Suite Reacties: 7 5-6-2010 12:57:05

Ilaria
eerste pas
hallo iedereen ik heb woensdag mijn eerste pas gehad maar ben niet helemaal tevreden. In het begin vonden ze mijn kleed al niet. Die vrouw heeft heel de zaak afgezocht maar uiteindelijk toch gevonden (waar weet ik niet). Dat vond ik al een beetje r...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-6-2010 11:51:59

Edel
VT4
Dag lieve mede-bruidjes,   Ik krijg gisteren op mijne GSM telefoon van VT4 met de vraag of wij zouden willen meedoen met een trouwprogramma. Beetje zoals met het concept van Komen Eten.... Ik zal zeker kijken omdat we zelf trouwen en een trouwpr...
Video Reacties: 15 5-6-2010 10:44:55

Tine
Misboekje huwelijk + doop goedgekeurd! Joepie!
Hoi bruidjes,   ik wilde even mijn blijdschap met jullie delen. Gisteren is onze priester weer langsgeweest. We hadden onze eerste versie van ons misboekje doorgestuurd naar hem, en hij vindt het gewoon helemaal goed!! We doen het nochtans helem...
Ceremonie Reacties: 2 5-6-2010 9:54:06

christel
Het is zover!!!!!
Goedemorgen dames en heren,   Vandaag is het zover, de mooie dag. Gisteren nog laat bezig geweest in de zaal, vanacht geen oog dicht gedaan en heel vroeg op, maar de nodige portie koffie trekt me er wel door :-) dikke kus
Voorbereiding Reacties: 16 5-6-2010 6:53:12

Karen
positieve ervaring boetiek Lief Loksbergen
Hallo allemaal,   Gisteren ben ik mijn trouwjurk gaan afhalen... Enkele maanden geleden postte ik mijn bezorgdheid over de winkel hier op het forum... gelukkig geheel onterecht... Mijn bruidsjurk was volledig gepoetst en op maat gemaakt zonder...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-6-2010 0:18:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...