Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Moderne Fotolocatie
Hi Brides to be,   Ik ben op zoek naar moderne fotolocaties in de omgeving van vilvoorde - mechelen. Bij regen zouden we naar technopolis trekken maar we zoeken nog iets waar we buiten terecht zouden kunnen met ook leuke speelse accenten en ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 4-6-2010 22:49:39

Ellen
Eerste pas
Zucht, not feeling happy... Vandaag mijn eerste pas gehad en het waw-gevoel was weg :(   Als ik de berichtjes van andere bruidjes hier lees dan is iedereen super happy... Maar dat was bij mij totaal niet het geval. Zelfs mijn mama had geen waw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 4-6-2010 22:42:37

eline
Geen klassiek trouwfeest
Dag iedereen   Ik wou eens weten wie er niet echt een typisch klassiek trouwfeest geeft, ik bedoel dan met receptie en avondfeest. Zijn er mensen die het anders aanpakken? Hoe zit jullie dag in mekaar (timing, eten, dansen,...)?   Ben ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 4-6-2010 22:09:15

sandrine
rode loper
Ik ben nog op zoek naar een rode loper voor ons huwelijk op 13 augustus ...   Iemand die er één verkoopt?    groetjes sandrine
Ideeën Reacties: 4 4-6-2010 22:03:43

gina
Wanneer boeket weggooien?
Even een vraagje: wanneer gooi je je boeketje best weg?   Bedankt al voor de hulp!   Gina
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2010 21:45:54

eva
Domein Martinus of Hortensiahoeve
Wat zijn jullie ervaringen met Domein Martinus en de Hortensiahoeve? Alle feed-back is welkom!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-6-2010 21:36:19

natacha
dj gezocht voor 14/08/2010
we zijn op zoek naar iemand die wilt spelen op onze trouw ,we hebben een eigen discobar en willen ook ni een te groot budget daar aan geven
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-6-2010 21:27:23

kitty
Morgen Fede di oro-stress!
Heykes,   Nadat mijn vriend deze week al vroeg of ik de ringen niet zelf kon gaan kiezen omdat hij met het goede weer van zijn vader-dochter-tijd wou profiteren, zie ik er al een stukje tegenop om morgen te gaan ring-shoppen. Hij zei me d...
Voorbereiding Reacties: 2 4-6-2010 21:18:07

Stephanie
carolus borromeus? tweetalige viering? muziek?
Hallo bruidjes,   Een paar vraagjes ivm de viering: Ben erover aan het denken om niet in mijn eigen parochie te trouwen, maar misschien een ander kerkje te kiezen. Is dit veel geregel? heeft er iemand fotos van een huwelijk in Carolus borromeu...
Locaties - Viering Reacties: 7 4-6-2010 18:18:39

Lynn
Ceremoniemeester gezocht
Hey mede bruidjes/gommetjes   Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester regio leuven-aarschot en der tussenin ofzo,... :-) Iemand ervaring ? en alle tips zijn welkom !   Groetjes
Ceremonie Reacties: 6 4-6-2010 17:10:23

Dorien
wat met gooien van het bruidsboeket; tweede boeket laten maken?
Hey iedereen,   Wat doen jullie eigenlijk met het weggooien van het bruidsboeket op de feest? Ik vind dit wel een leuk gebeuren dus wil dit heel graag doen. Maar ik wil mijn boeket ook niet kwijt zijn. Hoe doen jullie dit? Een vriendin zei me ...
Bruidsboeket Reacties: 12 4-6-2010 16:37:48

patricia
Bruidskleren rue de brabant.
Hoi, ben op zoek naar een bruidskleed en omdat ik daar niet zoooooveel aan wil uitgeven ga ik morgen is kijken in brussel nl rue de brabant. Mijn zus is daar vorig eek geweest en heeft er daar mooie gezien en heel schappelijk van prijs 300 a 400 a ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-6-2010 15:17:27

Saskia
donkere enveloppen
Hey,   Ik heb voor mijn uitnodigingen een donkere enveloppe gekozen. Ik zou deze graag printen met een lichter kleur. Ik heb al geprobeert op de enveloppe zelf en ook met doorzichtige etiketten, maar niets lukt.   Weten jullie raad? &...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-6-2010 15:14:46

Steffi
straks afspraak fotograaf
sebiet een afspraak met de fotograaf :) we gaan eens bespreken wat we eig willen...   ik wil foto's met oude stukken :) een oude locatie een beetje vintage..   weten jullie er regio antwerpen.. liefst rond boom :)???
Fotografie Reacties: 2 4-6-2010 14:54:35

Sam
SPAANSE SLUIER TE KOOP
Mooi witte 2 meter spaanse sluier te koop maakt je bruidsjurk compleet. is nieuw, de reden van verkoop paste niet bij me bruidsjurk.   http://www.mijnalbum.nl/Foto-URN4MJCR-D.jpg   http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPTCC3UU-D.jpg &nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-6-2010 13:00:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...