Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Traditionele huwelijksuitnodiging?
 Hallo iedereen,  Ik vroeg me af of de traditionele huwelijksuitnodigingen nog gebruikt worden. Dit zijn uitnodigingen waarbij de ouders van de bruid en bruidegom het huwelijk aankondigen. De ouders van het meisje staan dan aan de linkse ka...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-5-2010 9:18:23

Astrid
misboekje
Hallo iedereen,   Ik ben begonnen aan ons misboekje maar het blijkt toch niet zo eenvoudig te zijn. Weet iemand websites waar je teksten kan vinden ? of indien iemand hun boekje kan doorsturen zou dat ook welkom zijn. Alvast bedankt groetj...
Ceremonie Reacties: 6 18-5-2010 8:08:01

bianca
vader de bruid weg geven
fiogf49gjkf0dhey meiden,   even een vraagje, word het nog gedaan dat de vader de bruid naar het altaar brengt ? ik zou dat eigenlijk wel heel graag doen, maar weet het niet zo goed. en hoe word dat dan gedaan met wie moet mijn man dan naar v...
Ceremonie Reacties: 11 18-5-2010 7:28:39

tamara
roze loper
goede dag allemaal   ik en mijn toekomstige zoeken een roze loper inplaats van een rode loper voor onze trouw maar we zouden belangen niet weten waar we deze zouden kunnen vinden. het liefst omgeving antwerpen, al bedankt op voorhand xxx...
Ideeën Reacties: 3 18-5-2010 0:20:09

Delphine
Schieting..
Dag lieve bruidjes   Nog 30 dagen op de teller    tot en met woensdag mogen de mensen nog bevestigen.. dan begint het brainstormen over de tafelschikking en de alfabetische lijsten..   Onze openingsdans begint eindelijk vlot te lo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2010 0:18:27

ilse
foto's in plexi-box
hallo,   wij hebben een tijdje geleden eens een fotobox gezien in plexiglas, waar verschillende foto's na elkaar zitten. de foto's op karton kunnen door iemand gemaakt worden, dus zijn we nu op zoek naar zo'n box.   kan iemand met hel...
Fotografie Reacties: 2 17-5-2010 22:35:28

sofie
handtasje - enveloptasje
Hoi iedereen, Dit jaar een druk jaar, mijn broer trouwt en ik ook drie maanden later! Al eventjes was ik vruchteloos op zoek naar een gepast tasje voor bij mij suitekleed. In mijn zoektocht ben ik echter net op een site gestoten: http://www.bou...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-5-2010 21:10:31

Lieve
Cadeau voor ouders
fiogf49gjkf0dHallo,   Graag had ik geweten wat jullie als cadeau aan jullie ouders hebben gegeven. Iets origineels of toch het gewone klassieke cadeau (bloemen, wijn en foto achteraf van de trouw)   Bedankt alvast voor de informat...
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 20:49:05

sarah
mauritius of andere?
fiogf49gjkf0dDag bruidjes,   we gingen normaal geen grote huwelijksreis doen, maar omdat dit toch de moment is om ver weg te gaan en wat te genieten van de luxe en na te genieten van de trouw, denken we erover toch naar een zomerse bestemming ...
Locatie Reacties: 5 17-5-2010 20:44:08

nathalie
Even jullie mening
Hallo,   Wij hebben ons huwelijksfeest in een voorname feestzaal Op onze huwelijksdag is er nog een huwelijksfeest van een 160 personen. Wij zijn met een kleine groep in een ander zaaltje. Nu is het zo dat er vele zaken voor ons niet kunnen...
Voorbereiding Reacties: 12 17-5-2010 20:42:09

ingeborg
suite vraagje
Wie zit er juist in de suite? Misschien een erg domme vraag :-) Ik dacht wij, onze kindjes als bruidskindjes voorop, de ouders, broers en zussen en dan de getuigen met partner? Klopt dat?? En welke volgorde?   tx
Ceremonie Reacties: 6 17-5-2010 20:34:49

Kelly
Bespreking Suite?!
fiogf49gjkf0dHoi Brides to be,   Wou is effe van jullie weten of jullie op voorhand nog een samenkomst ofzo plannen met jullie suite om de dag ofzo te overlopen? Of denken jullie dat het voldoende is om dat gewoon effe uit te leggen op de dag ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-5-2010 20:30:24

Jolien
Lunch voor suite
fiogf49gjkf0dHoi,   zijn er koppels onder jullie die 's middags eten voorzien voor de suite? Ik heb het gevoel dat dat bijna niet anders kan (als je in de voormiddag naar het stadhuis gaat en in de namiddag voor de kerk trouwt bijvoorbeeld), maa...
Voorbereiding Reacties: 15 17-5-2010 19:39:08

Bianca
getuigen met partner of zonder partner?
fiogf49gjkf0dHallo,   Mijn vriend en ik hebben voor onze trouw een vriend en vriendin al getuigen gevraagd.  Nu vragen we ons af hoe we dat praktisch moeten regelen.  Ik was zelf aan het denken om deze vriend en deze vriendin zonder ...
Voorbereiding Reacties: 11 17-5-2010 19:09:50

tom
Welk cadeau voor de getuigen?
fiogf49gjkf0dHoi bruidjes en - gommetjes,   wat geven of gaven jullie als cadeau aan jullie getuigen?   Groetjes, Tom en Sofie
Ideeën Reacties: 8 17-5-2010 19:08:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...