Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KIRSTEN
JUST MARRIED
Hey toekomstige bruidjes   Voor ons zit het er al op,  ik zou het zo opnieuw doen. Vrijdag zijn we getrouwd en ik moet zeggen WAUW, wat een prachtige dag.  Alle maanden van voorbereiding zijn dik de moeite waard geweest.  I...
Ceremonie Reacties: 5 25-5-2010 11:14:07

Lieve
tuktuk in park
Hey lotgenootjes ;-)   Wij hebben als vervoer een tuktuk gehuurd, en willen daar dan ook graag onze foto's mee gaan maken. Maar nu kreeg ik vandaag na een telefoontje met de parkdirectie te horen dat een tuktuk niet toegelaten wordt in het park...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 25-5-2010 11:10:25

Kimberley
12 juni
Hallo,   Nog 17! daagjes op de kalender en het is zo ver! Kan haast niet wachten :)   Vanavond mijn proefkapsel, ben ik héél benieuwd naar, hoop dat het snel 5u is! Morgen nog eens naar de zaal om alles te overlopen, volgende ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-5-2010 11:09:36

Leen
rood trouwkleed
Hey medebruidjes   Ik trouw in een rood trouwkleed. Hebben jullie ideeën welke kleur trouwboeket ik dan best neem en met welke bloemen? Ik had dan ook graag gehad dat de corsages van de mannen en de vrouwen en de bloemstukjes op tafel een ...
Bruidsboeket Reacties: 5 25-5-2010 11:06:47

Sofie
ervaring met fotograaf pefect picture?
goedemorgen!   heeft er iemand ervaring met fotograaf perfect picture uit Zele?   groetjes, sofie  
Fotografie Reacties: 2 25-5-2010 9:36:05

Nathalie
Collega's uitnodigingen
Voor onze receptie nodig ik al mijn collega's uit. Het zijn er een heleboel, dus dacht ik gewoon om twee uitnodigingen omhoog te hangen op mijn werk. Met hiernaast een lijst waarop ze moeten noteren of ze komen. Maar nu zoek ik een leuk versje, rijmp...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-5-2010 9:11:36

natasja
iemand al een trouwfeest meegemaakt in la grange???
hallo iedereen,   iemand al een trouwfeest meegemaakt in la grange???   ben benieuwd !!!  x
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-5-2010 23:41:29

Leen
make-up aan huis
Ik zoek een visagiste, regio Gent om op 25 september redelijk naturelle make-up aan te brengen bij mij en mijn moeder. Kennen jullie iemand? En wat zijn de prijzen ongeveer?   Eventueel ook een kapster voor die dag.
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 24-5-2010 22:30:27

Kathleen
Snoepzakjes aan kerk, 'n must?
Hallo iedereen,   even een vraagje over die snoepzakjes die jullie aan kerk uitdelen aan kindjes.  Zelf had ik er nog nooit van gehoord... tot ik er iets over las op forum. Nu liet 'n collega van mij al vallen dat ze hoopte dat haar kl...
Voorbereiding Reacties: 13 24-5-2010 21:06:50

Eva
uitnodigingen opsturen
Dag bruidjes,   alles is geregeld bij ons. Ik heb alleen nog 1 vraagje : hoeveel weken op voorhand sturen jullie je uitnodigingen op ?   greetz
Uitnodigingen Reacties: 9 24-5-2010 21:03:30

bianca
het is voorbij!!
hey meiden,   na een paar maanden hier mee te hebben gepraat, is afgelopen vrijdag onze trouwdag gepasseerd. het was er een om nooit te vergeten, echt waar een stralende dan en wij straalden ook!   maar nu het huilen is me soms dichter...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-5-2010 20:59:39

Ann-Sofie
Fotograaf omgeving Roeselare
Hallo,   Wij trouwen op 30-10-2010 en zijn nog op zoek naar een goede en originele fotograaf, die onze complete huwelijksdag op de gevoelige plaat kan zetten.   Regio : Roeselare.   Suggesties zijn welkom :-)
Fotografie Reacties: 9 24-5-2010 20:19:51

Heleen
ff geen bruiloft, maar wel iets anders
ik ben al een poosje actief op dit forum en weet heel goed dat t natuurlijk allemaal over de aanstaande bruiloft gaat, maar ik heb nu even een ander vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.   Mijn schoonmoeder wordt over drie weken 60 en w...
Ideeën Reacties: 6 24-5-2010 20:01:14

Venesa
Tule
Hallo, ik ben op zoek naar tule per meter maar wel goedkoop! Ik heb paar paginas gevonden da kost het zo'n 70€ per roll weet misschien iemand war ik het goedkooper kan vinden, dat mag online zijn en ook en winkel in de provincie Limburg!! Het ...
Voorbereiding Reacties: 13 24-5-2010 19:59:00

Valerie
fotograaf.
Hallo iedereen Ik en mijn toekomstig ventje trouwen in 31 juli voor de kerk in Maleizen. Wij zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf. Hier hebben we al een oproep gedaan maar zouden bij deze nog één doen om te kunnen vergelijken. Alv...
Fotografie Reacties: 8 24-5-2010 19:55:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...