Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kimberley
Nog een dikke 8 dagen!
Hallo allemaal,   Met nog een dikke 8 dagen te gaan zijn wij zo goed als rond met alle voorbereidingen. Gisteren laatste pas van kleed gehad, zag er goed uit maar er moeten toch nog een aantal dingen aan gebeuren, woensdag mag ik het gaan opha...
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2010 11:51:41

Charlot
Marriot Gent
Hey Allemaal,   Ik vroeg me af of er iemand reeds ervaring heeft met een huwelijksfeest in het Marriot Hotel in Gent?   Graag jullie reacties...   Alvast bedankt! En veel succes met de organisatie van jullie huwelijk!   g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-6-2010 11:44:01

veerle
feestzaal west-vlaanderen
hallo, weet er iemand een feestzaal in west-vlaanderen die bbq doet?   bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-6-2010 11:15:58

kitty
vader-dochterdans
Hey girlies,   Gevonden op youtube: Daddy van beyonce. Misschien een ideetje ipv dochters van marco borsato!   x Kitty
Muziek - Live Reacties: 1 3-6-2010 10:11:27

Eva
kleuren schoenen elsa coloured shoes
Hallo,   Heeft iemand van jullie al ervaring met het kleuren van de schoenen van Elsa coloured shoes? Ik vraag me vooral af hoe lang dit duurt?   groeten eva
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-6-2010 9:34:27

tina
getuige
Hey allemaal, Mijn beste vriendin die mijn getuige is hoogzwanger. Maar nu wil ze er van afzien omdat ze het lastig heeft en veel plat moet liggen en een ganse dag gaat ze niet aankunnen, ze komt wel naar de kerk en het avondfeest. Ik versta dat wel...
Ideeën Reacties: 7 3-6-2010 9:24:29

Saartje
dans ouders
Dag bruidjes,   Wij weten nog niet welk liedje we gaan nemen om met onze ouders te dansen. Ik had graag "Dochter" van Marco Borsato, maar dan kan ik alleen met mijn papa dansen en mijn vriend niet met zijn mama.   Hebben jullie leuke i...
Openingsdans Reacties: 4 3-6-2010 8:30:45

Phebe
Menu voor Feest
Hallo iedereen,   ik en mijn vriend gaan trouwen 23 april 2011, omdat we niet zo een heel groot budget hebben dacht ik aan mijn gasten, een broodbuffet te geven met verschillende soorten beleg en verschillende soepjes. na dit zouden we e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-6-2010 23:17:31

Joke
snoep voor aan de kerk
Hoi medebruidjes, Ik zoek me suf op het internet naar ideetjes van snoepzakjes om uit te delen aan de kerk. Ik ben van plan om een zakje met snoep te vullen, maar wil er ook graag iets aanhangen voor de kinderen. Hebben jullie ideetjes? Hoe hebben...
Voorbereiding Reacties: 9 2-6-2010 22:55:23

Joke
Morgen eerste pas
Dag bruidjes, even melden dat ik morgen mijn eerste pas heb. Het is al geleden van november dat ik het kleed aanhad. Zal ik het nog wel mooi vinden? Ben een beetje zenuwachtig Groetjes   Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 2-6-2010 21:56:24

Nathalie
witte paraplu's
Waar halen jullie je witte paraplu's. Heb gedacht om voor ons een witte te voorzien en voor de ouders rode. Maar waar haal je dit nu voor niet te veel geld?
Voorbereiding Reacties: 10 2-6-2010 21:54:27

Linsay
tafelnamen
hey!   ons thema is de herfst en voor onze tafelnamen zoek ik iets ivm de herfst..dacht aan verschillende bomen, noten..iemand nog ideeen ?    bedankt eh! 
Ideeën Reacties: 5 2-6-2010 21:41:18

Melissa
Gehuwd met rent a priest of UVV
Hallo,   Wij gaan een ceremonie doen met UVV. Zijn er nog onder jullie die dit gedaan hebben? Hoe is jullie dag geweest? Of mensen die het gaan doen en hoe kijken jullie er naar uit? Wij hebben vandaag ons eerste gesprek gehad en ik zie het ...
Ceremonie Reacties: 8 2-6-2010 21:05:40

kurt
voorbereiding
begonnen aan de tafelschikking tis om zot van te komen haha maar allez komt schot in groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2010 20:34:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...