Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tom
Eten voorzien voor DJ?
fiogf49gjkf0dBeste bruidjes en - gommetjes,   voorzien jullie eten voor de DJ? Wij hebben nog geen idee of we dit wel of niet zouden doen.   Groetjes, Tom en Sofie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 17-5-2010 19:05:48

Ilaria
Zangeres
Hallo iedereen wij trouwen op 06/08 en zijn nog op zoek naar een zangeres voor in de kerk te zingen. Wij trouwen in een protestantse kerk en hadden daarom ook graag iemand die christelijke liedjes kent. Alvast bedankt groetjes  
Muziek - Live Reacties: 10 17-5-2010 18:57:59

jessie
1ste pas
fiogf49gjkf0dhey, had hier vorige week een berichtje achter gelaten met de melding van trouwkleed te klein! nu ben ik daarjuist geweest en ik geraakte erin maar het spande, nu was het geen probleem, want ze gaan het een cm uitlaten en dan is het perf...
Voorbereiding Reacties: 1 17-5-2010 18:30:39

marta
ceremoniemeester ja of nee?
fiogf49gjkf0dik wou nog het volgende vragen: onze wettelijke trouw valt op een andere dag dan ons avondfeest met ceremonie. We hebben al een zaal gereserveerd en een pastoor geboekt en ik heb mijn trouwkleed al gekocht. is het dan nog de moeite om te...
Ceremonie Reacties: 4 17-5-2010 18:29:54

Suzanne
trouwjurk Mathyro (Nicky Van Kets) te koop
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes, ik verkoop dus mijn trouwjurk van Mathyro (nieuwprijs 2500 euro)... Ik voelde me er net n elfje in ;-) Ik ben 1m70 groot en mijn gewicht was toen 52kg... Voor foto's of meer info mogen jullie me altijd mailen : suzanne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-5-2010 18:16:54

Lien
ervaring met ceremoniemeester exclusiefevents uit TORHOUT?
fiogf49gjkf0d    Hello,   Wij zijn momenteel aan het twijfelen tussen 2 ceremoniemeesters: Patrick Schoonbaert uit Assebroek of het koppel Wendy en Kristof Vanhilderson - Godderis (exclusiefevents) uit Torhout. Patrick lijkt ons een z...
Ceremonie Reacties: 7 17-5-2010 18:11:00

Roxanne
Mooie feestzaal met tuin
fiogf49gjkf0dDag bruidjes   Weet er iemand een mooie zaal met een tuin aan in de buurt van Antwerpen (mag ook net buiten Antwerpen zijn). Reacties zijn altijd welkom :-)    Merciekes     
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-5-2010 18:10:38

Lisette
Voorbeelden misboekjes zonder eucharistie viering
Hallo allemaal, Ik ben druk bezig met het boekje tijdens de kerkdienst. Aangezien wij 2 geloven hebben, maar voor de katholieke kerk trouwen, hebben wij  besloten geen eucharistieviering te doen. Heeft iemand hier ervaring mee en voorbee...
Religie Reacties: 1 17-5-2010 17:57:57

Halloki
menukaart - wie bedanken?
fiogf49gjkf0dHallo, Wij zijn volop bezig met onze voorbereidingen. Momenteel is de menukaart aan de beurt. Heeft iemand hier leuke voorbeeldjes van? Wij zouden ook graag enkele personen bedanken op de achterzijde. Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja...
Voorbereiding Reacties: 0 17-5-2010 17:55:12

kurt
ceremoniemeester
fiogf49gjkf0dceremoniemeester gezocht regio oost vlaanderen bij aalst op 26/06/2010 kent er iemand de prijzen ervan bedankt al groetjes kurt
Ceremonie Reacties: 0 17-5-2010 17:38:40

An
Kapsalon/make-up 'Puur'?
fiogf49gjkf0dHoi!   Iemand ervaring met kapsalon/make-up/schoonheidsbehandelingen 'Puur' in Mortsel?   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-5-2010 17:18:33

Eva
dju, slecht nieuws
fiogf49gjkf0dHej,   Voor onze trouw hadden we een goede vriend gevraagd of hij DJ wou zijn, hij heeft reeds veel ervaringen met trouwfeesten van andere vrienden en deed dit met plezier voor ons. Dit is echter niet zijn beroep. Nu heeft hij het...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 17-5-2010 16:30:56

Dorien
Make-up TIP
Hoi dames,   Ja dit berichtje is alleen voor de dames ...   Als jullie nog opzoek zijn naar een make-up artieste om jullie te laten stralen op dé grote dag kan ik jullie zeker Ans Brugmans aanraden!   Ik heb vandaag mijn pr...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 17-5-2010 16:25:13

nathalie
ceremoniemeester gezocht! regio Antwerpen
fiogf49gjkf0dDag bruidjes en gommetjes!   Wij zijn opzoek naar een ceremoniemeester regio Antwerpen.   Heeft iemand een idee? of ervaring? graag iemand die er een ietwat lossere aanpak op nahoudt zonder de controle te verliezen en op ee...
Ceremonie Reacties: 11 17-5-2010 15:44:17

Elena
Bruidssuiker
fiogf49gjkf0dHey bruidjes,   Nog 32 dagen staan er op onze teller!!!   Nu ben ik op zoek naar suikerbonen in hartjes vorm, in verschillende kleuren. Weet iemand waar ik deze kan vinden?   In AVA verkopen ze deze enkel in kleuren ...
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 15:00:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...