Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
HELP - VRIJGEZELLEN!!
Beste mede-bruidjes,   Ik trouw op zaterdag 4 september.  Maar toch zijn mijn vriendinnen al gestart met mijn vrijgezellenavond-dag. Ik krijg regelmatig e-mails van 'zogezegd' ex-vriendjes met de melding dat ik een kledingstuk ergen...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2010 18:01:12

Sarah
Feestviltje
Hey iedereen,   Wij zouden graag met feestviltjes werken als gastenboek. Zijn hier nog mensen die dit gaan gebruiken en kunnen jullie misschien eens vertellen hoe jullie dit dan juist doen? Leg je dit dan gewoon aan het bord van de gasten op het...
Ideeën Reacties: 3 7-6-2010 17:57:25

Els
Misboekje in Word
Hallo allemaal,   Ik kan vrij goed met de computer overweg, maar nu zit ik zelf toch even vast. Ik heb mijn misboekje in word gemaakt (ingedeeld in 2 kolommen) zodat er 2 a5'kes naast elkaar staan. Als je dat afprint en plooit klopt de chronol...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2010 17:26:38

inge
Zoek eenvoudige trouwjurk die het heeft van zijn snit te huur/te koop 2e hands
Dag allemaal,   Al dagen zit ik het net af te schuimen op zoek naar een ideale jurk die ik in 2de hands wil kopen -budget 500€ max. Ik ben er al enkele gaan passen, maar de meeste zijn niet helemaal stijl.   Wat ik zoek: -opstaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-6-2010 16:20:13

lesley
zaal cortina in wevelgem
hoi medebruidjes,   mijn collega is haar huwelijk beginnen plannen en haar toekomstige heeft zijn oog laten vallen op zaal cortina in wevelgem. ze moeten nu woensdag naar daar om een kijkje te nemen en ze hebben al een vrijblijvende optie geno...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 7-6-2010 16:19:14

Stephanie
rode loper - ZO DUUR!!
Dag Bruidjes, Ik heb een vraagje ivm de rode loper in de kerk. Ik heb de prijs nagevraagd en het is 180 euro! Vinden jullie dat ook zo veel???? Wat zijn de alternatieven? Kan je dat kopen?? Groetjes! Stephanie
Ceremonie Reacties: 9 7-6-2010 16:00:48

debby
Wat met cado's op het feest
Hey Mede-bruidjes,   Hoe gaan jullie 's avonds met de geschenken naar huis? Laten jullie deze in de zaal of nemen jullie ouders dit mee ?? En wat met gekregen centen ?   Heb dit al is nagevraagd aan reeds getrouwde vrienden en die zeg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-6-2010 15:23:41

Kathleen
Uitverkoop collectie 2009 bij Koonings
Hallo aanstaande bruidjes, voor wie nog moet gaan kijken naar 'n jurk, is dit zeker 'n aanrader! Ze hebben er zowat alle grote merken in het wereldje, maar de collectie van 2009 nu al met 50% korting! http://www.koonings.com/nieuws/%27top%27-opr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-6-2010 15:12:37

Dorien
Hoe menu verwoorden op menukaart?
Hey iedereen,   Na heel mijn bericht hier getypt te hebben en niet verschenen te zijn op het forum, typ ik het hier maar weer helemaal opnieuw *zucht*  :-)   We hebben onze huwelijksmenu eindelijk vastgelegd :-) Nu vragen we ons we...
Voorbereiding Reacties: 7 7-6-2010 15:11:57

Kristof
Fotograaf gezocht
Hallo   Wij trouwen op 30-juli-2010 en zijn nog op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf. Wij werken reeds met een videograaf maar zouden graag de huwelijksviering op de gevoelige plaat willen zetten.     Regio Oostkamp   &...
Fotografie Reacties: 13 7-6-2010 13:07:45

Marcel
Ontgoocheling !!
Mijn zoon en schoondochter hadden een perfecte huwelijksdag achter hen tot het feest begon op het kasteel te Lebbeke. Een prachtige tuin en voor de rest ontgoocheling !!!, en dit ondanks een etentje als proef voordien in het restaurant. Tijdens de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 7-6-2010 13:05:38

Dorien
bedankingsbrief ouders en getuigen
Hey iedereen,   Een tijd geleden las ik hier op het forum dat iemand een brief gaf aan de ouders en getuigen met bedanking, en bij de getuigen ook waarom zij gekozen zijn tot getuigen. Ik vond dit toen al een superidee, maar krijg dus echt nie...
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2010 12:32:32

Ellen
Bruidskindjes ... en nu???
Hallo bruidjes in spe,   Sinds het begin dat mijn verloofde ging vertellen dat we gingen trouwen zijn mijn schoonouders in spe er niet over te spreken. Vele ruzies en discussies later hebben ze beslist om toch te komen en hun steentje bij te d...
Ceremonie Reacties: 17 7-6-2010 12:32:17

Dorien
kado getuigen: pen of pretpark
Hey iedereen,   Wij zijn nog aan het nadenken over een kado voor de getuigen. Ik ben nog aan het twijfelen tussen een uitstapje met ons naar een pretpark (walibi ofzo) of een gegraveerde pen. Maar qua pen wil ik dan echt zo'n zilverkleuri...
Voorbereiding Reacties: 12 7-6-2010 12:29:56

Kelly
De bom is vandaag ontploft met nog 10 dagen op de teller...
Hoi Bruidjes,   Ik weet niet waarom nu ineens maar sinds deze morgen is mijn bom ontploft. Ik kan me totaal niet meer concentreren op het werk en voel me met momenten serieus misselijk. Zeker wanneer ik enorm denk aan de dag en alle dingen d...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2010 12:01:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...