Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steffi
voor centjes vragen
Wie kent er een leuk ideetje (tekstje) om voor centjes te vragen? We hebben namelijk ons huisje al met alles erop en eraan Met cadeautjes zijn we weinig en we willen dus gewoon ons spaarboekje wat uitbreiden Leuke rijmjes of toffe tekstjes zijn wel...
Ideeën Reacties: 11 18-5-2010 12:35:06

kim
Nog maar twee dagen!!
Hey lieve bruidjes!   Ik moet even mijn 'opwinding' hier kwijt, na zo lang plannen en ernaar uitkijken is het vrijdag eindelijk zo ver!! En ze spreken van goed weer, wat het extra aangenaam maakt! Nu beginnen de zenuwen toch te komen ze, amai ...
Voorbereiding Reacties: 14 18-5-2010 11:58:51

Inge
Jesus Peiro
Hi!! Kent iemand de prijzen van Jesus Peiro? Ik heb een paar mooie kleedjes gezien...maar vrees dat ze ongelooflijk duur zijn   Groetjes, Inge
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-5-2010 11:58:28

annabel
filmtickets
hey, tijdje geleden was hier de vraag naar die filmtickets...kan er mij iemand aub ook een vb opsturen??? is megaleuk idee! mercikes!!!   annabel.coppy@skynet.be  
Voorbereiding Reacties: 0 18-5-2010 11:35:25

an
Misboekje - trouw via Goede Herder
hallo,   wij trouwen via de Goede Herder. Dit betekent ook dat onze viering er iets anders uitziet dan een traditionele huwelijksmis.  We werken niet met alle standaardteksten en ook een deel van de teksten kennen we op voorhand niet. T...
Ceremonie Reacties: 6 18-5-2010 11:27:17

Aurelie
Datum!
Jaa wij hebben onze finale datum se!!!    vrijdag 13 mei 2011 is het onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen.   Bewust gekozen voor een vrijdag de 13de ... We hebben al samen heel wat tegenslagen meegemaakt en onze relatie ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-5-2010 11:19:22

Car
Kostprijs feestzaal
Lieve bruidjes,   Mijn vriend en ik willen graag binnen een jaar of twee trouwen (eerst nog een beetje sparen en huisje enzo). Ik wil graag 's avonds een groot avondfeest in een mooie feestzaal, liefst buffetvorm. Maar ik heb er totaal geen i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 18-5-2010 11:04:50

Sabine
Joepie!!!
Hello Ladies,   Ikke weeral supergelukkig....  We hebben mijn droomlocatie voor de foto's kunnen strikken!!  Ik weet niet of jullie de reclame van de Palm kennen met die Brabantse trekpaarden?  Wel, ik ben zot van paarden en nu ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-5-2010 10:42:51

Tine
geen contractje
Hallo allemaal,   We trouwen over precies 101 dagen :) en de bezorgdheid slaat wat toe ivm onze DJ. Wij hebben die gewoon via het internet gevonden en dan via mail bevestigd dat wij hen wilden op onze trouw. Toen ik vroeg of dat via iets offi...
Juridisch Reacties: 12 18-5-2010 10:25:24

gina
Trouwplannen voor 3 weken op non-active!
Dag bruidjes!   Oh wat wordt het een drukke tijd! Volgende week verhuizen we eindelijk naar ons huisje Daarbij komt nog eens dat ik een kinderopvang start, die ook tegen volgende week zondag klaar moet staan want dan is het opening! Door ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2010 10:10:02

Steffie
Bruidskapsel & Visagie Hoogstraten en omgeving
Hoi allemaal,   HELP! wie kan mij helpen aan een kapster/visagist aan huis in de omgeving Hoogstraten? Ik trouw al op 19 juni, dus zit erg omhoog...   Bij voorbaat erg bedankt voor de tips,    groetjes Steffie
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 18-5-2010 9:54:43

Steffie
Bruidskapsel & Visagie Hoogstraten en omgeving
Hoi allemaal,   HELP! wie kan mij helpen aan een kapster/visagist aan huis in de omgeving Hoogstraten? Ik trouw al op 19 juni, dus zit erg omhoog...   Bij voorbaat erg bedankt voor de tips,    groetjes Steffie
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 18-5-2010 9:54:08

Wendy
Ik heb gebeld...
Gisteren heb ik hier een topic geopend over het feit of ik naar de bruidswinkel zou moeten bellen of niet, omdat ik nog steeds niets gehoord had van hen. Op jullie aanraden heb ik net gebeld en het verdict is... wachten tot 15/06!!! Dat wil zeggen d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-5-2010 9:53:05

Katrien
Misboekje klaar en naar pastoor gemaild!!!
Hey mensen Ons misboekje is klaar!!!  Ik heb zonet ons misboekje naar de pastoor gemaild. Ik ben echt SUPERbenieuwd of alles wel ok gaat zijn. In principe denk ik niet dat hij er veel problemen mee kan hebben, want we hebben bijna hoofdzakelijk ...
Religie Reacties: 5 18-5-2010 9:44:07

tina
give-aways
Hallo, wij zouden aan de kerk snoepzakjes of snoepsaté's geven aan de kindjes maar hoeveel we er nodig hebbebn heb ik geen flauw benul van. Kan iemans mij daarbij helpen. En wordt er iets gegeven aan volwassen dan ook? Groetjes Tina
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2010 9:34:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...