Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annabel
rode loper gezocht
fiogf49gjkf0dhey, met nog 25 dagen te gaan beginnen de zenuwe en stress toe te slaan. Weet pas van vorige week dat de kerk geen rode loper heeft en voor mij is dat een must...:) bij deze de vraag of er iemand een loper te koop heeft....liefst een ...
Ceremonie Reacties: 3 17-5-2010 14:42:52

tineke
iemand die zijn juwelen verkoopt van linea raffaelli? (of iets gelijksaardigs?)
fiogf49gjkf0dhallo dames!   ik ben op zoek naar mooie bruidsjuwelen, de mooiste vind ik tot nu toe die van linea raffealli. maar jammer genoeg te duur voor men budget! Dus ik ben op zoek naar iemand die zijn juweeltjes eventueel wil verkopen...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-5-2010 14:25:03

Eva
zaterdag eerst pas gehad
fiogf49gjkf0dhello bruidjes,   Zaterdag heb ik eindelijk mijn eerste pas gehad. Was wel een beetje nerveus de uren ervoor, want had 's nachts gedroomd dat mijn kleed te kort ging zijn, ze moest meer dan 5 cm langer besteld worden en had dus ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-5-2010 14:24:34

Valerie
Locatie foto's regio Ingelmunster-Izegem
fiogf49gjkf0dDag bruidjes   Ik ben op zoek naar mooie buiten- en binnen locaties voor onze trouwfoto's. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zou doen. Normaal was het de bedoeling dat we de foto's maar namen na onze huwelijksreis, omdat we...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 17-5-2010 14:24:01

kim
nog een paar dingetjes :)
fiogf49gjkf0dhallo allemaal,   ik ben al aan het aftellen, nog 39 dagen en het is zover. alleen zit ik her en der nog een beetje te denken hoe ik iets zal aanpakken .. het eten wil ik bij trimalchio (kuringen)bestellen,heeft er daar iemand e...
Ideeën Reacties: 3 17-5-2010 13:54:08

myriam
ceremoniemeester in Limburg
fiogf49gjkf0dWie kan mij aan een betaalbare doch degelijke ceremoniemeester in Limburg helpen? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 17-5-2010 13:53:25

nathalie
tafelschikking
fiogf49gjkf0dHallo,   Ik ben beginnen kijken om de tafelschikking te regelen voor s'avonds. Wij zijn met niet zoveel(kleine familie en kennen niet veel mensen);maar daaom zal de pret niet minder zijn. Tis nu zo dat we niet allemaal aan 1 taf...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-5-2010 13:24:09

Wendy
Moet ik bellen of niet?
fiogf49gjkf0dHey iedereen, Eind september heb ik mijn bruidsjurk besteld. Ze vertelden mij toen dat ik 7 maanden moest wachten, dus tot eind april. Nu zijn we ondertussen al half mei voorbij en ik heb nog steeds niets gehoord van de winkel. Zou ik ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-5-2010 13:23:02

KIRSTEN
trouwkleed niet in orde
fiogf49gjkf0dHallo allemaal   Nu vrijdag is het zover en mijn trouwkleed is nog steeds niet in orde.  Moest vorige vrijdag de laatste keer gaan passen en normaal moest ik het meenemen maar het is nog steeds veel te groot.  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-5-2010 13:15:42

Inne
Vervoer kerk
fiogf49gjkf0dHallo,   hebben jullie ideetjes ivm vervoer naar de kerk in de omgeving van Gistel? Aangezien de afstand van ons thuis naar de kerk slechts 3 km is, betalen we liever geen 1000 euro voor het vervoer...  Dus zijn we op zoek n...
Ceremonie Reacties: 5 17-5-2010 13:00:36

Lies
Suitekledij of "vrij te kiezen"?
fiogf49gjkf0dHoi,   Ons huwelijk is niet echt heel traditioneel, maar mijn jurk is een echte bruidsjurk met hoepelrok (heel klassiek eigenlijk). Mijn vriend wil graag een "pitteleer".   Nu is nog de vraag, wat met de (schoon)ouders, zu...
Kledij - Suite Reacties: 11 17-5-2010 12:58:30

bianca
contacten
fiogf49gjkf0dhey medebruidjes   ik ben een bruidje met een maatje meer:s en heb niet echt door verhuis en dergelijk nieuwe vrienden hier kunnen maken al nu is mijn vraag zijn er hier nog bruidjes van wvl omgeving ieper die ook eens iemand ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-5-2010 12:50:16

Kelly
Trouwjurk Linea Raffaeli
fiogf49gjkf0dhallo iedereen   Ik heb vant weekend een leuke verrassing te horen gekregen: mijn mama en papa gaan mijn trouwjurk betalen! Wel best handig want al de rest moeten we zelf financieren...   Nu wil ik ook niet van hen gaan p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 17-5-2010 12:30:58

An
trouwen = kindjes?!
fiogf49gjkf0dHallo allemaal!   Een klein vraagje: beginnen jullie allemaal direct aan kindjes als jullie getrouwd zijn? Dat wordt blijkbaar zo verwacht: "ah jullie trouwen, dan gaan jullie ook snel kindjes hebben, zeker?" horen we tegenwoordig h...
Voorbereiding Reacties: 22 17-5-2010 12:30:55

Laura
Mooie binnenlocatie Mechelen
fiogf49gjkf0dHoi allemaal   Wij zoeken nog een mooie, originele binnenlocatie in de buurt van Mechelen. Wij trouwen in februari volgend jaar dus de kans op slechter weer is groot. Als buitenlocatie gebruiken we het historisch kader van de stad...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-5-2010 10:47:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...