Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Help! Bruin/brons kleurige schoenen - kopen of verven?
Dag bruidjes,   Ik ben al een hele tijd op zoek naar betaalbare bruin/brons kleurige schoenen, maar ik heb de gepaste schoen nog niet kunnen vinden. Het lijkt me een heel moeilijke opdracht. Linea Raffaelli verkoopt zo'n schoenen aan €200 ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-5-2010 10:01:28

Laura
Jurk Cymbeline
Hey bruidjes   Heeft er iemand van jullie een idee in welke prijscategorie de kleedjes van Cymbeline vallen? Ik ben helemaal weg van hun ontwerpen maar over de prijs heb ik geen idee ... Nu zaterdag ga ik voor de eerste keer naar Le Chapeau ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-5-2010 9:56:35

daniella
bruidsboeket
hey, we trouwen op 27 augustus 2010 nu vroeg ik me af wanneer jullie je bruidsboeket bestellen mijn dochtertje is mijn bruidsmeisje en zou voor haar hetzelfde boeketje maar dan int klein willen gaan jullie naar een gewone bloemenwinkel of? adre...
Bruidsboeket Reacties: 7 31-5-2010 9:47:38

Regine
Kindje van 3.5jaar & 16 maand oud
hallo iedereen,   Bijna is het voor ons ook zover. Op 20 augustus stappen wij ook in het huwelijksbootje. Zoals iedereen zijn wij ook op zoek naar mooie teksten voor in de viering voor te lezen. is er iemand die zijn misboekje wil doormaile...
Religie Reacties: 0 30-5-2010 23:13:48

Jennifer
vraagjesssssss...
Dag medebruidjes allemaal, Met nog 60dagen, 1uur, 19minuten en 45seconden op mijn teller... schieten de antwoorden mij tekort.  Ik vind het leuk om alles zo voor te bereiden, maar...  Volgende week heb ik examens en dan zal ik voor 14 dage...
Voorbereiding Reacties: 2 30-5-2010 22:44:38

Wendy
Dansles
Weet iemand een dansschool ofzo zijn in de omgeving van Heist-op-den-Berg om onze openingsdans te leren? En wat zijn zoal de prijzen per les tegenwoordig? Ohja en krijg je de les alleen of met andere koppels want dat laatste zie ik namelijk niet ec...
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2010 22:16:28

Karmen
29 mei 2010 - Foto's
Lieve (toekomstige) bruidjes,   Ik had gisteren de dag van mijn leven! Alles zat mee, ik had prima geslapen, iedereen was mooi op tijd, alles verliep precies zoals gepland & ik heb er echt van kunnen genieten van begin tot eind.   I...
Voorbereiding Reacties: 28 30-5-2010 22:13:27

bianca
contacten van overal
hey medebruidjes   ik ben een bruidje met een maatje meer:s en heb niet echt door verhuis en dergelijk nieuwe vrienden hier kunnen maken al nu is mijn vraag zijn er hier nog bruidjes of mensen van wvl omgeving ieper  (eigenlijk maakt h...
Voorbereiding Reacties: 2 30-5-2010 21:00:56

inge
Bruidsmake-up en kapsel: bij de gewone kapper of niet?
Hallo allemaal   Alweer een vraagje: ik lees hier dat meerdere bruiden een kapster aan huis laten komen. Ik ging ervan uit dat ik bij mijn gewone kapster ging gaan en zelf de make-up wel zou doen. Is dat aan te raden of lijkt jullie dat maar nie...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 30-5-2010 20:35:26

siska
huren van kostuums voor de mannen in de suite
hoi iedereen    We hebben eindelijk besloten om toch kostums te huren voor de mannen in onze suite . Maar nu ben ik op zoek naar een jong gecentreerd kostuum . Wat bijna niet te vinden is want het zijn allemaal zeer klassieke modellen :(&n...
Kledij - Suite Reacties: 1 30-5-2010 20:08:32

shanna
Versiering wagen??
Hallo, ik wou eens even weten hoe en met wat jullie, de bruidswagen versieren? alle idee'tjes zijn welkom, wij hebben namelijk een witte mazda cx 7 sport......
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2010 18:41:43

Carla
Dag Bruidjes
Dag Bruidjes!   Ik ben nieuw hier op het forum en stel me graag even voor...   Ik ben Carla, 30 jaar en verliefd / verloofd met de meest fantastische man!   Onze huwelijksdatum ligt nog ver in de toekomst, op 12/12/2012.  Gewo...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2010 18:25:43

kitty
Ring maken met oud goud?
Hey,   We hebben onze goesting van trouwring gevonden bij de amici-collectie. Dit vooral omdat we niet meer dan een 300euro willen uitgeven. Maar...   Nu bedenk ik me dat ik nog wel wat goud liggen heb van toen ik op mijn 12e mijn vrijz...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-5-2010 17:47:44

patricia
feestzaal 't fijn genoegen
Hoi, wij twijfelen om ons feest te laten plaats vinden in 't fijn genoegen te sint-truiden,heeft er iemand ervaring mee ? Of zijn er koppeltjes die ons nog leuke zalen kunnnen aanwijzen in de omgeving van sint truiden? Vele groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-5-2010 15:45:20

sven
huwelijksmars intrede kerk
Hey bruidjes,   Kan iemand mij misschien vertellen waar ik een cd met de huwelijksmars kan vinden?   Alvast bedankt.   groetjes   Elke
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 30-5-2010 15:40:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...