Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
eerste pas gehad
Hoi allemaal, ik heb dus vandaag mijn eerste pas gehad en ik moet zeggen dat ik nog altijd verliefd ben op mijn kleed :-) Dus, laat je hoofd niet gekmaken met gedachten dat je het misschien niet meer mooi vindt. Vertrouw op jezelf :-) Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-6-2010 18:34:23

Lynn
Het begin voor een mooie dag !
jeej de fotograaf ligt vast. Het eerste van de vele dingen die we moeten vastleggen   Wou het toch even vermelden, ben wel blij !!!
Fotografie Reacties: 6 3-6-2010 18:30:52

Caroline
Trouwjurk in regio Oost-Vlaanderen gezocht
Beste bruidjes,   Wie weet er een winkel in Oost-Vlaanderen waar ze mooie bruidskledij verkopen? Ik ben op zoek naar een mooi bruidskleed maar het moet niet al te duur zijn (geen duizenden euro's), aangezien mijn verloofde en ik op een strand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 3-6-2010 18:17:04

cynthia
Bruidsjurk Leijten
Hallo bruidjes , het is zover , mijn bruidsjurk van Leijten hangt thuis te wachten op 12 juni . Ik word stilaan een beetje zenuwachtig . Ik had alleen het gevoel bij de laatste pas dat mijn bustier wat spande , maar het zal wel een idee van mij zijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-6-2010 17:09:59

julie
trouwschoenen
Een vraagje over de trouwschoenen. Gaan jullie eerst een kleed kiezen en dan schoenen of kopen jullie eerst de schoenen?   Zou dat een probleem zijn voor de lengte van mijn kleed als ik schoenen met een hak draag (max 6cm) voor het stadhuis e...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-6-2010 16:56:42

Cindy
Fotolocatie Atonium
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar een leuke fotolocatie.  We trouwen in Diegem en onze feest is in Grimbergen.    Persoonlijk dacht ik aan het Atonium in Bxl.  Heeft er iemand hetzelfde idee of kent er iemand die daa...
Fotografie Reacties: 8 3-6-2010 16:15:37

Deborah
Eerste pas gehad....
Gisteren mijn eerste pas gehad bij couture annie in gent... Héél blij dat mijn schoentjes van Rainbow (Lara) er op passen :-) nu nog enkele weekjes wachten om nog eens te passen... 't begint allemaal te korten en de zenuwen beginnen te ko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-6-2010 15:48:31

Els
droogkuis regio Deinze-Gent gezocht
Hallo iedereen   kent iemand een goede droogkuis voor het reinigen van mijn trouwkleed? Ik wil het niet zomaar ergens binnenstoppen zonder een referentie te hebben. Liefst regio Gent-Deinze.   groetjes Els
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-6-2010 14:51:04

Astrid
WHIII maar 99 keer meer slapen...
Ik voel mij net een kind die uitkijkt naar Sint-Maarten of haar verjaardag... Maar het is zo leuk om alle taken langzaamaan af te krijgen en dan ook samen te kunnen af tellen. Mijn vriend heeft het momenteel wel erg druk in de voorbereiding naar onz...
Voorbereiding Reacties: 12 3-6-2010 14:49:29

julie
Uitnodiging dessertbuffet
Goeie middag!   Dit eventjes niet over mijn eigen huwelijk, maar wij zijn binnenkort gevraagd naar het dessertbuffet vanaf 20u en dan dansfeest. Wat geven jullie daarvoor? Is voor een vriend van mijn verloofde. Wij hebben die mensen al 2j n...
Uitnodigingen Reacties: 14 3-6-2010 14:40:10

Tinne
zucht...nog 98 dagen
Hoi collega's   onze 100 dagen zijn gepasseerd. Nu mag het toch snel gaan van mij...ik begin het geregel een beetje beu te worden...vooral omdat ik het idee heb dat ik er alleen voor sta. Mijn verloofde helpt wel als ik het vraag, maar ik m...
Voorbereiding Reacties: 14 3-6-2010 13:38:31

Venesa
mijn bruidsjurk
Hallo Bruidjes,   Ik heb eindelijk de Bruidsjurk gevonden, gister ben ik er gewest, maaten zijn opgenomen, en het was gewoon geweldig!!   Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden!!!   http://www.sweetflavoursbruidsmode.nl/a-10701...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-6-2010 13:02:10

Kaat
kadootje voor kinderen aan de kerk
Dag iedereen,   delen jullie allemaal kadootjes uit aan de kindjes aan de kerk?? Wij hadden dit niet voorzien, maar ik lees hier meer en meer over, weet eigenlijk niet of dit bij ons de gewoonte is?   Alvast bedankt!! Kaat
Voorbereiding Reacties: 9 3-6-2010 12:37:24

marijke
Kwaliteit ringen bij Fede di Oro?
Hey Bruidjes!     Wij zijn stilaan aan het kijken voor trouwringen. Bij een bekende en zeer goede juwilier in de buurt heb ik al iets naar mijn goesting gevonden, maar die ring kostte toch al over de € 1000 . Volgns hun is de goudp...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 3-6-2010 12:24:08

Ellen
Speech papa
hallo bruidjes,   Vraagje, zijn er papa's die speechen als iedereen aan tafel zit? Is het normaal de papa van bruid of bruidegom die speecht?   Heeft iemand een idee?   Dank u wel, Groetjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2010 12:07:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...