Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinneke
oude gebouwen en treinen NMBS
Wij zouden graag in oude gebouwen en treinen van de NMBS foto's laten nemen, in de omgeving van Leuven of Antwerpen. Iemand voorstellen waar de mooiste plaatsjes zijn voor dit te doen.
Fotografie Reacties: 5 27-5-2010 17:22:42

eline
cadeautje
Hallo   Wat geven jullie mee aan de mensen die het feest verlaten? Een bedankingskaartje? Of een klein geschenkje? Alle ideeën welkom!   Eline
Ideeën Reacties: 8 27-5-2010 17:18:48

wendy
Misboekje
Ik heb heel het misboekje uitgetypt  , maar het moet nog in boekjes vorm  , in welk programma doen jullie dat ?  
Voorbereiding Reacties: 10 27-5-2010 17:07:06

Inge
Welke feestzalen ?
Hoi,wij trouwen in september 2011. Nu zijn we nog op zoek naar een goede feestlocatie. We hebben al 2kindjes en zouden deze er dus heel graag bijhebben,welke zalen zijn kindvriendelijk en bieden mss slaapplaats aan.Weet dat dit kan in oostrozebeke ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 27-5-2010 17:05:29

Els
Geen vrijgezellenavond ... spijt!
Beste medebruidjes, Er moet mij - alweer - iets van het hart ... Ikzelf heb wel behoorlijk wat 'vrienden', maar eigenlijk geen beste vriendin ofzo. Er heeft mij eigenlijk niet echt iemand gevraagd of ik een vrijgezellenavond wilde. Bij mijn...
Voorbereiding Reacties: 21 27-5-2010 17:03:06

Tinneke
Oude werkplaatsen NMBS
Wij zouden graag in oude gebouwen en treinen van de NMBS foto's laten nemen, in de omgeving van Leuven of Antwerpen. Iemand voorstellen waar de mooiste plaatsjes zijn voor dit te doen.
Locaties - Fotografie Reacties: 0 27-5-2010 16:49:43

Stephanie
Huwelijkstaart
Hallo,   Wij zouden graag een echte huwelijkstaart als dessert geven, zo eentje met verdiepingen, maar met gepersonaliseerd design in de centrale kleur van ons huwelijk. Iemand enig idee waar dit te vinden is in de omgeving van Antwerpen? Me...
Ideeën Reacties: 13 27-5-2010 15:49:23

Deborah
Airbrush tanning - Antares Wellness te Merelbeke
Iemand ervaring met deze zaak? Ik heb heel weinig tijd voor zonnebank, maar had toch graag een kleurtje gehad op mijn huwelijk (denk dat ik anders bleker zal zijn dan mijn kleed hihi)... Ik zoek een zaak die dit doet rond Gent... Groetjes Debora...
Voorbereiding Reacties: 4 27-5-2010 15:03:59

Griet
Verhuur buxussen omgeving Kortrijk-Waregem - Hoefijzers
Ik ben op zoek naar buxussen om aan onze deur te plaatsen op onze trouwdag. Iemand een idee waar ik dit kan kopen/huren?   Ik ben ook nog op zoek naar een winkel waar ik hoefijzers kan kopen die ik dan zelf kan spuiten in het kleur dat ik wil....
Voorbereiding Reacties: 6 27-5-2010 13:52:11

julie
Fotolocatie regio Kortrijk - Menen
Hoi Bruidjes,   Nog exact 1 jaar... pff lang hé. Veel zaken zijn al geregeld of weten we al heel goed wat we willen. Wij hebben echter nog absoluut geen inspiratie voor een fotolocatie. Wij zouden (kijkend naar het huidige weer) op zoek ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-5-2010 13:29:06

Ellen
Tafel namen en ... eindelijk officieel verloofd!!
Na bijna 2 jaar samen te zijn en nadat ons hele huwelijk bijna compleet vast staat, heeft mijn vriend mij officieel ten huwelijk gevraagd ... er waren blijkbaar beetje probs met de ring :-)   Maar het is nu zover ... hij hangt te schitteren aa...
Ideeën Reacties: 3 27-5-2010 13:10:23

Saartje
Fabriek Du Parc (Aalst)
Hoi,   Wij zouden graag foto's nemen in het fabriek Du Parc te Aalst. Heeft iemand hiermee ervaring? Contactgegevens?   Alvast bedankt.   Grt,
Locaties - Fotografie Reacties: 0 27-5-2010 13:04:03

Saartje
Fabriek Schotte - Kerrebroek en rangeerstation Aalst
Hoi iederen,   Heeft er iemand ervaring met deze locaties?   Wij zouden graag onze foto's nemen op deze locatie, maar we hebben al weet negatieve info gelezen (gevaarlijk, junkies,...) Andere ideetjes (regio Ninove-Zottegem-Aalst) zijn...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-5-2010 12:47:04

Saartje
Fabriek Schotte (Erembodegem) - kerrebroek en het rangeerstation in Aalst
Hoi iederen,   Heeft er iemand ervaring met deze locaties?   Wij zouden graag onze foto's nemen op deze locatie, maar we hebben al weet negatieve info gelezen (gevaarlijk, junkies,...) Andere ideetjes (regio Ninove-Zottegem-Aalst) zijn...
Fotografie Reacties: 1 27-5-2010 12:46:08

eline
Bierkaartjes
Hallo Ik zag eerder op het forum dat er zijn die bierkaartjes (viltkaartjes) laten maken. Nemen jullie deze dan als uitnodiging of als bierkaartje voor tijdens de receptie?   Weet iemand waar je die goedkoop kunt bestellen? Mijn vriend is ont...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-5-2010 12:21:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...