Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Schoenen linea rafaelli kleur light bronze
Ik ben op zoek naar schoenen van linea rafaelli in maat 40 : kleur light bronze.  Indien er iemand zijn trouwschoenen wil verkopen , laat het mij weten aub!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-6-2010 11:09:46

Gwen
Foto's huwelijk 14 mei 2010
Hallokes, Hierbij een aantal foto's uit de 1000 die er zijn, deze zullen 1 week blijven staan en dan gaan ze terug privé! http://www.facebook.com/album.php?aid=2039662&id=1312195876&l=bbad2661e1   Veel plezier, Mevr. Nooyens
Voorbereiding Reacties: 17 8-6-2010 10:49:36

laetitia
ter eeste Roeselare
hey bruidjes,   zaterdag ben ik de feestzaal Ter Eeste gaan bezoeken, en ik was onmiddellijk verkocht, maar helaas pindakaas, mijn datum stond al in optie.een uur voordat wij kwamen had ze die al in optie gegeven. ik had een afspraak gemaakt ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-6-2010 10:36:30

Deborah
Ringkussentje
Hallo bruidjes in spe!!! Met nog 38 dagen te gaan, ben ik nu op zoek naar ons ringkussentje... We willen een heel simpel en niet te veel tralala errond, maar om zoiets te vinden..... Waar hebben jullie dat gehaald? En welk budget moet ik hiervoor v...
Voorbereiding Reacties: 16 8-6-2010 9:55:47

deborah
trouwjurk
hallo iedereen,  mijn vriend en ik gaan op 27/05/2011 trouwen, daar ik er helemaal alleen voorsta beide ouders zijn gestorven, ben ik hier en daar op zoek naar wat info. Ik had graag eens <at prijzen geweten van een trouwkleed kun iemand me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 8-6-2010 9:48:13

Ellen
vragen voor vrijgezel
Hallo,   binnenkort gaan wij een leuk vrijgezellenfeest voor een goede vriend organiseren. Het opzet is dat we elk 5 superleuke vragen verzinnen. Iemand tips?? Alle leuke en maffe vragen zijn welkom, laat jullie inspiratie eens werken... &n...
Voorbereiding Reacties: 0 7-6-2010 22:32:56

Ellen
treinticketten voor tafelschikking
Hallo,   Wij zouden graag voor de schikking van onze tafels alle stations tussen onze beide woonplaatsen gebruiken, daar wij zo toch enkele jaren naar elkaar gereisd zijn. Hiervoor zouden we graag een soort treinticket met de halte willen...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2010 22:30:40

natacha
verwenweekend
weet ter iemand een goede plaats voor een weekendje om ons te laten verwennen,we trouwen op 14/08/2010 en we met 4 kindjes zitten is het moeilijk om op huwelijksreis te gaan en wil daarbij m,n lieveke verrassen met een weekendje (als we maar samen zi...
Ideeën Reacties: 7 7-6-2010 21:09:29

Stephanie
op zoek naar exclusieve wagens
Hey mede-toekomstige bruidjes,   Ik en mn verloofde zijn beiden compleet verzot op wagens. Dit is ook hoe we een koppel geworden zijn. Nu hadden we het idee om onze fotoreportage (omgeving aalst) te doen met een paar exclusieve wagens. ...
Ideeën Reacties: 3 7-6-2010 20:54:12

wendy
suite kledij -avondkledij gezocht
Hallo bruidjes ,   Mijn schoonzus trouwt op 26 juni en ik zoek een leuke jurk maar kan nergens mijn zin vinden...Heb ook al wat site's bekeken maar niets naar men zin :-s Ook wil ik geen honderden euro's uitgeven omdat mijn eigen trouwfeest i...
Kledij - Suite Reacties: 9 7-6-2010 20:46:33

ellen
ideetjes voor dag te plannen + feestzaal
Hallo iedereen!!   Wij trouwen in 18 juni 2011. Dit is nog een eindje maar toch al bezig met brainstormen en ook onze zaal ligt al vast. Het was zelf de enigste zaterdag in juni nog vrij!: Het notelaarshof te opwijk, heel gezellig binnenkoer! en...
Ideeën Reacties: 7 7-6-2010 19:50:39

Lobke
make up regio Torhout
Hallo, ik ben op zoek naar iemand voor de make-up op mijn grote dag. Ik woon in Torhout, dus liefst in deze regio of iemand die aan huis wil komen. groetjes Lobke
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 7-6-2010 19:35:26

Nathalie
DJ Zuid-Limburg
Hallo allemaal,   Wij zijn op zoek naar een DJ uit de regio Zuid-Limburg voor ons feest.Wij kennen er eigenlijk niet zoveel van en zouden graag weten wat de richtprijs is (in verhouding ook wel met hetgeen ze doen en dat ge krijgt). Wij tasten ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 7-6-2010 19:28:23

Debs
Bruidsjurk met zakken...?
Hallo iedereen,   ik ben op zoek naar een trouwjurk met zakken langs de zijkant. Beetje zoiets: http://4.bp.blogspot.com/_0qNxJ8qfqtE/SNzvT_dS4GI/AAAAAAAABgY/L27gsCfnbpw/s400/FB_Wedding%2BDress%2B01.jpg   Dit is echt de trouwjurk van mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-6-2010 19:21:14

katrijn
Muziek tijdens huwelijksmis
Graag hadden wij voor ons huwelijk op 4 juni 2011 live muziek gehad tijdens onze huwelijksmis..   Ken er iemand een goede en tevens betaalbare zanger(es) of duo?   Tijdens een huwelijksmis hadden wij al eens het duo 'matrimonio' aan he...
Religie Reacties: 6 7-6-2010 19:20:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...