Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tania
ik ben op van de stress, het is een ramp geweest vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo sorry ik moet even mijn hart eens kunnen luchten. ik ben op van de zenuwen want binnen tien dagen is het zover.nu heb ik vandaag drie telefoontjes gahad van genodigde. nu pas zeggen ze ineens daqt ze niet kunnen komen (dus wilt zeggen maal tw...
Voorbereiding Reacties: 9 9-6-2010 18:37:42

ilse
Gastenboek
Ey bruidjes,   Ik vroeg me af wie van jullie allemaal een gasteboek zal hebben op zijn huwelijk? En of jullie buiten een inleidingstekst er nog iets in zetten? Ik zag onlangs een gastenboek van me to you met vraagjes in die de gasten dan moete...
Voorbereiding Reacties: 10 9-6-2010 17:59:49

KATHY
goede dj
we hebben gehoord dat je voor een goede dj er heel vlug bij moet zijn en aangezien we niet veel idee hebben voor een dj willen we eens polsen of er mensen zijn met goede ervaringen in de buurt van aarschot - leuven met dj's
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 9-6-2010 17:50:16

Vicky
Trouwkleed PRONOVIAS type MEGAN te koop
Hey lieve bruidjes, Vorige zaterdag 5juni was het zover en ben ik Mevrouw De Meyer geworden We stralen gewoon en het was een dag om van te dromen! Maar van in het begin heb ik gezegd mijn kleed te verkopen... Het is een PRONOVIAS type MEGAN.-bust...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-6-2010 15:40:30

Sabine
Stress!!!!
Hey, Ben net bij de dokter pilletjes voor de stress gaan vragen.Met nog maar 22 dagen op de teller komt het toch akelig dichtbij en ik moet nog kleine dingen regelen. Komt erbij dat bij mij in de zaak de klanten mij meer op stang jagen door hun prob...
Voorbereiding Reacties: 10 9-6-2010 15:18:27

Dorien
Dorien's Frutsels Ervaringen
Hallo allemaal,   Ik denk eraan om bij mijn naamgenootje Dorien's Futsels mijn juweeltjes te laten maken.   Hebben jullie hier enige ervaring mee? Zo ja, positief/negatief?   Graag jullie reacties. Alvast bedankt, Dorien
Kledij - Accessoires Reacties: 7 9-6-2010 14:59:18

sanne
Misboekje - zonder tekst van pastoor erbij??
Hey iedereen,   Ik heb eens een vraagje: wij zijn deze voormiddag met ons misboekje langs de pastoor geweest. Hij vond het goed, en toen ik vroeg of wij zijn tekst ook kregen om in het boekje te zetten, zei hij "dat is niet nodig, u zal dat ter ...
Religie Reacties: 9 9-6-2010 14:29:26

eline
Welke bruidsschoenen?
Hallo   Dit weekend ga ik op schoenenjacht. Weten jullie waarop ik moet letten als ik bruidsschoenen koop? Graag jullie tips!! ELINE xx 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-6-2010 13:58:19

Fien
ferme ecavee
Weet iemand iets meer over ferme ecavee in celles?   Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-6-2010 13:30:50

Tineke
Badeendjes/Bellenblazers
Hey,   We willen aan de kerk een cadeautje geven aan de kindjes. Ik twijfel tussen badeendjes of bellenblazers, beiden met een snoepzakje. De badeendjes zijn in groene kleur met witte klavertjes. Groen is ons accentkleur dus dat zou zowel le...
Ideeën Reacties: 3 9-6-2010 13:19:54

patricia
website van ons huwelijk
Dag allemaal, Ik heb vanmorgend een website ter voorbereiding van ons huwelijk in elkaar geknutseld...ik vindt het wel en tof idee!! Wat vinden jullie ervan? www.123website.nl/David-Patricia02-07-11
Ideeën Reacties: 8 9-6-2010 13:10:54

Annelies
Haarkammetje
Hey bruidjes, Ik blijf maar zoeken naar zo'n kammetjes om in mijn kapsel te schuiven.  In de bruidswinkel vroegen ze € 100, dat vind ik wel overdreven! Kent er iemand van jullie een adresje?  Liefst in de streek van Kortrijk. groet...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 9-6-2010 12:58:51

Vicky
Bolero?
Hey!   Ik heb een A-lijn trouwjurk met een bustier. Ik trouw in de winter en vind het nogal kouwelijk om er niks op te doen. Weet er iemand waar je zo van die dikke bolerootjes kunt vinden?   Groetjes, Vicky
Kledij - Accessoires Reacties: 6 9-6-2010 11:34:52

Vicky
Trouwkleed
Hey,   ik heb even een paar meningen nodig. Mijn verloofde heeft in een zeer zatte toestand een foto gezien van mij in mijn trouwjurk. Nu heb ik hem de dag erna gevraagd wat hij er nog van weet. Hij zei dat hij alleen nog weet dat het een w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 9-6-2010 11:32:46

Ife
goudprijzen
Dag 2-be's...   Ik zit eigenlijk met een moeilijke vraag :-) Ik vraag me af, aangezien de goudprijzen goe bezig zijn de pan aan het uitswingen, of het niet beter is nu reeds de ringen te bestellen? Wij trouwen pas volgend jaar in juli, maar al...
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2010 11:21:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...