Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

daniella
badeendjes trouwkoppel gezocht
hallo,   ik had graag aan de kinderen een badeendje (bruid en bruidegom) met een zakje snoepjes gegeven als bedankje weet iemand waar ik deze eendjes kan vinden?   op internet vind ik overal bedrukte spekjessnoep, zelf heb ik het niet ...
Voorbereiding Reacties: 12 1-6-2010 10:02:52

Tinne
Huwelijkskaars
Hoi hoi,   ik had een vraagje...Weet er misschien iemand wat een huwelijkskaars kost bij Acanthus in Zandhoven (Viersel) Of waar we misschien elders mooie huwelijkskaarsen kunnen vinden? Wij zijn van Regio Turnhout...en zou liefst niet t...
Voorbereiding Reacties: 7 1-6-2010 9:45:36

daniella
tekst uitnodigingen
hey, we trouwen 27 augustus 2010 ik ben zelf onthaalmoeder en we willen dus dezelfde uitnodigingen voor iedereeen, maar bij de uitnodigingen van mijn opvang had ik dan graan een kaartje gestoken met een leuk tekstje en een andere datum waarop we vo...
Uitnodigingen Reacties: 0 1-6-2010 9:07:43

tina
openingsdans
Hey, nog 17dagen. Yes!!! Nu begint het echt wel te korten. Zijn gisteren veranderd van openingsdans. Hadden al eenpaar danslessen gevolgd op enn mixje i just cant stop loving you-the way you make me feel van michael Jackson maar voelde niet zo goed ...
Openingsdans Reacties: 1 1-6-2010 8:52:33

Eline
fotolocatie regio Kuurne
Hallo,   wij trouwen 31 juli en zijn nog op zoek naar een foto locatie in de regio Kuurne. Kan iemand helpen ,   Groeten
Locaties - Fotografie Reacties: 2 1-6-2010 8:45:45

Eline
make up en haar kuurne
Hallo,   ik trouw 31 juli en had dus iemand die mijn haar en make up wou doen. Ik moest gewoon mijn eigen producten kiezen en ik heb deze dus allemaal. Het probleem is nu dat ik niemand meer heb want ze is weg op reis ( kon dit niet eer...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 1-6-2010 8:43:37

eline
LED-vloer
Hoi hoi   heeft iemand al eens een LED-vloer gehuurd? of gezien? wij zouden da huren voor ons dansfeest iemand ervaring mee?     gr eline xxxx
Locaties - Viering Reacties: 2 1-6-2010 7:46:44

steven
trouwkostuum bruidegom omgevinn Gent - Eeklo - Brugge
ik ga op zoek naar mijn trouwkostuum. ik heb op internet Labaere gevonden te zottegem. Lijkt me een grote winkel met veel keuze, maar nogal ver van Eeklo. Weet iemand winkels zijn rond Eeklo, nl Gent - brugge en omstreken?  
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 1-6-2010 0:46:02

Carmen
Knot maar haar is niet lang genoeg?
Ik heb nog een vraagje ivm bruidskapsels... Ik zou bij onze trouw graag een spaanse, lossere knot hebben met bloem in. Maar mijn haar is volgens mij niet lang en dik genoeg hiervoor. Zijn er mensen die hier een oplossing voor kennen? Zijn er bv. bepa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 31-5-2010 23:59:30

Carmen
Tekst getuigen
Hoi iedereen,   Wij trouwen enkel voor de wet maar willen de ceremonie in het gemeentehuis een beetje personaliseren. We zijn daarnet in het gemeentehuis geweest en dit was allemaal OK voor hen. Ik denk dat we dan zelf trouwgeloften gaan schri...
Ceremonie Reacties: 2 31-5-2010 23:51:38

kristel
Wie ook ballon decoraties wenst op zen trouw in kerk thuis feestzaal 1 adres
wij hebben vandaag een tripje naar Roeselare gedaan bij Anthony Jacobs, van't weekend las ik hier dat deze meneer vrij goedkoop was op gebied vban ballon decoraties en niks is minder waar, met degelijk materiaal.   we hadden onze wensen, hij l...
Voorbereiding Reacties: 7 31-5-2010 22:59:31

Kristof
Salmhoeve failliet?
Hey allemaal,   Wij zijn net nieuw hier en zijn uiteraard verloofd, we zoeken daarom volop een zaal regio Mechelen (liefst met tuin en een gezellige zaal). Het is echter niet eenvoudig een zaal te vinden blijkbaar, de reacties hier op het foru...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 31-5-2010 22:24:18

lynn
superfotograaf
hallo! We zijn dit weekend eindelijk getrouwd en hadden Indra Laenens gevraagd om de foto's te maken. Vandaag konden we er al een paar bewonderen op zijn blog. Ik was mega content! Echt toffe foto's, een heel toffe kerel waarbij je je op je gemak voe...
Ideeën Reacties: 2 31-5-2010 22:22:15

claudia
fotolocatie regio beveren, antwerpen
hallo,   Wij trouwen 12 juni en het enige dat moeilijk is, is een fotolocatie. Hof ter saksen en cortewalle vindt mijn ventje niet zo goed. We hebben eigenlijk liever iets met oude gebouwen of graffiti of iets anders, geen natuur. Kan er...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 31-5-2010 22:12:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...