Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

roxanna
Gemeentehuis
Hoi allemaal,  ik heb gelezen dat velen onder jullie het gemeentehuis héél lang (een jaar of langer) op voorhand konden vastleggen? Hoe kregen jullie dit voor mekaar? Is er iemand uit wilrijk bij? Toen mijn ventje dit wilde regelen, we...
Voorbereiding Reacties: 13 16-5-2010 9:14:38

gina
feestviltjes
Dag medebruidjes!   Hebben jullie ervaring met het gebruik van feestviltjes? Dit zijn bierviltjes bedrukt met aan elke zijde een vraag. De gasten kunnen hier dan hun antwoord opschrijven. Dit is een tof alternatief voor het gastenboek. Heb...
Ideeën Reacties: 4 15-5-2010 23:20:33

Gina
Schoenen Luca Renzi
Hi allemaal   Ik ben op zoek naar een specifiek paar bruidschoenen van Luca Renzi...had het perfect paar gevonden bij ...Van Loock (zoals bijna 50% van de bruiden hier. Echter ik had ze gekocht in perlato beige maar na een check op het trouwk...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-5-2010 23:19:32

wendy
feestaal salons rembrandt of salons orchidee?
heeft iemand ervaring met 1 van deze zalen? Wijzelf zijn nog altijd aan het twijfelen? Heeft iemand al naar 1 van deze zalen geweest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-5-2010 22:06:32

wendy
decoratie
Iemand nog een idee of tipjes om de feestzaal nog meer aan te kleden? HOu van het romantische en het klassevolle, om een echte warme sfeer te verkrijgen...    
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-5-2010 22:01:04

wendy
Fotograaf + videograaf
hallo,   ik ben op zoek naar een zaak waar zowel een fotograaf als videograaf kan genomen worden? kan iemand me helpen? en dit in de regio west vlaanderen     groetjes
Video Reacties: 2 15-5-2010 21:43:58

valerie
tip voor bruidjes die nog op zoek zijn naar haarassesoires
hey bruidjes,   vandaag gaan shoppen en per toeval in claire's in roeselare binnengegaan. ik was nog op zoek naar tiara en speldjes voor in mijn haar. heb daar echt leuke dingen gevonden. een mooie tiara voor slechts 14 euro en nog andere he...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 15-5-2010 20:26:43

bene
Wit kostuum te koop
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten mijn trouwkostuum te verkopen. Het is een wit kostuum gemaakt in Italië en gekocht in een bekende Belgische bruidswinkel. Mocht je interesse hebben, dan stuur ik graag wat foto's door en info d...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 15-5-2010 20:05:53

eva
Brussel en omstreken
Hallo,   Wij speuren het net af om een romantische trouwlocatie te vinden:   Graag zouden we weten of er iemand ervaring heeft met de volgende zalen. - Palais de Plumes (Ittre) - Theatre du Vaudeville (Brussel) - Concert Noble (Bruss...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-5-2010 19:54:42

cindy
2e dans beiden met moeder
Wij zouden graag de dans na onze openingsdans beiden met onze moeder dansen, mijn vader is overleden en mijn toekomstig ventje zijn vader zal niet op onze trouw aanwezig zijn.  Nu zijn we op zoek naar een gepast nederlandstalig liedje om op te d...
Openingsdans Reacties: 1 15-5-2010 19:49:47

Annelies
Vandaag 1e pasbeurt en 2e les openingsdans gehad
Hallo iedereen,   Ik wou even laten weten dat mijn eerste pasbeurt achter de rug is en alles is super goed meegevallen. In het begin liep het precies even mis, mijn kleed zat niet goed, zakte af,... kortom de moed zakte in mijn schoenen (die ...
Openingsdans Reacties: 0 15-5-2010 19:26:50

Els
ik zoek trouwschoenen ivoor maat 40
Hallo   ik heb maat 40 van schoen, maar mijn trouwschoenen heb ik maat 39,5 gekocht. In de winkel knelden ze helemaal niet, 't is pas nu dat ik ze inloop, dat ze wat pijn doen. Heeft iemand soms een paar tweedehands trouwschoenen maat 40 ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-5-2010 18:46:54

julie
Muziek kerk
Hey,   Wij zijn nog op zoek naar enkele liedjes voor onze huwelijksmis. Wij hebben een tenor en een soprane begeleid door een piano. Zij hebben een uitgebreid repertoire,maar ik zou graag nog wat meer inspiratie hebben. Ze zingen echt wel kla...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 15-5-2010 18:31:36

Ellen
bruidswagen redelijk van prijs
Dag bruidjes en bruidegoms,   bij ons komt de grote dag dichterbij en wij hebben nog steeds geen bruidswagen. We willen graag iets specialer dan de 'gewone' suitewagen maar vinden het zonde van de zotte prijzen die men vaak vraagt. Heeft er ...
Ceremonie Reacties: 3 15-5-2010 18:19:28

Els
Liedje Natalia - You are
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar het liedje "You are" (cover van Dolly Parton), gezongen door Natalia.   Tot nu toe heb ik enkel de live-versie gevonden op verschillende cd's en op iTunes. Graag hadden wij dit liedje tijdens ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 15-5-2010 18:05:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...