Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Audrey
Inspiratie voor bruidskapsel nodig.
Hallo iedereen,   Ik trouw 24 september, maar door drukke levensstijl, moet ik aan alles vroeg beginnen. Ik zoek een goeie website met bruidskapsels om wat ideetjes op te doen, weet iemand eentje?   Groetjes, Audrey
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 21-5-2010 13:54:50

Kaat
cadeau's uitdelen op avondfeest
Dag iedereen,   even een (misschien dom) praktisch vraagje: op het avondfeest delen wij cadeau's uit aan onze ouders en getuigen. Dit gebeurt volgens mij voor het diner, tijdens de speech. Nu willen mijn toekomstige en ik de speech 'delen',...
Voorbereiding Reacties: 3 21-5-2010 12:39:39

ameloot
kerkversiering te huur
Beste   Wij hebben prachtige witte staanders te huur om in de middengang van de kerk te plaatsen. Die jullie dan zelf naar keuze kunnen versiering, enkel regio West-vlaanderen. Stuur bericht en dan bezorg ik enkele foto's.
Ceremonie Reacties: 6 21-5-2010 12:37:41

stephanie
Geen proefdruk op papier?
Hoi bruidjes/gommetjes,   Krijgen jullie een proefdruk op papier? Gisteren zijn we naar de drukker geweest en blijkbaar doen ze dit niet. Omdat ik twijfelde tussen twee verschillende soorten papier én de kleur van het lettertype dachten ...
Uitnodigingen Reacties: 11 21-5-2010 11:48:22

Els
rode loper
Hallo allemaal,   met nog 28 dagen op de teller , beginnen nu de details naar boven te komen he:-)   voor aan ons huis en in de kerk willen we graag een rode loper leggen. We kunnen daar wel aangeraken, maar wie legt dat dan bij jullie ...
Ceremonie Reacties: 4 21-5-2010 9:51:37

Kimberley
Aftellen/vrijgezelle
Hey hey,   Nog 21 daagjes op de teller! De zenuwen beginnen nu precies toch wel een beetje te komen. 29 mei vrijgezelle, kijk er erg naar uit! Hoe beleven jullie deze laatste dagen? Zenuwen of niet?   Groetjes, xox
Voorbereiding Reacties: 8 21-5-2010 9:18:36

ANNELIES
laatste uurtjes
Hey ladies,   Mijn laatste uurtjes als ongehuwde vrouw gaan in, heb eigenlijk nog geen stress, maar da zal straks wel komen! Het weer zit mee dus das al fantastisch! We hebben er echt zin in! Verslagje en foto's volgen! Groetjes Annelies
Voorbereiding Reacties: 15 21-5-2010 6:18:40

Goedele
Bruidsmakeup Aarschot
Hallo,   Heeft iemand hier ervaring mee? Ze komen aan huis en doen zowel je kapsel als je make-up dus dat is wel handig.   Groetjes,
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 21-5-2010 0:00:02

ilse
moments d'or
Hoi bruidjes, Iemand ervaring met fotograaf moments d'or?   greets
Fotografie Reacties: 1 20-5-2010 23:02:37

wendy
Ik weet het niet meer....
Hallo Bruidjes ,   Met nog 95 dagen op de teller , zie ik het even niet meer zitten... Ondanks dat onze families niet overeenkomen( scheidingen,nieuwe partners, familiekwesties en dergelijke) hebben we besloten van te trouwen op Cu...
Locatie Reacties: 9 20-5-2010 20:23:51

Hendrikx
Bedankjes
Wie heeft originele ideeën voor bedankjes? Wij raken er niet uit.   Merci
Ideeën Reacties: 11 20-5-2010 20:01:04

Tom
intrede zaal
Hallo,   wij zijn op zoek naar een leuk en toch wel sfeervol liedje om binnen te komen in de zaal! Heeft er iemand een leuk ideetje?   Grtn, Tom
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 20-5-2010 19:40:57

Astrid
Wie nog Daemshof?
Hallo liefste bruidjes en bruidegommen   Wie geeft zijn trouwfeest in het Daemshof?   Voor welke formules kiezen jullie? Gaan jullie bij de receptie voor de standaard formule of kiezen jullie de Luxe? Kiezen jullie voor een diner of ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 20-5-2010 19:34:22

Charlotte
Dringend op zoek naar een kerk in Reims
Hallo,     Heeft er iemand van jullie weet van een mooi kerkje in Reims? Alvast bedankt voor de hulp. Groeten, Charlotte
Voorbereiding Reacties: 2 20-5-2010 19:29:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...