Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inge
renard beervelde
Hallo iedereen   Ik vind heel wat info over de Renard in Beervelde, echter de informatie is toch al van enkele jaren geleden. Zijn er mensen die er recentelijk getrouwd zijn of naar een feest gegaan zijn ?   Alvast bedankt voor jullie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-6-2010 12:18:45

Eline
openingsdans
Hallo,     wie heeft er een paar nummers als openingsdans? En wanneer doe je het best de openingsdans?     Groeten
Openingsdans Reacties: 13 4-6-2010 11:28:45

laurien
Eerste pas
Hey bruidjes Een vraagje: hoeveel tijd van tevoor moesten jullie je trouwkleed passen? Ik heb mijn trouwkleedje gekozen en ben nu aan het wachten tot ze bellen om te passen...maar het duurt zo lang :)   grtjs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 4-6-2010 8:46:36

Kelly
Nog welgeteld 1 jaar!!
Hihi, iedereen stoeft hier met hun laatste afteldagen.. Awel ikke met mijn nog 1 jaar te gaan! lol   Feessie!!!!
Voorbereiding Reacties: 8 4-6-2010 8:34:38

Sylvia
vrijgezellenavond
Hoi,   Vannavond vrijgezellen avond!Wat er gaat gebeuren weet ik niet.Spannend Ik moet nog wel gaan werken en maar goed ook. Nog 14 dagen en dan is het zo ver,ik hoop dat het mooi weer is want wij geven elkaar het Ja woord met een Rent-to-...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2010 8:15:53

nathalie
kleedje bij dansen
Hallo,   Misschien even een rare vraag,maar houden jullie bij het dansfeest gans de tijd jullie trouwkleed aan. Vraag me gewoon af of dit niet ambetant is om gans de avond mee te dansen K'zeg het misschien rare vraag haha.   Groetjes
Ideeën Reacties: 14 4-6-2010 7:12:59

nathalie
dans met ouders
Hallokes,   Wij zijn bezigmet de muziek te kiezen voor s'avonds,de openingsdans hebben we al.Nu ben ik op zoek naar een liedje om met de ouders op te dansen. Heeft iemand ideetjes?   Groetjes
Muziek - Live Reacties: 6 4-6-2010 7:10:13

Ann
Nog enkele uurtjes!!!
Jaja binnen enkele uurtjes is het zover!!! Nerveus ben ik totaal niet  vandaar dat ik om 04u00 achter de pc zit!!! Hihi...
Voorbereiding Reacties: 21 4-6-2010 4:26:14

lindsy
morgen eindelijk zover!
Hey bruidjes   Na een jaar en een half aftellen is het morgen eindelijk zover! Alles is geregeld en kan zonder zorgen in mijn bedje kruipen. Momenteel vallen de zenuwen heel goed mee, ben benieuwd wat morgen brengt :)   Het zal een stralen...
Ideeën Reacties: 8 3-6-2010 22:31:08

evelien
Activiteit dansfeest?
Helaba bruidjes!   Mijn zus trouwt in augustus, ik ben zelf vorig jaar getrouwd op 4 september! Het was een dag om nooit te vergeten.. Ook hier heb ik veel inspiratie opgedaan!   Nu vraag ik mij af, wat we zouden kunnen doen tijde...
Ideeën Reacties: 3 3-6-2010 22:29:42

Yolande
Foto's vliegveld grimbergen
hey   Gaat er iemand zijn foto's nemen op het vliegveld van grimbergen? of heeft iemand daar al foto's van?   Is dit een intresante locatie?   groetjes xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 6 3-6-2010 20:50:14

Lisbeth
Bedankjes ouders
Hallo allemaal,   Nog 22 dagen op de teller en het is hier enorme paniek, we zouden onze ouders graag heel erg bedanken voor alles maar we vinden geen geschikt cadeau. We hebben al gekeken bij vivabox, bongobon, zo een spiegel met opschrift i...
Ideeën Reacties: 9 3-6-2010 20:26:04

Ife
beurzen
Dag iedereen,   Ik vroeg me af of hier al bruidjes en gommen ervaring hebben met trouwbeurzen? Kun je daar interessante 'deals' sluiten, krijg je grote kortingen?   Ik dacht zo, als je alles op voorhand al regelt en je ziet dan dat je ...
Ideeën Reacties: 16 3-6-2010 19:34:38

jessie
50 dagen!
hey, nog 50 dagen op de teller! de zenuwen beginnen langzaam aan! ik hoop alleen dat ik ze onder controle ga kunnen houden, ben namelijk geen gezellig persoon als ik zenuwen heb! hoop dat de teller snel op nul zal staan ben echt benieuwd naar onze sp...
Voorbereiding Reacties: 11 3-6-2010 19:06:41

Nancy
Locatie Gent
Hallo, deze zomer augustus zoeken we een mooie locatie in de buurt van gent, oostakker, lochristi om paellafeest met live coverband te laten optreden. We dachten aan zaaltje of schuur die we kunnen huren om 100 man te localiseren, en waar we de...
Locatie Reacties: 1 3-6-2010 18:59:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...