Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fien
Originele zaal
Hey,   Weet iemand een originele zaal in een straal van een halfuur rijden rond Waregem. Ik wil een zaal die je zelf kan inrichten. Er moeten wel 250 mensen inkunnen voor avondfeest!   Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-6-2010 20:25:41

ingeborg
Huwelijkskaars??
Moet je zelf voor de huwelijkskaars zorgen? Ik wist dat niet en twijfel dus.... Hoeft geen met namen te zijn of zo.   Groetjes
Ceremonie Reacties: 7 8-6-2010 20:07:51

sophie
Wie een perfecte zaal zoekt 1 adres = Hof Ten Bosse !!!
Hello toekomstige bruidjes,   Waarschijnlijk zijn jullie allemaal druk bezig met voorbereidingen enzo ;) Wij zijn getrouwd op 4Juni 2010 (niet zo lang geleden dus!) Onze voorbereidingen waren ook een hele rompslomp en wou jullie graag wat he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-6-2010 19:52:52

petrouchka
Trouwschoenen
Endelijk men schoenen gevonden en kheb zaterdag meen eerste pas gehad van trouwkleed ben wel flauwgevallen zeker van de warmte en de srtress : /
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-6-2010 19:45:11

Anja
Gegraveerde glazen
Hallo,   Ik had graag aan de ouders als bedanking champagneglazen met gravering op gegeven. Bij het Bruidsparadijs verkopen ze die. Heeft er iemand van jullie daar al zo'n glazen laten bestellen? Zijn jullie daar tevreden over en hoeveel kost ...
Voorbereiding Reacties: 0 8-6-2010 19:35:03

Els
Thema huwelijksfeest ... tafelschikking
Beste mede-bruidjes! Eerst en vooral ff zeggen dat ik het super vind met al die afbeeldingen, lovely!! :-) Verder wilde ik eens vragen of jullie een thema nemen voor jullie tafels? Ik lees dit hier meet en meer. Onlangs waren we op een huwelijksfe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 8-6-2010 18:20:14

Halloki
Ringdoosje of andere tips?
Hallo, Wij zouden geen ringkussentje gebruiken maar wel een ringdoosje ofzo... Heeft iemand een origineel idee om de ringen aan te brengen en in op te bergen? Je hoort soms ook dat het bruidsmeisje de ringen brengt. Wel ons bruidsmeisje is dan 1...
Ideeën Reacties: 5 8-6-2010 18:17:20

Jennifer
twijfels
"kmoet eerlijk zeggen,... met nu nog 51 dagen op mijn teller, begint het mij stillekes aan ook mijn strot uit te komen :s ... van mij mag het nu ook passeren, niet dat ze veel commentaar geven. Maar we hebben ervoor gekozen om zowel familie als v...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2010 18:16:01

inge
uitnodigingen en tips
Hallo y'all   Wat voor soort uitnodigingen kozen jullie? Ik vind niet echt iets naar mijn en mijn hubbies 2 be-smaak... Kan trouwens niet eens iets kiezen voor mezelf. Ik vind die flashy dingen leuk, maar ook de klassieke en misschien toch ook i...
Uitnodigingen Reacties: 15 8-6-2010 17:04:54

wendy
Witte sandaaltjes gezocht !
Hallo Bruidjes ,   Ik heb sandaaltjes gezien van Nini fiarucci ( veel te duur) en ze hadden ze enkel in goud en zilver. De sandaal noemt Lourdes en is dus van nina fiarucci , willen jullie is kijken en mss weet iemand van jullie waar ik zo'n...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-6-2010 16:48:12

Kimberley
Epileren wenkbrauwen
Hallo bruidjes!   Een vraagje, wanneer laten jullie je wenkbrauwen epileren? Ik doe dit normaal zelf maar voor mij huwelijksdag wil ik het proffesioneel laten doen dus ben ik ze al enkele dagen aan het laten groeien. Wat doen jullie? De dag z...
Voorbereiding Reacties: 9 8-6-2010 15:16:30

kitty
Cachet stopt NIET !!
Dames,   Vandaag belde de mevrouw van Cachet me op om me te verzekeren dat hun winkel er niet mee ophoudt!! Ze vindt het zeer spijtig dat dit de ronde doet en vroeg zich ook af hoe dit allemaal is begonnen. Ik kan me best voorstellen dat dit ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-6-2010 15:10:34

katy
Onze dag is voorbij...
Beste bruidjes    Onze dag zit erop, zaterdag was het eindelijk zover en wat een weertje :) Iedereen trouwt zoals hij wil en wij hadden gekozen om het losjes aan te pakken...even een overzichtje:   Mijn schoonouders hadden een ont...
Ideeën Reacties: 5 8-6-2010 14:40:29

Nancy
advatar leuk item
Leuk die advatar toepassing , nu krijgen de namen eindelijk ook een gezicht   grts Nancy ps : nu enkel nog hopen dat de mijne ook lukt
Voorbereiding Reacties: 12 8-6-2010 14:39:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...