Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Laatste 100 dage
Hey medebruidjes, De laatste 100 dagen komen stilaan in zicht.  Ik denk dat we redelijk goed op schema zitten. De uitnodigingen liggen klaar om te versturen.  De afspraken voor de volgende pasbeurten liggen vast.  Vanavond naar de bl...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 11:55:48

Joe
Hof Te Rhode of Hof ter Venne ?
Hi,   we hebben nu al verschillende feestzalen bezocht, en momenteel twijfelen we tussen 2 locaties, Hof te Rhode (Schaffen) of Hof ter Venne (Langdorp). Wie er al eens feest heeft meegemaakt kan ons hier misschien een beetje helpen... door posi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-6-2010 11:51:59

Graziella
Nog 4 Dagen 14 Uren 4 minuten en een aantal seconden op de teller !!!!!!
Alé, de laatste week is ingegaan, vandaag en morgen nog werken en dan beginnen lopen om de laatste dingen in orde te krijgen... En alsof ik nog niet genoeg dingen te doen heb, is er afgelopen zaterdag nog iemand achterop mijn auto ingereden waa...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 9:57:50

Ife
Minimoon
Dag iedereen,   Ik vroeg mij af of iemand weet of er ergens speciale aanbiedingen zijn voor "honeymoons". Mijn vriend en ik gaan op huwelijksreis naar Amerika, maar dat zal niet direct na het huwelijk zijn. We denken eerder dat dit pas het jaa...
Ideeën Reacties: 5 7-6-2010 9:44:32

Delphine
huwelijksnacht...
misschien een eerder discrete vraag..   maar ..ik heb nog 11 dagen te gaan..   en denk er nu aan dat ik niets "speciaal" heb voor de huwelijksnacht..   wat doen jullie aan?   grtjs Delphine
Ideeën Reacties: 18 6-6-2010 23:14:46

evelyn
gedichtje misboekje
ik zoek nog een kort stukje poëzie voor de voorkant van het misboekje. iemand suggesties?   bedankt! groetjes Evelyn
Ceremonie Reacties: 9 6-6-2010 22:43:04

Nele
betaalbare feestzalen
Hallo, ik had graag wat tips gehad over feestzalen in de regio Kontich - Puurs. We hebben een grote familie dus zal het een buffet worden voor 30 personen en nadien nagerechten en dansen met ongeveer 200 personen. Ons budget is niet al te groot en d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-6-2010 21:40:48

Jessica D
quiz avondfeest
Hallo   voor het avondfeest organiseren we een soort quiz, met een stuk of 10 vragen over ons. We gaan het ook zelf 'presenteren'. Iedere tafel krijgt een bordje A B C. Ze steken het juiste bordje omhoog voor het antwoord op de vraag. De ...
Ideeën Reacties: 1 6-6-2010 20:52:52

christel
KA-EVENTS TOPPER!!!!
Beste bruidjes, en gommetjes   Onze dag zit erop, mede dankzij onze dj's hebben we een prachtige dag gehad. Ze wisten de sfeer erin te brengen vanaf het prille begin. Met onze openingsdans kregen we nog een special effect van hun aangeboden, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 6-6-2010 20:38:27

evelyn
tafelthema gezocht
Hallo,   Onze huwelijksreis is Hawaii.  We hebben nog geen origineel idee voor onze tafelschikking.   Iemand een leuk voorstel?   bedankt!   groetjes Evelyn
Ideeën Reacties: 5 6-6-2010 20:35:20

evelyn
decoratie bloemen
 Weet iemand een website waar je voorbeelden van kerkdecoraties kan zien? Ik heb nog geen enkel idee welke kleur of welke soort bloemen ik wil in de Kerk. Wat hangen jullie aan de stoelen?Welke bloemen op het altaar? bedankt!   groetjes Ev...
Bruidsboeket Reacties: 1 6-6-2010 20:31:27

Emely
Thema voor tafel
Hallo allemaal,   Ik trouw binnen 19 dagen, maar heb nog altijd geen enkel idee welk thema we gaan gebruiken voor de tafels. We hadden al gedacht aan kabouters, maar wat moet je daar dan mee doen? Heeft er iemand van jullie een idee welk the...
Ideeën Reacties: 8 6-6-2010 20:03:42

Friedl
Doorzichtige paraplu - waar te koop?
Hoi Hoi,   Met nog maar 26 dagen op de teller, moet ik toch eens beginnen denken aan het feit dat het wel kàn regenen. Voor dat geval zou ik graag een doorzichtige paraplu hebben. Geen witte (ik trouw niet in het wit), maar zo'n doorzichtig...
Voorbereiding Reacties: 8 6-6-2010 19:09:15

Sara
DJ Maarten Dedroog
Hallo,   Heeft er iemand ervaring  met dj Maarten Dedroog? Ik heb zijn gegevens van onze zaal Krekelhof in Hasselt. Kent er nog iemand een goede dj in regio Hasselt? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-6-2010 19:04:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...