Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Emily
Originele drankenkoeler/verlichte bloempotten
Hallo allemaal,     wij zouden graag de dranken op een originele manier koel houden in de tuin, zodat de menbsen tijdens het feest zelf een drankje kunnen nemen. We dachten aan van die verlichte grote bloempotten. Weet iemand waar we die...
Ideeën Reacties: 1 15-5-2010 15:37:35

Emily
Dansvloer
Hallo allemaal,   onze trouwlocatie heeft een prachtige tuin, maar die moeten we wel voorzien van een dansvloer. Waar kan ik die vinden? Hoevel kost dat? Negatieve en positieve dansvloer-ervaringen welkom!   Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 3 15-5-2010 14:51:39

Emily
Dansvloer
Hallo allemaal,   wij hopen op fantastisch weer, want we willen graag in open lucht trouwen. Onze locatie heeft een prachtige tuin, maar we zouden daar dan wel een dansvloer moeten voorzien. Niks fenomenaals, gewoon een effen stuk vloer opdat ...
Muziek - Live Reacties: 2 15-5-2010 14:49:04

Erika
Eerste pas, hoe werkt dat?
Binnenkort mag ik voor mijn eerste pas gaan. Maar hoe werkt dat juist? Ze hebben vorige keer mijn maten enzo genomen, gaat het kleed daar nu al aan aangepast zijn? (was vorige keer wat te lang en iets te breed bovenaan) Of is het gewoon de jurk die z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-5-2010 14:14:09

Inge
Visscherie in Oostrozebeke
Hallo, Rond september 2011 zouden wij trouwen. We waren van plan om de visscherie in Ooostrozebeke te kiezen omdat we al 2kindjes hebben en ze daar een kamertje hebben waar 2bedkjes kunnen staan en een babyfoon aan tafel,wat dus positief is. Nu tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 15-5-2010 13:21:55

Liesbeth
Fotoboek maken
Hallo,   Wij zijn 3 weken geleden getrouwd, het was een supermooie dag en we hebben veel foto's als mooie herinnering. (600-tal foto's)   Nu had ik graag een fotoboek gemaakt. Er bestaan van die online websites, waar je een album met ...
Fotografie Reacties: 8 15-5-2010 12:38:03

bianca
zo ziek en straks 1ste spasbeurt
hoi medebruidjes   pfff zo ziek als een hond, van infectie op het strottehoofd naar een keelontsteking en infectie op de amandelen:s pff zo suf als iets van de antibiotica :s   en binnen 5 uurtjes mijn 1ste pasbeurt spannend, al een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-5-2010 12:06:05

lindsy
volgorde suite twijfel!!!
Hey   Wij trouwen zonder ceremoniemeester (hebben enkel een wettelijk huwelijk). Ik had een bestand doorgekregen waarin staat dat de dames telkens links van de man lopen. Nu heb ik al gelezen dat de dames rechts van de mannen lopen bij het binne...
Ceremonie Reacties: 7 15-5-2010 11:59:14

wendy
Nog 100 Dagen!
Hallo Bruidjes !   Vandaag staat mijn teller nog op exact 100 dagen Kan haast niet meer wachten ! Vanavond naar een trouwfeest van een goede kennis en binnen 7 weken trouwt mijn schoonzus en dan zal het niet ver af meer zijn. Ik begin er ech...
Locatie Reacties: 4 15-5-2010 11:31:51

Sonia
Ceremoniemeester regio waregem
Hoi,   Ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester uit de regio waregem. Ik had iemand gevonden, maar die doet dat enkel in bijberoep en wij trouwen op een vrijdag, dus moet ik opnieuw beginnen aan mijn zoektocht. Wat zijn de prijzen ong...
Ceremonie Reacties: 3 15-5-2010 10:09:54

Marieke
TROUWRING GEVONDEN!!! -> de goede afloop
Dag dames,   De trouwring die een vriend van me enkele week teruggevonden heeft is terug bij de eigenaar!!! En dan allemaal dankzij dit forum!   Ik wou toch even dat goede nieuws doorgeven.   x
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-5-2010 10:07:23

sofie
huwelijk 7 mei 2010
Hallo allemaal,   Wij zijn sinds een week getrouwd. Het was een onvergetelijke dag, eigenlijk is alles voorbij gevlogen. Het weer viel redelijk mee, bedankt aan al diegene die hebben geduimt . Ik was op van de zenuwen, gelukkig trouwden we pa...
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2010 9:55:13

Kathleen
NOG 6 DAGEN
Hey meiden   Nog zes dagen en het is zover. We zijn beginnen tellen op 365 en nu is het zo waanzinnig dichtbij gekomen. Ik ben gisteren mijn trouwkleed gaan halen en toen voelde ik toch voor de eerste keer zenuwen! Ik kijk er enorm naar uit...
Voorbereiding Reacties: 7 15-5-2010 9:53:00

Tine
babyschoentjes
Wij trouwen op 7 augustus. Ons dochtertje is dan exact 10 maand oud, en wordt die dag ook gedoopt.   Ik heb voor haar een heel lief zomerkleedje van P'tit Filou gekocht, en ben nu op zoek naar leuke schoentjes voor daarbij. Normaal doe ik haar a...
Kledij - Suite Reacties: 7 15-5-2010 9:45:31

Deborah
15/05/2010 Het is zover
Vandaag is het zover! Zenuwen tot en met met buikloop als gevolg. Maar goed dat er immodium bestaat :-)   Het weer is toch al goed. Zo dadelijk vertrekken en genieten van alles want het gaat zo snel voorbij zijn he!
Voorbereiding Reacties: 9 15-5-2010 8:36:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...